  • 1. Data: 2009-03-19 14:12:18
    Temat: Szybkie SMS-y
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    Witam!

    Czy jest jakis telefon, w którym mozna wpisac zestaw SMS-ów na stale, aby
    móc je w kazdej chwili wysylac poprzez wybranie i komende wyslij ?
    Szablony nie zdaja egzaminu, poniewaz nie zapisuja numerów telefonów, na
    które maja byc wyslane SMS-y.

    Niby w Noki E51 mozna utworzyc wlasny folder w folderze "Moje foldery" i tam
    zapisac wlasne wzory SMS-ów, jednak po wybraniu takiego SMS-a nie ma funkcji
    "Wyslij", jest natomiast komenda "Przekaz". Ta niestety usuwa nr telefonu
    pozostawiajac sama tresc SMS-a.

    Moze ktos zna jakis program pod Symbiana lub WM, który umozliwia wysylanie
    takich szybkich SMS-ów ?

  • 2. Data: 2009-03-19 19:08:52
    Temat: Re: Szybkie SMS-y
    Od: Dominik & Monika <m...@n...mujciewp.pl>

    Jacek "Plumpi" pisze:

    > Czy jest jakis telefon, w którym mozna wpisac zestaw SMS-ów na stale,
    > aby móc je w kazdej chwili wysylac poprzez wybranie i komende wyslij ?

    Siemens ME45 i Benq-Siemens S68 (i pewnie też inne z tej rodziny)
    zapamiętują, do kogo miał być wysłany SMS przy zapisywaniu go w skrzynce
    nadawczej lub archiwum. Po wczytaniu wystarczy dać "wyślij".

    Dodatkowo do tejże skrzynki nadawczej można zdefiniować wygodny
    skrót klawiszowy.

    --
    Pozdrawiam,
    Dominik & Co (z domku)

  • 3. Data: 2009-03-19 19:11:12
    Od: Robek <t...@t...ta>

    On Thu, 19 Mar 2009 15:12:18 +0100, Jacek "Plumpi" <p...@w...pl> wrote:

> [...]
    >
    > Czy jest jakis telefon, w ktĂłrym mozna wpisac zestaw SMS-Ăłw na stale,
    > aby mĂłc je w kazdej chwili wysylac poprzez wybranie i komende wyslij ?
    > Szablony nie zdaja egzaminu, poniewaz nie zapisuja numerĂłw telefonĂłw, na
    > ktĂłre maja byc wyslane SMS-y.
    >
    > Niby w Noki E51 mozna utworzyc wlasny folder w folderze "Moje foldery" i
    > tam zapisac wlasne wzory SMS-Ăłw, jednak po wybraniu takiego SMS-a nie ma
    > funkcji "Wyslij", jest natomiast komenda "Przekaz". Ta niestety usuwa nr
    > telefonu pozostawiajac sama tresc SMS-a.
    >
    > Moze ktos zna jakis program pod Symbiana lub WM, ktĂłry umozliwia

    mozesz wysyłać ponownie już wysłane smsy

  • 4. Data: 2009-03-19 19:32:30
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Robek" <t...@t...ta> napisał w wiadomości

    > mozesz wysyłać ponownie już wysłane smsy

    Tu także działa tylko funkcja "Przekaż", która usuwa adresata.

  • 5. Data: 2009-03-19 19:34:58
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Dominik & Monika" <m...@n...mujciewp.pl> napisał w
    wiadomości news:gpu586$bb3$1@inews.gazeta.pl...

    > Siemens ME45 i Benq-Siemens S68 (i pewnie też inne z tej rodziny)
    > zapamiętują, do kogo miał być wysłany SMS przy zapisywaniu go w skrzynce
    > nadawczej lub archiwum. Po wczytaniu wystarczy dać "wyślij".

    Tylko czy tak samo jak w Nokiach wiadomości ze skrzynki nadawczej są usuwane
    ?
    Cały problem polega na tym, żeby one pozostawały do wielokrotnego wysyłania.

  • 6. Data: 2009-03-19 20:48:31
    Od: acelnószz <u...@w...eu>

    To o co pytasz to w Siemensie w wyslanych znajdujesz juz raz wyslany sms wybierasz
    opcje wyslij stary nuemr jest wpisany ok i wysyla znowu.
    JaC

    -----

  • 7. Data: 2009-03-19 20:49:49
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    W siemensie nie są usuwane automatycznie, jak się zapełni to nie przyjmuje nowych.
    JaC

    -----

  • 8. Data: 2009-03-20 07:05:40
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    Jacek "Plumpi" napisał(a):

    > Tylko czy tak samo jak w Nokiach wiadomości ze skrzynki nadawczej są
    > usuwane ?

    Nie, zostają. Tu uwidacznia się przewaga Siemensa nad Nokią ;-)

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP

  • 9. Data: 2009-03-20 07:17:35
    Od: ejek <e...@a...pl>

    Jacek "Plumpi" pisze:

> [...]
    > telefonu pozostawiajac sama tresc SMS-a.
    >
    > Moze ktos zna jakis program pod Symbiana lub WM, który umozliwia

    Możesz z pomocą programu _Best Menu_
    http://www.smartphoneware.com/menu-for-s60-3rd-editi
    on-product.php
    Utworzyć makro, które otworzy edytor wiadomości SMS, doda nr telefonu,
    treść i oczywiście wyśle, taką wiadomość.

    Oczywiście, może ich być wiele...
    Różne nr, różna treść...

    --
    Wojtek