  • 1. Data: 2009-03-19 15:01:35
    Temat: Jaki duży wygodny telefon głośnomówiący ?
    Od: "Dexxa" <g...@a...pl>

    Witam,

    Mam pytanie : Czy zna ktoś jakieś telefony spełniające poniższe kryteria:

    1. Duża wygodna klawiatura
    2. Monochormatyczny (niekolorowy/ niekoloryzowany) wyświetlacz
    3. tryb głośnomówiący uruchamiany powtórnym wciśnięciem zielonej słuchawki

    Dodam tylko, że gdyby Nokia 6310 miała tryb głośnomówiący to właśnie o coś
    takiego by mi chodziło.

    Będę wdzięczny za wszelkie propozycje.

    Pozdrawiam,

  • 2. Data: 2009-03-20 09:06:45
    Temat: Re: Jaki duży wygodny telefon głośnomówiący ?
    Od: Another <n...@g...pl>

    Dnia Thu, 19 Mar 2009 16:01:35 +0100, Dexxa napisał(a):

> [...]
    >
    > Dodam tylko, że gdyby Nokia 6310 miała tryb głośnomówiący to właśnie o coś

    http://www.megasenior.pl/Telefony_komorkowe_c55.html

    Ogólnie przejrzyj ofertę sklepu, sporo przydatnych rzeczy tam mają.

    --
    Another

  • 3. Data: 2009-03-22 07:42:50
    Od: "Dexxa" <g...@a...pl>

    http://www.megasenior.pl/Telefony_komorkowe_c55.html

    > Ogólnie przejrzyj ofertę sklepu, sporo przydatnych rzeczy tam mają.
    >
    > --
    > Another

    Fajny ten telefon ale trochę drogi ...