  • 1. Data: 2009-03-19 13:56:56
    Temat: internet mobilny - porownanie cen
    Od: "derty" <d...@o...pl>

    Czy jakaś z sieci przebija playmobile.
    Poszukuje rozwiazania dla uzytkownika okolo 30MB dziennie ,
    w heyah to okolo 6pln/dzien, z ich kalkulatora wynika inaczej :)

    playmobile na karte zostaje :(

  • 2. Data: 2009-03-19 16:35:26
    Temat: Re: internet mobilny - porownanie cen
    Od: "Sied@r" <s...@d...lub.pl>

    derty pisze:
    > Czy jakaś z sieci przebija playmobile.
    > Poszukuje rozwiazania dla uzytkownika okolo 30MB dziennie ,
    > w heyah to okolo 6pln/dzien, z ich kalkulatora wynika inaczej :)
    >
    > playmobile na karte zostaje :(

    Jak wiesz to po co pytasz?

    Darek

  • 3. Data: 2009-03-20 07:55:59
    Od: michaça <t...@p...pl>

    > Czy jakaś z sieci przebija playmobile.
    > Poszukuje rozwiazania dla uzytkownika okolo 30MB dziennie ,
    > w heyah to okolo 6pln/dzien, z ich kalkulatora wynika inaczej :)
    w krakowie play praktycznie nie dziala - nie da sie np gadac przez skype (gorzej
    niz w tepsie na zadupiu), testowalem tez orange free - szlo mi w tym samym
    miejscu okolo 8-10x szybciej (srednio), wzialem playa bo jednak 45zl/msc i cyro
    na rok to piekna sprawa - pomecze sie jakos ten rok (potem net stacjonarny)
    acha no i VoIP nie dziala przez tego playa (np plfon) a na ornage smiga pieknie