  • 1. Data: 2020-03-08 20:32:53
    Temat: Skarby do oddania ;-)
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    Jakby ktoś (Atlantis?) miał ochotę pozyskać trochę antyków typu Z80,
    64180, 68K, WDC cośtamcośtam, PALe, GALe, za przeproszeniem SRAMy,
    EPROMy z okienkiem i inne cuda wianki to proszę o sygnał.

    Stan "piwniczny". To znaczy nówki sztuki, nie śmigane w laskach ale
    przeleżało im się ostatnie kilka(naście) lat w pudle na zadaszonym
    zapleczu ze wszystkimi tego konsekwencjami (głównie kurz i pajęczyny).

    Najchętniej odbiór osobisty (DC). Ale mogę też wrzucić do paczki i wysłać.

    Piotrek

  • 2. Data: 2020-03-09 09:27:35
    Od: s...@g...com

    Chętnie się zaopiekuję. Jaka cena z wysyłką?

  • 3. Data: 2020-03-09 09:44:20
    Temat: Re: Skarby do oddania ;-)
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 09-Mar-20 09:27, s...@g...com wrote:
    > Chętnie się zaopiekuję. Jaka cena z wysyłką?

    Dobre słowo + koszty wysyłki. Kuriera pewnie za 2 dyszki da się zamówić.

    Email działający? To się odezwę na priv.

    Piotrek

  • 4. Data: 2020-03-09 09:46:22
    Od: s...@g...com

    Działający. Czekam na wiadomość :)

  • 5. Data: 2020-03-09 12:37:11
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    W dniu 2020-03-08 o 20:32, Piotrek pisze:
    > Jakby ktoś (Atlantis?) miał ochotę pozyskać trochę antyków typu Z80,
    > 64180, 68K, WDC cośtamcośtam, PALe, GALe, za przeproszeniem SRAMy,
    > EPROMy z okienkiem i inne cuda wianki to proszę o sygnał.

    a pamięci 4256 np tms4256 albo HYB514256B-70 albo UPD424256C-80
    1M (256Kx4) CMOS DRAM Memory 5V 80ns w obudowie najlepiej DIP20

    a te 68k to które dokładniej? zwykłe 68k czy 68020 czy szybsze?

    Generalnie łykam jak pelikan wszystko co mi się przyda do reanimacji Amig.

  • 6. Data: 2020-03-09 13:20:29
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    On 08.03.2020 20:32, Piotrek wrote:

    > Jakby ktoś (Atlantis?) miał ochotę pozyskać trochę antyków typu Z80,
    > 64180, 68K, WDC cośtamcośtam, PALe, GALe, za przeproszeniem SRAMy,
    > EPROMy z okienkiem i inne cuda wianki to proszę o sygnał.

    Jeśli nadal aktualne, chętnie przygarnę, choćby część. Prosiłbym tylko o
    informację na temat ceny i kosztów wysyłki. Jeśli na priv, to mail
    obecnie na gmailu, początek taki sam jak podany tutaj, z wyjątkiem
    pułapki antyspamowej. ;)

  • 7. Data: 2020-03-09 17:21:29
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 09-Mar-20 12:37, sirapacz wrote:
    > a pamięci 4256 np tms4256 albo HYB514256B-70 albo UPD424256C-80
    > 1M (256Kx4) CMOS DRAM Memory 5V 80ns w obudowie najlepiej DIP20

    Odłożyłem na stertę elektrośmieci jedną z moich pierwszych płyt, chyba
    jeszcze x86. Pamięci tam było mnóstwo, ale dopiero jutro będę w stanie
    sprawdzić co one za jedne. Dam znać.

    > a te 68k to które dokładniej? zwykłe 68k czy 68020 czy szybsze?

    68k

    > Generalnie łykam jak pelikan wszystko co mi się przyda do reanimacji Amig.

    No niestety używałem głównie Z80/8051. Tak więc nie pomogę.

    Piotrek

  • 8. Data: 2020-03-09 18:13:26
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    W dniu 2020-03-09 o 17:21, Piotrek pisze:

    > Odłożyłem na stertę elektrośmieci jedną z moich pierwszych płyt, chyba
    > jeszcze x86. Pamięci tam było mnóstwo, ale dopiero jutro będę w stanie
    > sprawdzić co one za jedne. Dam znać.

    dzięki - jeśli to odpowiednio stara płyta to powinny być tam pasujące
    pamięci

    > No niestety używałem głównie Z80/8051. Tak więc nie pomogę.

    Na same pamięci mam ślinotok;)

  • 9. Data: 2020-03-09 21:18:21
    Od: Paweł Pawłowicz <pawel.pawlowicz13@gmailDOTcom>

    W dniu 09.03.2020 o 12:37, sirapacz pisze:

    > a pamięci 4256 np tms4256 albo HYB514256B-70 albo UPD424256C-80
    > 1M (256Kx4) CMOS DRAM Memory 5V 80ns w obudowie najlepiej DIP20

    Wygrzebałem:
    TMS4256 12NL 18 sztuk
    M5M4256AP 10 18 sztuk
    LC324256 10 6 sztuk

    Wrocław.

    P.P.

  • 10. Data: 2020-03-10 19:24:16
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 09-Mar-20 18:13, sirapacz wrote:

    > dzięki - jeśli to odpowiednio stara płyta to powinny być tam pasujące
    > pamięci

    No niestety TMS4256-10NL ale za to 36 sztuk

    Oprócz tego mogę wysłać OMRON-wski sterownik z 68k i 16 sztukami
    TC514256P-10 do wylutowania.

    Można na priv?

    Piotrek