  • 1. Data: 2020-03-07 09:19:56
    Temat: Zabezpieczenie przedlicznikowe
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    Do wczoraj myślałem, że to co od licznika w kierunku elektrowni należy
    do energetyki.
    Uszkodzony mam bezpiecznik przedlicznikowy.Zgłaszam awarię, a pani mi
    mówi, że mam wezwać elektryka.
    Aż nie chce mi się w to wierzyć.

    Ale teraz tak myślę, że ona może zrozumiała, że on zadziałał. A on jest
    uszkodzony.
    Chyba zadzwonię ponownie. :-)

    Robert

  • 2. Data: 2020-03-08 08:06:51
    Temat: Re: Zabezpieczenie przedlicznikowe
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 7 Mar 2020 09:19:56 +0100, Robert Wańkowski<r...@w...pl>
    wrote:
    > Uszkodzony mam bezpiecznik przedlicznikowy.Zgłaszam awarię, a pani
    > mi
    > mówi, że mam wezwać elektryka.
    > Aż nie chce mi się w to wierzyć.

    Niektórzy elektrycy pracujący w danym rejonie mają plomby i mogą
    plombować. Ostatnio też spaliłem sobie bezpiecznik przed licznikiem
    i musiałem go wymienić samemu by nie siedzieć w weekend przy
    świeczkach. Po wynianie wystarczyło zadzwonić do elektryka by
    przyjechał i zaplombował.

    --
    Marek

  • 3. Data: 2020-03-08 18:28:13
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2020-03-08 o 08:06, Marek pisze:

> [...]
    > Po wynianie wystarczyło zadzwonić do elektryka by przyjechał i zaplombował.

    Ale ja mam automatyczny. I wajcha nie jest plombowana.

    A elektryk jak ma go wymienić (cały wyłącznik nadprądowy)? Skoro
    następne zabezpieczanie jest na słupie u góry. Bez kosza nie wykręci
    tamtych bezpieczników.

    Robert