  • 1. Data: 2011-11-15 16:09:08
    Temat: Skoda fabia '99 resetujacy sie komputer
    Od: TomWi <u...@o...pl>

    Co moze byc przyczyna resetowania sie wyswietlanego spalania po postoju
    dluzej niz ok. godzine? Zegar chodzi poprawnie

    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 2. Data: 2011-11-15 17:25:14
    Temat: Re: Skoda fabia '99 resetujacy sie komputer
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    *TomWi* w wiadomości news:j9tvam$njl$1@inews.gazeta.pl napisał(a):
    > Co moze byc przyczyna resetowania sie wyswietlanego spalania po postoju
    > dluzej niz ok. godzine? Zegar chodzi poprawnie

    A nie przypadkiem około 2 godzin?
    Wychodzi na to że cały czas był używany 2 licznik i nagle ktoś odkrył
    licznik 1 który działa jak wyżej...

    Pozdr

  • 3. Data: 2011-11-15 21:25:54
    Od: qnick <q...@b...pl>

    W dniu 2011-11-15 16:09, TomWi pisze:
    > Co moze byc przyczyna resetowania sie wyswietlanego spalania po postoju
    > dluzej niz ok. godzine? Zegar chodzi poprawnie
    >
    > Pozdrawiam,
    > Tomek

    A czy w '99 roku już Fabię produkowali ?

  • 4. Data: 2011-11-15 23:04:53
    Od: TomWi <u...@o...pl>

    W dniu 2011-11-15 17:25, Przembo pisze:

    > A nie przypadkiem około 2 godzin?
    > Wychodzi na to że cały czas był używany 2 licznik i nagle ktoś odkrył
    > licznik 1 który działa jak wyżej...
    >
    > Pozdr

    Dziekuje, przekaze jutro bo juz wlasciciel spi i zdam relacje.

  • 5. Data: 2011-11-18 16:12:35
    Od: TomWi <u...@o...pl>

    > A nie przypadkiem około 2 godzin?
    > Wychodzi na to że cały czas był używany 2 licznik i nagle ktoś odkrył
    > licznik 1 który działa jak wyżej...
    >
    > Pozdr

    Na czym polegaja te dwa liczniki? mozna je przelaczac lub cos podobnego?
    jesli tak to jak?

  • 6. Data: 2011-11-18 16:12:58
    Od: TomWi <u...@o...pl>

    W dniu 2011-11-15 21:25, qnick pisze:

    > A czy w '99 roku już Fabię produkowali ?

    wg allegro:
    Fabia I (1999-2008)
    Fabie II (2007-)

  • 7. Data: 2011-11-18 18:18:59
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    *TomWi* w wiadomości news:ja5sl4$soh$1@inews.gazeta.pl napisał(a):
    > Na czym polegaja te dwa liczniki? mozna je przelaczac lub cos podobnego?

    Jeden zlicza ostatnią jazdę i resetuje się jeśli przerwa w podróży trwa
    dłużej niż 2 godziny, drugi zlicza wszystko chyba że czas jazdy przekroczy
    ileś tysięcy godzin, zrobi się kilka/kilknaście kkm itp.

    > jesli tak to jak?

    Polecam instrukcje, w Fabii to ja nawet nie siedziałem :-)
    Ale w VAGach MFA sterowany jest prawą dźwignią, na jej końcu sa przyciski
    zmiany typu wyświetlanych danych, na jej dole jest reset którego krótkie
    przytrzymanie przełącza liczniki.

    Pozdr

  • 8. Data: 2011-11-18 18:21:13
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    *TomWi* w wiadomości news:ja5slr$soh$2@inews.gazeta.pl napisał(a):
    > wg allegro:
    > Fabia I (1999-2008)
    > Fabie II (2007-)

    Żeby być w grupie VAG to dodam że na allegro bym nie liczył, nie ma tam ani
    nowości jak Passat B7, ani staroci jak Audi S4 C4 z 92r...

    Pozdr

  • 9. Data: 2011-11-18 18:40:06
    Od: TomWi <u...@o...pl>

    W dniu 2011-11-18 18:18, Przembo pisze:

> [...]
    > przyciski zmiany typu wyświetlanych danych, na jej dole jest reset
    > którego krótkie przytrzymanie przełącza liczniki.

    Niestety ale problem jest gdzies indziej...
    Liczniki rzeczywiscie sa dwa i wlasciciel fabii o tym wie, problem
    natomiast jest taki ze resetuje sie wszystko oprocz zegara (nie tylko
    ten jeden licznik)

    Pozdrawiam,
    Tomek