  • 1. Data: 2011-11-15 10:58:17
    Temat: za chwile nie zaplacimy juz mpay-em ani mobiletem za parking w Warszawie
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    Wszyscy dyskutują o 11.11.11 a tymczasem warszawski ZDM wymówił serwisom
    mpay i mobilet obsługę płatności za parkingi w Warszawie.

    http://www.mpay.pl/pl/news/n/58/platnosci-za-parkowa
    nie-w-warszawie-od-1-grudnia-2011

    Jedynie słuszny operator FSM Media przedstawia warunki płatności tutaj:
    http://smsparking.pl/index.php?option=com_content&ta
    sk=section&id=4&Itemid=3

    Czyli kolejne konto (mpay umożliwiał zarówno parkowanie jak i opłaty za
    bilety komunikacji miejskiej), kolejna zamrożona kasa, a przede
    wszystkim do każdego parkowania trzeba będzie doliczyć koszt 2x0.24 zł
    co przy krótkim parkowaniu podwaja koszty. FMS media nie oferuje
    (przynajmniej obecnie) obsługi bezpłatnymi kodami USSD,
    W mpay obsługa usługi była bezpłatne (w większości sieci GSM).

    Nie wiem kto to wymyślił, ale chyba dostał czymś ciężkim w głowę.

    FUT Warning: p.r.warszawa, p.m.samochody
    --
    MZ
    OC/AC samochodu w LibertyDirect dodatkowo do 100 zł taniej:

  • 2. Data: 2011-11-15 13:45:15
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    MZ wrote:

> [...]
    > obsługa usługi była bezpłatne (w większości sieci GSM).
    >
    > Nie wiem kto to wymyślił, ale chyba dostał czymś ciężkim w głowę.

    Czytalem. Niestety. mpay naprawde jest wygodny, a do tego wyglada
    bardzo profesjonalnie w porownaniu z smsparking.

    A co do sposobu platnosci, to przetarg przewidywal obsluge wszystkich
    trzech systemow (sms, ussd, java) i w dla kazdego z nich byl oddzielny
    konkurs ofert. FMS media wygrala wszystkie 3 i jak rozumiem bedzie
    musiala wszystkie trzy wprowadzic. Bo placic dodatkowo za smsa nie
    zamierzam.

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 3. Data: 2011-11-15 14:52:44
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-11-15 13:45, Rafał Grzelak pisze:

    > Czytalem. Niestety. mpay naprawde jest wygodny, a do tego wyglada
    > bardzo profesjonalnie w porownaniu z smsparking.

    Ale tylko jak poruszasz się na co dzień jednym samochodem.

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi

  • 4. Data: 2011-11-15 15:12:14
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-11-15 14:52, Grejon pisze:

    > Ale tylko jak poruszasz się na co dzień jednym samochodem.

    No nie do końca, pod warunkiem że na wszystkich samochodach masz nalepki
    w wersji z numerami. Wtedy bez problemu możesz kodem bezpośrednio do
    nich się odwoływać, bez przełączania aktywnego samochodu, co faktycznie
    jest klopotliwe. Zamiast *145*221# wprowadzasz *145*221numer_nalepki# i
    opłacasz daną nalepkę, bez względu na to czy to aktualnie aktywny
    samochód. Kiedyś przez przypadek odkryłem też, że można w ten sposób
    opłacić ze swojego konta mpay auto którego nie ma się na liście "swoich"
    samochodów.

    Mpay naprawdę jest wygodny i przede wszystkim uniwersalny i wykluczenie
    go to duży błąd. Jak mi na mpayu zabraknie środków to w 10 sekund mogę
    bez prowizji doładować konto kartą Mastercard. Inni takiej opcji nie
    oferują.

  • 5. Data: 2011-11-15 15:24:41
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-11-15, MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> wrote:

> [...]
    > go to duży błąd. Jak mi na mpayu zabraknie środków to w 10 sekund mogę
    > bez prowizji doładować konto kartą Mastercard. Inni takiej opcji nie

    No i mPay ma jeszcze jeden plus jezeli jest sie posiadaczem konta w
    CitiBanku - mozna zintegrowac bezposrednio z kontem.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 6. Data: 2011-11-15 15:30:58
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-11-15 15:24, AZ pisze:

    > No i mPay ma jeszcze jeden plus jezeli jest sie posiadaczem konta w
    > CitiBanku - mozna zintegrowac bezposrednio z kontem.

    Może. Ja nie mam telefonu ani w Playu ani w Plusie, dlatego był dla mnie
    niewygodny. Używam go tylko do kupowania biletów.

  • 7. Data: 2011-11-15 15:51:06
    Od: donata laleko <d...@g...com>

    zgadzam sie z przedmowcami. mpay byl bardzo wygodny, a teraz
    dodatkowe koszty...z regulaminu mobiparkingu wynika, ze
    (cytujac)"wysyłanie i odbieranie komend przy wykorzystaniu technologii
    USSD jest możliwe w sieciach operatorów, którzy oferują taką usługę (w
    pozostałych sieciach możliwa jest komunikacja za pośrednictwem usługi
    IVR, zgodnie z regulaminem oraz cennikiem świadczenia tej usługi w
    sieci danego operatora);
    Aktywowanie usługi USSD wymaga subskrypcji przez Użytkownika
    odpowiedniego serwisu SMS MT, zgodnie z regulaminem oraz cennikiem
    świadczenia usług telekomunikacyjnych w sieci GSM u danego operatora.
    Po dokonaniu subskrypcji serwisu SMS MT komunikaty przesyłane w
    technologii USSD nie są dodatkowo płatne." czyli tak naprawde trzeba
    wyrazic zgode na otrzymywanie dodatkowo płatnych sms-ow z sieci
    operatora...w mpayu obsluga uslugi byla darmowa...

  • 8. Data: 2011-11-15 16:09:55
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    donata laleko wrote:

> [...]
    > wyrazic zgode na otrzymywanie dodatkowo płatnych sms-ow z sieci
    > operatora...w mpayu obsluga uslugi byla darmowa...

    Ja tam widze "nie są dodatkowo płatne". Pytanie - ile kosztuje
    subskrypcja SMS MT.

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 9. Data: 2011-11-15 21:02:48
    Od: Alf/red/ <a...@a...waw.pl>

    On 2011-11-15 15:12, MZ wrote:
    > mogę bez prowizji doładować konto kartą Mastercard

    Wiem że NTG, ale bez prowizji jest MSZ tylko przelew "na jutro".

    --
    Alf/red/

  • 10. Data: 2011-11-15 21:15:56
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-11-15 21:02, Alf/red/ pisze:

    > Wiem że NTG, ale bez prowizji jest MSZ tylko przelew "na jutro".

    To nie jest traktowane jako przelew, tylko zakup. Rejestrujesz swoją
    kartę (musi być Mastercard, VISA nie działa) na stronie mpay, generujesz
    z telefonu kodem USSD zlecenie i potwierdzasz kodem CVC2. W historii
    rachunku masz to widoczne jako płatność kartą. Ten zwykły przelew
    rzeczywiście przychodził następnego dnia, ale to co innego. Tu kasa w
    portmonetce mpay jest "za chwilę" i właśnie dlatego jest wygodne.