  • 1. Data: 2012-10-25 22:23:58
    Temat: Skrzeniy biegow , sprzeglo?
    Od: j...@u...at

    Witam
    Nastepujacy problem w:
    bmw 5 / e60 160 000 km skrzynia automatyczna.

    podczas rozpedzaniu samochodu , w trakcie przyspieczenia przy ok 2000 obrotow/
    minute obroty silnika zaczynaja sie wahac , rosna na ok 2350 nastepnie spadaja
    ponizej 2000 . mam wrazenie ze auto jakby slabiej ciaglo.
    Wystepuje to nie zawsze , ale jednak w czasie dluzszej jazdy sie powtarza
    nieregularnie.
    Gdzie moze lezec przyczyna, skrzynia biegow,przetwornik momentu obrotowego czy jak
    sie to fachowo nazywa ?

    Moze ktos mial z czyms takim do czynienia i znalazl rozwiazanie?

    dzieki za pomoc.

  • 2. Data: 2012-10-25 22:36:12
    Temat: Re: Skrzeniy biegow , sprzeglo?
    Od: j...@u...at

    Am Donnerstag, 25. Oktober 2012 22:23:59 UTC+2 schrieb j...@u...at:
> [...]
    sie to fachowo nazywa ?

    > Moze ktos mial z czyms takim do czynienia i znalazl rozwiazanie?

    zapomnialem dodac: 530d 218 km
    a moze turbina ?