  • 11. Data: 2012-11-16 23:39:04
    Temat: Re: Skutki wyprzedzania na skrzyżowaniu
    Od: Dman666 <d...@g...com>

    On Thursday, November 15, 2012 6:53:12 PM UTC+1, DoQ wrote:

    Co by nie mowic to driver ma skill'a, ze przezyl ;-)
    --
    Dman-666

  • 12. Data: 2012-11-17 09:03:34
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-11-15 20:01, (Tom N) pisze:
    > Czy ja dobrze widzę, że przed, na i za /skrzyżowaniem/ jest linia P-1a
    > (zdjęcie 6 i 22)?

    Stanowczo dobrze widzisz. Ale nie jest to jakiś rodzynek, mogę wskazać
    jeszcze kilka podobnych. Według minie tez coś tu nie halo, ale przecież
    durnoty z drogówki nie napiszą, że zawiniła mgła i błędne oznakowanie
    poziomie na skrzyżowaniu, a zapewne wspomną coś o niedostosowaniu
    prędkości itd.

  • 13. Data: 2012-11-17 15:33:50
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 17-11-2012 09:03, anacron pisze:
    > durnoty z drogówki nie napiszą, że zawiniła mgła i błędne oznakowanie
    > poziomie na skrzyżowaniu, a zapewne wspomną coś o niedostosowaniu
    > prędkości itd.

    O k..wa - zawiniła mgła... co ty palisz?

    --
    pozdr.

  • 14. Data: 2012-11-17 21:18:37
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sat, 17 Nov 2012 15:33:50 +0100, DoQ <p...@g...com> wrote:

    >O k..wa - zawiniła mgła... co ty palisz?

    Mgła to taka narodowa tradycja teraz :P

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 15. Data: 2012-11-18 17:23:07
    Od: DoQ <p...@g...com>