  • 91. Data: 2019-09-19 21:48:52
    Temat: Re: Sławek Solak (HF5BS) nie żyje
    Od: Ircys Ircys <i...@p...pl>

    W dniu piątek, 13 września 2019 22:57:09 UTC+2 użytkownik Queequeg napisał:
    > Hej,
    >
    > Z przykrością informuję, że Sławek Solak, który ostatnio pisywał na grupie
    > jako HF5BS (a dawniej jako SP5SJT i Valhalla), zmarł... i to już jakiś
    > czas temu, bo 7 sierpnia, ale dowiedziałem się dopiero teraz. Najwięcej
    > widziałem go na p.m.e. i p.m.t., stąd ten cross-post.
    >
    > Jedna z pierwszych osób, które "spotkałem" w Usenecie i pierwsza osoba, z
    > którą ~20 lat temu robiłem łączność cyfrową na 2m...
    >
    > Spoczywaj w pokoju.

    Wielka szkoda.
    Miło było z Nim konwersować :(

    Irys

  • 92. Data: 2019-09-20 14:06:03
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    > "HF5BS" wrote in message news:q9q077$e47$1@node1.news.atman.pl... Podał
    publicznie, bez mojej zgody, mój adres, imię i nazwisko.

    -----
    i czuje się zobowiązany do tego posiadając

  • 93. Data: 2019-09-20 15:26:18
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    ąćęłńóśźż <...@...pl> wrote:

    publicznie, bez mojej zgody, mój adres, imię i nazwisko.

    Zarówno SP5SJT jak HF5BS to znaki krótkofalarskie. Jest powszechnie
    wiadome i łatwe do sprawdzenia, jakie jest imię i nazwisko posiadacza
    znaku, do tego po wpisaniu HF5BS w Google pojawia się konto Sławka na
    NK, w którym sam podał jak byk "Sławomir Solak (HF5BS)". Valhalla z kolei
    pisał pod tym samym adresem mailowym, co HF5BS, więc jest oczywiste, że to
    również Sławek, i sam Sławek nigdy się z tym nie krył.

    Cytowany przez Ciebie post dotyczy sprawy, o której nie masz zielonego
    pojęcia, a ja owszem.

    Uszanuj, proszę, pamięć po zmarłym, i nie zaczynaj tu gównoburzy.

  • 94. Data: 2019-09-20 22:12:07
    Od: PiotRek <b...@g...pl>

    W dniu 2019-09-20 o 14:06, ąćęłńóśźż pisze:
> [...]

    Sławek wiele razy podawał swoje imię i nazwisko:

    https://groups.google.com/d/msg/pl.misc.telefonia/d5
    KFy9ZAIQs/E7iNZRku0jMJ

    https://groups.google.com/d/msg/pl.misc.telefonia/qU
    7tyh_E9R8/Cin_V43YYXUJ

    https://groups.google.com/d/msg/pl.misc.telefonia/eB
    F5TK4MdG8/5FH3L2z8TiAJ

    To tylko trzy z wielu przykładów.

    Queequeg nie podał adresu Sławka, więc nie rozumiem, o co chodzi.

    --
    P.