  • 1. Data: 2017-12-22 15:53:53
    Temat: Smartfony
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Android mnie niezbyt zadowala, Iphone z tego co slysze, bedzie mnie
    jeszcze mniej zadowalal ... zostala jakas alternatywa ?

    Symbian, WP, Blackberry sie chyba wycofaly z placu boju, nawet jesli
    oficjalnie jeszcze nie ... jest jakas wschodzaca gwiazda ?

    Przyjdzie sie pogodzic z Androidem, czy jest jeszcze jakas nadzieja ?
    :-)

    J.

  • 2. Data: 2017-12-22 18:38:12
    Temat: Re: Smartfony
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-12-22 o 15:53, J.F. pisze:

> [...]
    > oficjalnie jeszcze nie ... jest jakas wschodzaca gwiazda ?
    >
    > Przyjdzie sie pogodzic z Androidem, czy jest jeszcze jakas nadzieja ? :-)

    Są jeszcze używane windowsy i co jakiś czas ktoś usiłuje wprowadzić
    fon z linuxem.
    Generalnie jak masz parcie na ciągłe instalowanie "pożytecznych"
    aplikacji to tylko android lub ogryzek.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2017-12-22 22:30:21
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Przyjdzie sie pogodzic z Androidem, czy jest jeszcze jakas nadzieja ? :-)

    o ile przeszkadza Ci coś konkretnego, nie wygląd, to może zrootowany
    android?

    ToMasz

  • 4. Data: 2017-12-23 00:18:50
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2017-12-22 o 15:53, J.F. pisze:

    > Przyjdzie sie pogodzic z Androidem, czy jest jeszcze jakas nadzieja ? :-)

    Jak ma być macany, to chyba tylko Android. Jak klawiszowy, to jeszcze
    idzie czasem jakąś fabrycznie nową NOKIĘ dostać, i nie myślę o 3310.

  • 5. Data: 2017-12-23 00:51:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 23 Dec 2017 00:18:50 +0100, nadir napisał(a):

    > Jak ma być macany, to chyba tylko Android. Jak klawiszowy, to jeszcze
    > idzie czasem jakąś fabrycznie nową NOKIĘ dostać, i nie myślę o 3310.

    Ale mowimy o jakims sensownym smartfonie do uzywania, a nie systemie
    z wykopalisk :-)

    J.

  • 6. Data: 2017-12-23 01:31:27
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    J.F. pisze tak:

> [...]
    > jesli oficjalnie jeszcze nie ... jest jakas wschodzaca gwiazda ?
    >
    > Przyjdzie sie pogodzic z Androidem, czy jest jeszcze jakas

    Gówno wyparło dobre. A mogłem kupić Lumię. Już witałem się z gąską ;)
    Całe szczęście, że kupiłem tablety na win 8.1

    Mnóstwo niepotrzebnych ustawień (jak odcień wyświetlacza) a dodanie
    kontaktu zajmuje 5 min :)

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 7. Data: 2017-12-23 08:28:18
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-12-23 o 00:51, J.F. pisze:
    > Ale mowimy o jakims sensownym smartfonie do uzywania, a nie systemie
    > z wykopalisk :-)

    Nie wiem czy to dżuma czy cholera ale może miui na xiaomi.
    Syn sobie chwali a ja stary nerd chyba jednak wrócę do win 8.1 na lumii
    1020 :-)

  • 8. Data: 2017-12-23 10:22:05
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2017-12-23 o 00:51, J.F. pisze:

    > Ale mowimy o jakims sensownym smartfonie do uzywania, a nie systemie
    > z wykopalisk :-)

    A to już zależy do czego chcesz używać? Jak do dzwonienia, to te z
    wykopalisk są najlepsze, jak do ciągłych aktualizacji to tylko Android.

  • 9. Data: 2017-12-23 16:24:43
    Od: Bolko <s...@g...com>

    > Ale mowimy o jakims sensownym smartfonie do uzywania, a nie systemie
    > z wykopalisk :-)

    Możesz zdefiniować pojęcie sensowny smartfon?

  • 10. Data: 2017-12-23 20:00:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik PiteR e...@f...pl ...

    > Mnóstwo niepotrzebnych ustawień (jak odcień wyświetlacza) a dodanie
    > kontaktu zajmuje 5 min :)

    Ze co? W jaki sposób?
    Do watkotwórcy - dałbys rade coś dokładniej powiedziec, co ci w andku nie
    pasuje?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "W demokracji wolno głupcom głosować,