  • 1. Data: 2017-12-26 09:58:36
    Temat: znikające środki w Plus na Kartę
    Od: "zhbick" <n...@p...tu>

    Od jakiegoś czasu w Plus na Kartę (z włączonym pakietem ja + rozmowy do
    wszystkich sms mms i 6gb) po każdym doładowaniu zaczynam dostawać lawinę
    smsów z rzekomo darmowego numeru 80750 o ilości wprost proporcjonalnej do
    wysokości kwoty, jaką zasiliłem konto i w krótkim czasie zostaję bez środków
    na koncie.
    Usługa okradania mnie z kasy nie ma nazwy i widać ją na poniższym screenie:
    https://www.dropbox.com/s/3yozrrlvf5tyqp4/Screenshot
    _20171225-180201.png?dl=0

    Co zrobiłem do tej pory:

    zgłosiłem sprawę w kilku stacjonarnych punktach Plusa (nie mają możliwości
    nic z tym zrobić, kazali dzwonić na infolinię)

    zadzwoniłem na infolinię, została włączona blokada Premium (twierdzą, że
    wszystko u nich w porządku i umywają ręce)

    powiadomiłem na oficjalnym profilu facebookowym Plus GSM

    Pytanie do Was: co jeszcze mogę zrobić, by ukrócić te złodziejskie praktyki?
    Pozdrawiam!

  • 2. Data: 2017-12-26 10:37:45
    Temat: Re: znikające środki w Plus na Kartę
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2017-12-26 o 09:58, zhbick pisze:
> [...]
    >
    > powiadomiłem na oficjalnym profilu facebookowym Plus GSM
    >

    > Pytanie do Was: co jeszcze mogę zrobić, by ukrócić te złodziejskie

    Wyłączyć usługę. :-)

    "KONIEC na numer 80750 (0zl). Zakończenie korzystania z Usługi, do
    której Użytkownik zarejestrował
    się poprzez wysłanie SMS o treści CZATER na numer 80750 (0zł).
    Użytkownik wysyła bezpłatny SMS
    na 80750 o treści KONIEC tym samym zakończając swój udział w Usłudze. "

    http://czat.czater.bemobi.pl

    Robert

  • 3. Data: 2017-12-26 10:58:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 26 Dec 2017 09:58:36 +0100, zhbick napisał(a):
> [...]
    > na koncie.
    > Usługa okradania mnie z kasy nie ma nazwy i widać ją na poniższym screenie:

    Hm, a co tam widac ? To jakas apka plusa ?
    To rozmowy, sms, wychodzace, przychodzace, czy nie wiadomo co ?

    Pewnie sie zapisales na jakas "subskrypcje", tzw MT / Mobile
    Terminated

    https://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow.cfg/php.exe/
    enduser/std_adp.php?p_faqid=4621&

    Nie ma na to w plusie osobnej blokady ?

> [...]
    > zadzwoniłem na infolinię, została włączona blokada Premium (twierdzą, że
    > wszystko u nich w porządku i umywają ręce)

    Wlacz magnetofon, zadzwon jeszcze raz, napisz skarge do UOKiK/UKE,
    moze im przyp* kare.

    Za brak pomocy sie nalezy, tylko musisz jednak napisac !

    J.

  • 4. Data: 2017-12-26 14:31:11
    Od: s...@g...com

    W dniu wtorek, 26 grudnia 2017 09:58:37 UTC+1 użytkownik zhbick napisał:
    > Od jakiegoś czasu w Plus na Kartę (z włączonym pakietem ja + rozmowy do
    > wszystkich sms mms i 6gb) po każdym doładowaniu zaczynam dostawać lawinę
    > smsów z rzekomo darmowego numeru 80750

    On nie jest rzekomo darmowy - tylko naprawdę darmowy.
    Ty nie płacisz za SMSa, tylko za prenumeratę, którą uruchomiłeś.

    Nie było kiedyś takiej sytuacji, że wchodzisz na jakąś stronę w Internecie a tam, dla
    rzekomej "weryfikacji" kazali Ci podać numer telefonu. A potem wpisać kod otrzymany
    SMSem.
    W ten sposób zafundowałeś sobie cotygodniowy albo codzienny wydatek.

    Ciesz się, że nie masz abonamentu, bo by Cie wydoili na kilkaset zł/m-c albo i na
    kilka tysięcy.

    Trzeba uważać, co się robi i MYSLEĆ!!! - w XXI wieku trzeba MYSLEĆ!!! - tego nie
    zrobi za Ciebie ani smartfon ani Google - tylko Ty sam!

  • 5. Data: 2017-12-26 16:54:40
    Od: "zhbick" <n...@s...pl>

    Użytkownik "Robert Wańkowski" napisał w wiadomości grup

> [...]
    > wysyła bezpłatny SMS
    > na 80750 o treści KONIEC tym samym zakończając swój udział w Usłudze. "

    Właśnie od wysłania polecenia kończącego zaczęło się naliczanie opłat za to
    dziadostwo! Polecenie to - uwaga - zakończyło okres DEMO bezpłatnego
    otrzymywania sms i rozpoczęło okres PŁATNY

  • 6. Data: 2017-12-26 16:59:51
    Od: "zhbick" <n...@s...pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Ciesz się, że nie masz abonamentu, bo by Cie wydoili na kilkaset zł/m-c
    > albo i na kilka tysięcy.

    Właśnie dlatego siedzę dalej na prepaidzie

  • 7. Data: 2017-12-26 17:03:19
    Od: "zhbick" <n...@s...pl>

    et...

    > Hm, a co tam widac ? To jakas apka plusa ?

    To apka Plusa wyświetlająca biling. Widać, że w grudniu 6,15 zeżarło nie
    wiadomo, za co (zżera każdą kwotę, jaką zasilam konto, od sierpnia się
    nazbierało trochę tej kasy, więc w grudniu na próbę zasiliłem za kilka PLN).
    Plus GSM też nie wie, za co.

    > To rozmowy, sms, wychodzace, przychodzace, czy nie wiadomo co ?

    No właśnie nie wiadomo, co. Plus też nie wie nic poza tym, że coś zeżarło
    kasę z konta.

  • 8. Data: 2017-12-26 17:48:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 26 Dec 2017 16:54:40 +0100, zhbick napisał(a):

    > Właśnie od wysłania polecenia kończącego zaczęło się naliczanie opłat za to
    > dziadostwo! Polecenie to - uwaga - zakończyło okres DEMO bezpłatnego
    > otrzymywania sms i rozpoczęło okres PŁATNY

    To na moj gust:
    -pisz reklamacje do Plusa,
    -pisz skarge do UOKiK/UKE na Plusa, ze nie podaja

    -pisz starge do UOKiK na organizatora powyzszego,

    -na koniec pisz do Ziobry albo Szydla, albo do Prezesa :-)

    J.

  • 9. Data: 2017-12-26 17:52:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 26 Dec 2017 05:31:11 -0800 (PST), s...@g...com

> [...]
    >
    > Trzeba uważać, co się robi i MYSLEĆ!!! - w XXI wieku trzeba MYSLEĆ!!! - tego nie
    zrobi za Ciebie ani smartfon ani Google - tylko Ty sam!

    W Polsce trzeba.
    A w inych krajach ... ciekaw jestem - tez trzeba, czy tam jednak
    wymiar sprawwiedliwosci dziala sprawniej i po jednym takim wydojeniu
    organizator skonczy w kajdankach ...
    Ale czasem takiemu UOKiK sie chce - imo nie zawsze tak czysto slusznie
    ..

    J.

  • 10. Data: 2017-12-26 18:16:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 26 Dec 2017 16:59:51 +0100, zhbick napisał(a):
    > Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    > Właśnie dlatego siedzę dalej na prepaidzie

    Ale wtedy mozesz nie zaplacic :-)

    Obecnie chyba najlepiej zaczac od zalozenia blokad na takie uslugi -
    tylko wlaczajac takze te MT.

    J.