  • 1. Data: 2013-06-11 21:42:24
    Temat: Smartfony do 500 zł (ew. do 700 zł)
    Od: "Bugatti" <s...@m...pl>

    Witam Was,

    poszukuję smartfonu do kwoty 500 zł.

    Kryteria wyboru:
    - warunek konieczny: wydajny procesor do obsługi *interentu* i aplikacji,
    które pobierają dane z sieci ! !

    Nie wiem od jakiego zegara i architektury CPU...dla Androida 2.3 pewnie 600
    Mhz jest wystarczające, ale dla 4.0 już pewnie 1 Ghz.

    - Android co najmniej 2.3
    - 16 mln kolorów
    - 3,2"
    - WiFi
    - bateria musi wytrzymać w *sumie* co najmniej 2h w internecie (tutaj
    właściwie wszystkie telefony się na to łapią ;))

    wszelkie inne kryteria schodzą na bok. Może NIE mieć aparatu, radia, mp3 i
    innych pierduł, może mieć słaby system audio.

    Do tej pory oglądałem:

    - LG Swift L5 - słaby wyświetlacz (256 k) i troszkę się przycina
    - Samsung Y Duos - jak wyżej i mały ekran

    - Sony Xperia tipo - wyglądała nawet obiecująco...ale nie wiem czy 800 Mhz
    to wystarczy dla Anroida 4.0 ICS,

    - HTC Desire C - bardzo fajny wyświetlacz, ale ma tylko 600 Mhz przy
    ANdroidzie ICS więc pewnie jak otworze aplikację to nie wiem jak to może
    być....

    Co jeszcze radzicie ?

    Czy może dołożyć do 700 zł i kupić HTC Desire One V ? Bawiłemm się nim i
    płynnie działa (może nie tak jak Desire X) ale dla mnie wystarczy.

    Aczkolwiek wolałbym coś do 500 zł

    Jakieś inne pomysły ?

    Pozdrawiam
    +

    --
    Bugatti

  • 2. Data: 2013-06-11 21:56:05
    Temat: Re: Smartfony do 500 zł (ew. do 700 zł)
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Tue, 11 Jun 2013 21:42:24 +0200, Bugatti wrote:
    > Jakieś inne pomysły ?

    Ja tak zerkam po ile bywa taki gosciu:
    http://www.gsmarena.com/samsung_galaxy_s_duos_s7562-
    4883.php

    I w sumie w 700zl się da znalezc. W bonusie dual-sim, mozesz sobie karte
    od Aero2 wrzucic ;-)

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 3. Data: 2013-06-11 22:00:28
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 11.06.2013 21:42, Bugatti pisze:
    > Witam Was,
    >
    > poszukuję smartfonu do kwoty 500 zł.

    tak samo możesz szukać nowego auta za 300zł, albo domu za 5 tyś.

    > Kryteria wyboru:
    > - warunek konieczny: wydajny procesor do obsługi *interentu* i
    > aplikacji, które pobierają dane z sieci ! !
    niema takiego czegoś. albo wydajny albo tani. Jakimś tam wyjątkiem może
    być grand x in, ale to przypadek.

    > Nie wiem od jakiego zegara i architektury CPU...dla Androida 2.3 pewnie
    > 600 Mhz jest wystarczające, ale dla 4.0 już pewnie 1 Ghz.

    że co proszę? Opowiem Ci moją historie. jak najczystszy system, sony
    erikson 1.6GHz. Szukam nowego auta, jadę 30km, wtopa. ale pamiętam ze w
    okolicy był jeszcze jeden model. czyli na miejscu: internet,
    tablica.pl-specjalna aplikacja, szukam, aplikacja daje strzałkę do
    przeglądarki - u mnie dolphin browser. Mam adres, więc OSM and - i wiem
    gdzie jadę. ale trzeba zadzwonić do gościa - powrót niemożliwy, bo
    (chyba) system ma zamało pamięci zarówno tablica jak i dolphin są
    otwarte, ale na stronie tytuowej. więc jeszcze raz wyszukiwanie w
    tablicy, dolphin i dzwonie ( teraz już mam otwartą mapę OSM and!) Każde
    z tych zadań, można z osobna wykonać wmiarę szybko. ale 3 naraz -
    mordęga. Dochodzę do sedna. w opisanej sytuacji "wybierz numer" trwa
    wiele sekund. nie sekundę tylko kilka- kilkanaście.
    Może historia przydługa, ale co zamierzasz "internecić" na 3 calach?
    raczej po za domem?

    > - Android co najmniej 2.3
    > - 16 mln kolorów
    > - 3,2"
    każdy milimetr ekranu dotykowego na wagę złota! paluchem będziesz klikał
    czy myszką? Po co wogóle wspominasz o ilości kolorów?!

    Do internetu: zte Grand x in. Pooogoooglaj za testami przeglądarek w
    telefonach. o ile pamiętam on w specyficznych zadaniach dorównywał 4
    rdzeniowcom za 2.5tyś zł

    ToMasz

  • 4. Data: 2013-06-11 22:06:00
    Od: "$heikh el $hah" <x...@x...xx>

    W dniu 2013-06-11 21:42, Bugatti pisze:
    > Co jeszcze radzicie ?

    Jak Ci zależy na dobrym ekranie, to popatrz na inne modele Xperii, bo są
    naprawdę dobre. "Mobile BRAVIA Engine poprawiający jakość zdjęć i
    filmów" to pewnie tylko nazewnictwowy "chłyt matetindowy", jednak jest i
    obraz jest naprawdę dobry.

    > Jakieś inne pomysły ?

    Może nie rozprzestrzenianie epidemii ślubów spacji z pytajnikami?

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 5. Data: 2013-06-11 22:06:09
    Od: Klebespachtel <f...@o...pl>

    W dniu 2013-06-11 21:42, Bugatti pisze:
    > Witam Was,
    >
    > poszukuję smartfonu do kwoty 500 zł.

    Jak się postarasz to ustrzelisz w tej cenie Ace 2, a jak Ci się nie chce
    starać to za 550-570zł spokojnie kupisz.

  • 6. Data: 2013-06-12 10:42:36
    Od: Bugatti <b...@g...com>

    W dniu wtorek, 11 czerwca 2013 22:00:28 UTC+2 użytkownik ToMasz napisał:

    > tak samo możesz szukać nowego auta za 300zł, albo domu za 5 tyś.

    Za 300 zł nie kupie auta tylko parta do niego ;-P

    > niema takiego czegoś. albo wydajny albo tani. Jakimś tam wyjątkiem może
    >
    > być grand x in, ale to przypadek.

    właśnie ten Grand X to jest dość fany przypadek.

> [...]
    >
    > wiele sekund. nie sekundę tylko kilka- kilkanaście.
    >
    > Może historia przydługa, ale co zamierzasz "internecić" na 3 calach?

    Na pewno nie facebook (jak 3.4 userów smartofonów) bo nawet nie zamierzam mieć tam
    konta ;-)

    > każdy milimetr ekranu dotykowego na wagę złota! paluchem będziesz klikał

    tutaj miało być:
    - > 3,2" (co najmniej)

    > czy myszką? Po co wogóle wspominasz o ilości kolorów?!

    Bo to dla mnie troszkę dalny priorytet.

    > Do internetu: zte Grand x in. Pooogoooglaj za testami przeglądarek w
    >
    > telefonach. o ile pamiętam on w specyficznych zadaniach dorównywał 4
    >
    > rdzeniowcom za 2.5tyś zł

    Czy ktoś z Was go już posiada - czy można prosić o linki do tych testów ?

    > ToMasz

    Pozdrawiam,

    Bugatti

  • 7. Data: 2013-06-12 12:21:59
    Od: Bugatti <b...@g...com>

    W dniu środa, 12 czerwca 2013 10:42:36 UTC+2 użytkownik Bugatti napisał:

    > Czy ktoś z Was go już posiada - czy można prosić o linki do tych testów ?

    Dobra. Mam juz te testy. Wygląda naprawdę nieźle jak za cenę ok 700 zł.
    Wyświetlacz ma troszkę słabe kąty widzenia ale to mi nie przeszkadza.

  • 8. Data: 2013-06-12 14:51:36
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 11.06.2013 Bugatti <s...@m...pl> napisał/a:
> [...]
    >
    > Nie wiem od jakiego zegara i architektury CPU...dla Androida 2.3 pewnie 600
    > Mhz jest wystarczające, ale dla 4.0 już pewnie 1 Ghz.

    Zobacz Atrixa, jest mały jak na 4", jak 2,3 nie przeszkadza, to jest b.szybki.
    A jest wyprzedawany teraz. 2 opcja to Grand X, podobno do internetu OK, ale
    sam nie testowałem.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 9. Data: 2013-06-13 09:46:49
    Od: "xcpy" <x...@x...xcpy>

    > Dobra. Mam juz te testy. Wygląda naprawdę nieźle jak za cenę ok 700 zł.
    > Wyświetlacz ma troszkę słabe kąty widzenia ale to mi nie przeszkadza.

    Te waskie katy czasami moga sie przydac :).

    Na jednym blogu napisali, ze ma aparat
    z niedopracowanym balansem bieli (zielone zdjecia)
    i czasami niedzialajacy ekarn dotykowy.

    A co sadzicie o GoClever Fone 500?
    http://www.ceneo.pl/21125826

    Ponoc jest oparty na MT6577 - czy w tej cenie cos go przebije?
    Nie zdzwie sie jak bedzie mial kiepskiej jakosci obudowe,
    ale jakos to przeboleje.

  • 10. Data: 2013-06-13 23:59:00
    Od: sp5it <v...@q...com>

    Do 700 mogę Ci Sensation na gwarancji opylić.