  • 11. Data: 2013-09-30 17:25:22
    Temat: Re: Smierc motocyklisty Range Rover
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 30 Sep 2013 16:20:13 +0200, DoQ

    > http://www.dailymail.co.uk/news/article-2438620/Shoc
    king-video-Range-Rover-crashing-bikers-surround-vehi
    cle-annual-street-ride.html

    The video was posted by a biker, under the name GIXXARDR on Liveleaks, from
    Melbourne, Australia, this morning. He claims one biker was killed, which
    the police said was *not* *true*.

    Tia, a Tomuś już by z miejsca kolesia ukamieniował.
    Tylko czekam kiedy powrócimy do palenia czarownic na stosie.

    --
    Pozdor Myjk

  • 12. Data: 2013-09-30 17:33:12
    Od: tá´Ź

    Tomek wrote:

    > nie sa jasne przyczyny, ani tez nie ma finiszu akcji po rozbiciu szyby

    Może doczytaj?
    http://www.dailymail.co.uk/news/article-2438620/Shoc
    king-video-Range-
    Rover-crashing-bikers-surround-vehicle-annual-street
    -ride.html

    > nie mniej jednak gdzies ta obrona konieczna została nadwyrężona, atak
    > takim czolgiem na motocykliste powinien zakonczyc sie paką na 25latek
    Nie na motocyklistę, tylko na setki rozwydrzonych motocyklistów.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 13. Data: 2013-09-30 18:14:40
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 30.09.2013 17:33, t? pisze:

> [...]
    -ride.html

    > Nie na motocyklistę, tylko na setki rozwydrzonych motocyklistów.

    czy możecie to w dużym skrócie przetłumaczyć?
    ToMasz

  • 14. Data: 2013-09-30 18:37:51
    Od: Maurycy Poszepszyński <n...@g...com>

    Dnia 2013-09-30 14:26, Użytkownik - Tomek napisał::

    > Użytkownik "Maurycy Poszepszyński" <n...@g...com> napisał w
    > wiadomości news:l2bpjf$tch$1@node1.news.atman.pl...

    > motocykliscie nie atakuja rowniez bez powodu
    > o ile samochody nie chca ich celowo zabic
    > albo utrudnic przejazdu
    >
    > zaloze sie o maly palec u nogi ze samochodziasz cos przeskrobal wczesniej

    Wyprzedzał motocyklomenów prawą stroną? Pakował im się pod koła?
    Zajeżdzał droge jak idiota?
    Przyjrzyj się pierwszym kilkunastu sekundom tego filmu. Pewnie posłał
    zakutemu debilowi kilka "ciepłych" słów, a ten czując się w masie
    gierojem wyjął kawał żelastwa, przymierzył do wyczynu - o którym miał
    zamiar opowiadac potem kumplom-debilom przy piwie - i skończył tak jak
    każda gnida powinna skonczyć.

  • 15. Data: 2013-09-30 18:39:16
    Od: Maurycy Poszepszyński <n...@g...com>

    Dnia 2013-09-30 14:26, Użytkownik - Tomek napisał::

    > Użytkownik "Maurycy Poszepszyński" <n...@g...com> napisał w
    > wiadomości news:l2bpjf$tch$1@node1.news.atman.pl...

    > motocykliscie nie atakuja rowniez bez powodu

    A to mi umknęło, toteż skwituję tutaj:
    :-)))))))))))))))

  • 16. Data: 2013-09-30 19:03:36
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 30 Sep 2013 18:14:40 +0200, ToMasz

    http://kut.as/oszolomy

    --
    Pozdor Myjk

  • 17. Data: 2013-09-30 20:36:20
    Od: Rafał Grzelak <s...@d...com>

    Tomek wrote:

    > smierc motocyklisty Range Rover
    > 0:50 i 5min
    > http://www.liveleak.com/view?i=319_1380522846
    >
    > nie sa jasne przyczyny

    Przyczyny sa jasne - jeden cwok zahamowal mu przed maska. Gosc zaczal
    uciekac przed linczem.

    > ani tez nie ma finiszu akcji po rozbiciu szyby

    Oczywiscie ze nie ma - przeciez nie beda sie chwalic jacy to sa mescy,
    kiedy w kilkudziesieciu wyciagneli z auta i napierdolili jednego goscia.

    > nie mniej jednak gdzies ta obrona konieczna została nadwyrężona,
    > atak takim czolgiem na motocykliste powinien zakonczyc sie paką na
    > 25latek

    Poki co wydzwiek artykulu jest dokladnie odwrotny. Na szczescie.

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 18. Data: 2013-09-30 20:37:56
    Od: Rafał Grzelak <s...@d...com>

    DoQ wrote:

    > To dlaczego nie ujęli tego w filmie?

    Bo wtedy nie beda wgladac na poszkodowanych, a na linczujacych.

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 19. Data: 2013-09-30 22:16:41
    Od: "mappl" <n...@m...pl>

    > Poki co wydzwiek artykulu jest dokladnie odwrotny. Na szczescie.

    Widzicie, kierowca patrzył cały czas we wsteczne lusterka, bo "motocykle
    są wszędzie" a motocyklista z przodu mu psikusa zrobił i zahamował przed
    maską. Wniosek - hasło: "patrz w lusterka" jest do dupy.

  • 20. Data: 2013-09-30 22:21:57
    Od: Rafał Grzelak <s...@d...com>

    mappl wrote:

> [...]
    > "motocykle są wszędzie" a motocyklista z przodu mu psikusa zrobił i
    > zahamował przed maską. Wniosek - hasło: "patrz w lusterka" jest do

    Takie turlanie sie paczka to inna forma dresiarstwa. Nic wiecej.
    Rowerowa masa krytyczna tez jest do dupy.

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl