  • 21. Data: 2009-12-19 21:46:27
    Temat: Re: Sms reklamowe w Orange.
    Od: JohnyK <j...@t...pl>

    On 19 Gru, 14:18, Flo <f...@N...gazeta.pl> wrote:

    > Pracowałem w Orange więc wiem jak to wygląda.
    > Jeśli nie jesteś przypisany do jakiegoś KKB czy innej maści opiekuna to
    > w Meritum każdy ma dostęp do konta abonenta.

    To co piszesz, oznacza, że nie pracowałeś w Orange (PTK), tylko dla
    Orange.
    A to jest jednak pewna różnica.

    JK

  • 22. Data: 2009-12-20 01:33:19
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Jacek Skórzewski pisze:

    > U mnie też. Z tym cellbroadcastem (jeśli to o niego chodziło) to jakaś
    > bzdura jest.

    Nie wiem czy cellbroadcastem (nie wiem co to jest), ale mam w telefonie
    SE opcję wiadomości sieciowe i to wyłączyłam, bo jak włącze to
    dziadostwo na dziadostwo mi się pcha.

    --
    animka

  • 23. Data: 2009-12-20 09:30:11
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    JohnyK pisze:

    > To co piszesz, oznacza, że nie pracowałeś w Orange (PTK), tylko dla
    > Orange.

    Fakt, co nie zmienia sytuacji, że wszelkiej maści partnerzy Orange są
    upierdliwi niczym wrzód ..........

    --
    Florian Marzejewski
    bezpieczenstwo-osobiste.com

  • 24. Data: 2009-12-20 15:31:33
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2009-12-20 02:33, Animka pisze:
    > Nie wiem czy cellbroadcastem (nie wiem co to jest), ale mam w telefonie
    > SE opcję wiadomości sieciowe i to wyłączyłam, bo jak włącze to
    > dziadostwo na dziadostwo mi się pcha.

    No tak to się właśnie nazywa;) Wiadomości sieciowe to taki sobie termin
    zastępczy, trochę na siłę spolszczony w telefonach.
    | Ten post to moja prywatna opinia - nie musisz się z nią zgadzać. |
    | Nie należę do żadnej partii politycznej |
    \----------| e-mail: d...@g...com |----------/

  • 25. Data: 2009-12-20 15:45:01
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2009-12-18 06:13, januszek pisze:
    > Orange tego nie potrafi. W swoim czasie z tego powodu zmienilem sie.
    > Okazalo sie, ze w Plusie sie da. Latwo nie jest ale sie da ;)
    > wiecej: http://ussburaque.org/2008/06/reklamowa-masakra-sms-
    em.html

    Nigdy nie uwierzę w to, że jakiś operator nie potrafi zablokować
    przychodzenia sms-ów z określonej puli numerów. Operator tego raczej nie
    chce, bo ma z tego zysk. Nigdy nie uwierzę, że nie ma takiej technicznej
    możliwości. Oczywiście operatorzy robią ludziom wodę z mózgu i wciskają
    im różne kity zamiast po prostu zablokować dostarczanie smsów z numerów
    premium. Zachowanie uczciwe byłoby jednak dla operatora wysoce nieopłacalne.

  • 26. Data: 2009-12-20 18:37:58
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 20 Dec 2009 16:45:01 +0100, Tomaszek wrote:
> [...]
    >premium. Zachowanie uczciwe byłoby jednak dla operatora wysoce nieopłacalne.

    No i dobrze myslisz, ale to niewiele da - przyjdzie ci SMS z numeru
    bezplatnego, a bedzie w tresci "wyslij SMS o tresci GRAM na numer
    7500".

    Trzeba przyznac ze SMS sa w ogole uposledzone - nie mozna ich
    przekierowac, zablokowac.

    Rozwiazanie niestety lezy po stronie panstwa - jesli mamy miec spokoj,
    to ma to byc karalne ustawowo. Nie tylko SMS ale tez fonia, nie tylko
    loterie i biznes, ale tez propaganda polityczna i religijna.

    A wtedy iles tam osob straci prace, i strach bedzie do kogos
    nieznajomego zadzwonic :-)

    J.

  • 27. Data: 2009-12-20 19:05:28
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2009-12-20 19:37, J.F. pisze:
    > A wtedy iles tam osob straci prace, i strach bedzie do kogos
    > nieznajomego zadzwonic :-)

    No, trochę Cię poniosło;)

  • 28. Data: 2009-12-20 19:10:01
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 20 Dec 2009 20:05:28 +0100, Tomaszek wrote:

    >No, trochę Cię poniosło;)

    No nie bardo, bo zadzwonisz do kogos, a przeciez zakaz jest niepokoic
    w jakimkolwiec celu :-)

    J.

  • 29. Data: 2009-12-20 21:08:33
    Od: JohnyK <j...@t...pl>

    On 20 Gru, 10:30, Flo <f...@N...gazeta.pl> wrote:

    > Fakt, co nie zmienia sytuacji, że wszelkiej maści partnerzy Orange są
    > upierdliwi niczym wrzód ..........

    Skoro pracowałeś "dla", to sam wiesz, jakie ciśnienie w tej firmie
    panuje. Kiedy dwóch takich, co byli swego czasu najważniejsi w dziale
    AP
    poszło do POLKOMTELA to się dealerzy PLUSa buntować zaczęli na metody
    rodem z Orange. I w końcu jeden trafił do POLSATU a zaraz potem na
    bruk a drugi... na bruk via Netia. I dobrze zresztą, bo kolesie mieli
    "nadźgane".
    Zresztą dzwonienie w "ciemno" jest nadal popularne.
    Szkoda, że wszyscy korzystają z tej samej książki telefonicznej :)

    JK

  • 30. Data: 2009-12-21 09:07:07
    Od: Shadow <s...@v...pl>

    Darek napisał(a):

    > Jak mozna wyłączyć smsy reklamowe z Orange oraz podobne smsy z innych firm
    > które czasem mozna dostać bo czasami to jest denerwujące. Czy Orange ma
    > taką możliwość ich wysyłania bez zgody użytkownika ?

    Jak korzystałem z usług na kartę Idei/Orange to było tego trochę. Zmieniłem
    na simplusa, na początku przychodziły takie smsy, ale jeden email do BOKu i
    odtąd (od czterech lat) nie dostałem ani jednego takiego smsa. :)