  • 11. Data: 2018-01-29 11:33:30
    Temat: Re: Smutna prawda o samochodach elektrycznych.
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 29.01.2018 o 11:19, wchpikus pisze:

    > "Tesla czyli limuzyna wyższej klasy|"....
    >
    > Żartujesz tak?
    > Kolo limuzyny to nawet nie stało.
    > Pooglądaj opinie o wykonaniu Tesli za 0,5 miliona:)
    > Melex był lepiej zrobiony:)

    Tym niemniej eska zaliczana jest do klasy E a trójka do D. A nie do
    klasy A. Twierdzenie, że przecież auto klasy D/E jest przeznaczone
    wyłącznie do jazdy po miescie jest... dyskwalifikujące.

    Shrek

  • 12. Data: 2018-01-29 11:35:03
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik jerzu.xyz napisał w wiadomości grup
    com...
    >https://www.youtube.com/watch?v=q0FK-YfDeD0

    Eee tam, bedzie inny smutek.
    Rzad juz zapowiada tania nocna taryfe na prad do ogrzewania domow ...
    i co, przyjda liczniki fiskalne, bo przeciez nie wolno z nich
    samochodow ladowac :-)

    J.

  • 13. Data: 2018-01-29 11:36:55
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl>

> [...]
    > klasy A. Twierdzenie, że przecież auto klasy D/E jest przeznaczone
    > wyłącznie do jazdy po miescie jest... dyskwalifikujące.

    "To do jakiego segmentu będzie zaliczało się dane auto zależy głównie od
    jego wymiarów zewnętrznych, rozstawu osi, rodzaju nadwozia, liczby
    drzwi, ceny oraz znaczka firmowego, jaki ma na masce"

    Sprzedaj Warszawę za 0,5 miliona z nowym logo i będziesz miał klasę D/E.
    Nie podniecajmy się klasa,co nie zmienia faktu ze jakość Tesli jest
    tragiczna .

  • 14. Data: 2018-01-29 11:42:04
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 29.01.2018 o 11:36, wchpikus pisze:

    > "To do jakiego segmentu będzie zaliczało się dane auto zależy głównie od
    > jego wymiarów zewnętrznych, rozstawu osi, rodzaju nadwozia, liczby
    > drzwi, ceny oraz znaczka firmowego, jaki ma na masce"

    Tym mniemniej ani eska ani trójka nie są zaliczane do segmentu aut
    miejskich w żaden sposób. Bronienie ich, że przecież wiadomo, że tym się
    tulko po mieście jeździ jest absurdem. Od biedy można tak Leafa bronić.

    Shrek

  • 15. Data: 2018-01-29 11:45:18
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 29.01.2018 o 11:35, J.F. pisze:

    > Eee tam, bedzie inny smutek.
    > Rzad juz zapowiada tania nocna taryfe na prad do ogrzewania domow ... i
    > co, przyjda liczniki fiskalne, bo przeciez nie wolno z nich samochodow
    > ladowac :-)

    naiwny jesteś. Albo pójdzie to w kierunku wymiennych baterii, co da się
    oakcyzować a pokątnych ładowaczy będą tropić i sądzić razem z
    plantatorami marychy i bitcoinów;) albo się dojebie "opłatę
    elektromobilną" 200PLN miesięcznie od licznika za możliwość ładowania
    samochodu elektrycznego bez akcyzy. Płatne co miesiąc razem z opłatą
    audiowizualną. Jeszcze wam bokiem powychodzą te elektryki.

    Shrek

  • 16. Data: 2018-01-29 11:58:27
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 29 Jan 2018 11:45:18 +0100, Shrek napisał(a):

> [...]
    > samochodu elektrycznego bez akcyzy. Płatne co miesiąc razem z opłatą
    > audiowizualną. Jeszcze wam bokiem powychodzą te elektryki.

    Spoko, zmienimy sobie wtedy rząd :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 17. Data: 2018-01-29 12:10:13
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Spoko, zmienimy sobie wtedy rząd :)

    Spoko. Naprawdę sądzisz, że którykowiek rząd ot tak zrezygnuje z rzeki
    kasy, która płynie z akcyzy od paliw? I co zavbiorom przywileje
    górnikom? Nie wypłacą emerytów. A może zabiorą kulsonom?

    Shrek

  • 18. Data: 2018-01-29 12:22:38
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 29 Jan 2018 12:10:13 +0100, Shrek napisał(a):

    > Spoko. Naprawdę sądzisz, że którykowiek rząd ot tak zrezygnuje z rzeki
    > kasy, która płynie z akcyzy od paliw?

    Wierzę w moc demokracji. Jeśli, tak jak ty mówisz, nie zdołamy wybrać
    rządu który nie będzie akcyzował to znaczy że tych co wyżej cenili
    ochronę socjalną było więcej. No i co zrobisz? Zaczniesz podkładać bomby
    i nawoływać do rewolucji? :)
    Shrek, proponuję żebyś sobie poczytał co to jest "społeczeństwo".
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 19. Data: 2018-01-29 12:27:41
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "wchpikus" napisał w wiadomości grup
    >"Tesla czyli limuzyna wyższej klasy|"....
    >Żartujesz tak?
    >Kolo limuzyny to nawet nie stało.
    >Pooglądaj opinie o wykonaniu Tesli za 0,5 miliona:)
    >Melex był lepiej zrobiony:)

    Przypomnialy mi sie stare czasy ... "Trabant 601 kombi-limuzyna".

    Na dzisiejsze - kompakt :-)

    Fachowo "limuzyna" to bodajze rodzaj karoserii.

    J.

  • 20. Data: 2018-01-29 12:39:38
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 29 Jan 2018 11:36:55 +0100, wchpikus

    > "To do jakiego segmentu będzie zaliczało się dane auto zależy głównie od
    > jego wymiarów zewnętrznych, rozstawu osi, rodzaju nadwozia, liczby
    > drzwi, ceny oraz znaczka firmowego, jaki ma na masce"

    Dochodzi do tego jeszcze komfort i "performans", a te parametry, poza
    wielkościami typowymi dla auta segmentu E, ma ponad przeciętną.

    > Sprzedaj Warszawę za 0,5 miliona z nowym logo i będziesz miał klasę D/E.
    > Nie podniecajmy się klasa,co nie zmienia faktu ze jakość Tesli jest
    > tragiczna .

    Można się przypinać do amerykańskiej jakości (ale ta jakość nie dotyczy
    tylko i wyłącznie Tesli, tylko wszystkich samochodów produkowanych na
    tamten rynek), ale co by nie gadać nawet ta tragiczna "jakość" daje
    znacznie lepszy komfort podróży (ciszę) oraz parametry nieosiagalne dla
    limuzyn spalinowych.

    --
    Pozdor
    Myjk