  • 1. Data: 2003-07-06 08:52:17
    Temat: Sobota - sieć Futuro niewidoczna z Polpaku
    Od: "Andrzej Kosmala" <a...@a...pl>

    Witam

    Działa tylko ICMP i UDP, reszta pakietów dociera, ale tak jakby nie wracała.

    Czy ktoś wie mniej więcej jak często zdarzają się pady na styku Futuro <->
    Polpak i jak długo potrafą trwać?

    --

    Pozdrawiam,
    Andrzej Kosmala

  • 2. Data: 2003-07-06 15:29:45
    Temat: Re: Sobota - sieć Futuro niewidoczna z Polpaku
    Od: Paweł Małachowski <p...@t...niewazne>

    On Sun, 6 Jul 2003, Andrzej Kosmala wrote:

    > Działa tylko ICMP i UDP, reszta pakietów dociera, ale tak jakby nie wracała.
    > Czy ktoś wie mniej więcej jak często zdarzają się pady na styku Futuro <->
    > Polpak i jak długo potrafą trwać?

    Wczoraj znaczy w sobotę ruch między Futuro i Polpakiem znów leciał przez
    Telię, stąd problem -> patrz wątek ,,Routing po polsce (i nie tylko)''.
    Dziś leci OK.

    --
    { Paweł Małachowski; PM110-RIPE; pawmal#freebsd,lublin,pl }

  • 3. Data: 2003-07-06 15:30:13
    Od: "Yab" <l...@p...onet.pl>

    Z dziennika pijanego naczelnika:
    Skazaniec Andrzej Kosmala naskrobał na ścianie:

> [...]
    > wracała.
    >
    > Czy ktoś wie mniej więcej jak często zdarzają się pady na styku
    > Futuro <-> Polpak i jak długo potrafą trwać?

    O ktorych godzinach zanotowales pad??
    Bo jesli od 00.00-03.00 to uprzedzali na grupie ze beda prowadzic prace
    rekonfiguracyjne.
    Osobicie pracowalem na komputeerze od 22-01 i nic takiego nie zauwazylem,
    ale zjaomi twierdza ze jakis pad byl okolo 4 rano (ponoc chwilowy).

    --
    Yaboll
    Kiedy ci na świecie źle, gdy zakochasz się w dziewczynie,

  • 4. Data: 2003-07-07 07:18:38
    Od: "Andrzej Kosmala" <a...@a...pl>

    Użytkownik "Yab" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Osobicie pracowalem na komputeerze od 22-01 i nic takiego nie zauwazylem,
    > ale zjaomi twierdza ze jakis pad byl okolo 4 rano (ponoc chwilowy).

    Zauważyłem, że nie działa ok. 14 w sobotę (być może nie działało już
    wcześniej), a ruszyło ok. 2 w niedzielę.
    Ruch był skierowany przez Telię, czyli w świetle nowej polityki TPSA, równie
    dobrze mógłby być skierowany w kosmos.

    Ponawiam pytanie. Kto wie jak często zdarzają się pady Futuro <-> Polpak i
    jak długo trwają?

    --

    Pozdrawiam,
    Andrzej Kosmala

  • 5. Data: 2003-07-07 18:43:14
    Od: "PiotrG" <p...@s...com.pl>

    > Ponawiam pytanie. Kto wie jak często zdarzają się pady Futuro <-> Polpak i
    > jak długo trwają?
    To byl chyba pierwszy tak powazny od ponad roku (przynajmniej wczesniej nie
    zauwazylem).

    PiotrG

  • 6. Data: 2003-07-07 18:43:57
    Od: "Tomasz Nowak" <t...@n...netventure.pl>

    Andrzej Kosmala <a...@a...pl> wrote:

> [...]
    > Ruch był skierowany przez Telię, czyli w świetle nowej polityki TPSA,
    > równie dobrze mógłby być skierowany w kosmos.

    Dzisiaj w okolicach godziny 15 sytuacja niestety się powtórzyła -
    - tak samo jak w sobotę ludzie z tepsy nie mogli oglądać stron
    na serwerach w sieci futuro ;/ Routing tak samo - przez telię.

    --
    Tomek
    Dwie tajemnice gwarantujące sukces:

  • 7. Data: 2003-07-10 06:15:57
    Od:  --- ! daNuta ! --- <d...@k...pl>

    begin 3 Andrzej Kosmala wrote:

    > Ponawiam pytanie. Kto wie jak często zdarzają się pady Futuro <-> Polpak i
    > jak długo trwają?

    Jak widać nikt co zresztą było do przewidzenia. Ot deficyt szklanych
    kul, a może domów...

    --
    Nuta - (Odpisując mi prywatnie, usuń 'da' z mojego adresu e-mail)
    Najnowsze polskie tłumaczenia programu Hamster 2.0.2.1, OE-QuoteFix,