  • 1. Data: 2003-07-03 16:00:17
    Temat: [WROC] Internet 512 kbps, spis providerów
    Od: "Pietrkos" <w...@k...com.pl>

    Witam
    Chcemy założyć jakiś szybki net i rozprowadzić po sieci. Ale nie wiem co ??
    Może jest w internecie jakiś spis providerówwe Wrocławiu. Może to być łącze
    radiowe lub satelitarne najlepiej o przepustowości 512 kbps. Niestety
    Neostrada+ odpada ponieważ nikt w bloku nie ma TPsa. Odpada też TELE2,
    ponieważ nie ma u nas zasięgu.
    Pozrdrawiam i czekam na jakieś podpowiedzi, linki.

    --
    Piotr 'Pietrkos' Wychowaniec
    gg: 2440681

  • 2. Data: 2003-07-04 06:01:55
    Temat: Re: [WROC] Internet 512 kbps, spis providerów
    Od: m...@n...pl

    Pietrkos <w...@k...com.pl> wrote:
    > Chcemy za?o?y? jaki? szybki net i rozprowadzi? po sieci. Ale nie wiem co ??
    > Mo?e jest w internecie jaki? spis provider?wwe Wroc?awiu. Mo?e to by? ??cze
    > radiowe lub satelitarne najlepiej o przepustowo?ci 512 kbps. Niestety
    > Neostrada+ odpada poniewa? nikt w bloku nie ma TPsa. Odpada te? TELE2,
    > poniewa? nie ma u nas zasi?gu.
    > Pozrdrawiam i czekam na jakie? podpowiedzi, linki.
    np http://www.gts.pl/ vel http://www.ipartners.pl/

    pz
    mazek

    --
    http://www.netsync.pl/~mazek/ : http://www.keyserver.net/
    GnuPG 6687 E661 98B0 AEE6 DA8B 7F48 AEE4 776F 5688 DC89

  • 3. Data: 2003-07-04 06:02:44
    Od: "Caligari" <p...@n...cy>

    Może znajdziesz tu http://190.internetdsl.pl/isp/

    --
    Caligari *caligari (at) autograf (dot) pl*
    <<Adres w nagłówku kodowany w ROT13>>

  • 4. Data: 2003-07-04 10:30:18
    Od: "gear" <g...@p...fm>

    Użytkownik "Pietrkos" <w...@k...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    ??
    > Może jest w internecie jakiś spis providerówwe Wrocławiu. Może to być

    Akurat chyba we Wrocławiu nie jest tak źle z internetem. Jest jeszcze
    Dialog, sieci TV kablowej i ostatnio firma chyba wodociągowa zakłada
    internet.
    Chciałbym mieć takie możliwości, niestety u mnie tylko pakiety tepsy :(

    pzdr
    gear

  • 5. Data: 2003-07-04 11:27:46
    Od: "Pietrkos" <w...@k...com.pl>

> [...]
    > internet.
    > Chciałbym mieć takie możliwości, niestety u mnie tylko pakiety tepsy :(

    A więc.. sprawa wygląda tak że nie jest to centrum miasta...
    TPsa odpada (chcieliśmy założyć neostradę).
    Dialog mamy tylko przez drut a na tym szybszego łącza nie można.
    TELE2 nie ma zasięgu.
    Jest na pobliskim osiedlu super oferta LANET internet przez sieciówkę.
    Dzwoniliśmy i miła pani z obsługi powiedziała, że nia mają nas w planach.
    Kablówki też nie ma.
    Wiele łącz radiowych nie jest u nas dostępnych.
    Chociaż dostałem już 3 oferty na priv (łącza radiowe) od firm na tego posta
    więc mam nadzieję że ncoś nam założą...

  • 6. Data: 2003-07-04 11:28:31
    Od: "januszek" <kezsunaj@[ktory_nie_lubi_spamu_wiec_prosze_to_wyciac].irc.pl>

    gear wrote:

    > ...ostatnio firma chyba wodociągowa zakłada internet.

    Elektrocieplownia: http://e-wro.pl/

    januszek

  • 7. Data: 2003-07-04 12:48:04
    Od: "gear" <g...@p...fm>

    Użytkownik "Pietrkos" <w...@k...com.pl> napisał w wiadomości > A
> [...]
    > Jest na pobliskim osiedlu super oferta LANET internet przez sieciówkę.
    > Dzwoniliśmy i miła pani z obsługi powiedziała, że nia mają nas w planach.

    Łącze się z Tobą w żalu, mam podobną sytuację.

    > Wiele łącz radiowych nie jest u nas dostępnych.
    > Chociaż dostałem już 3 oferty na priv (łącza radiowe) od firm na tego
    posta
    > więc mam nadzieję że ncoś nam założą...

    U mnie się na tym skończyło. Za mało chętnych, zbyt duże wymagania
    administratora co do wykonania sieci, itp.
    Życzę aby Wam się powiodło.
    Ja czekam do jesieni, może Dialog przedstawi jakąś ofertę dla klientów
    tepsy.

    pzdr
    gear

  • 8. Data: 2003-07-05 08:05:52
    Od: "Carlos" <c...@w...pl>

    lub www.futuro.pl lub www.cdp.pl

  • 9. Data: 2003-07-05 08:06:02
    Od: "Worf" <worfik*no_spam*@o2.pl>

    > TELE2 nie ma zasięgu.
    Pozatym Tele2 to badziewie. Nie dosc ze handlowiec oklamal mnie mowiac, ze
    zaloza 512 kb/sec (ze niby wchodza nowe lacza by byc konkurencja dla tpsa) a
    potem przy zmianie bramki (cos zaczelo zaslaniac) okazalo sie ze jest kolo
    256 kb/sec i ze gadaja tak zeby kitr wcisnac. Ponadto duza awaryjnosc i
    cienko codzi. innych zastrzezen nie posiadam.

  • 10. Data: 2003-07-06 08:51:59
    Od: "Slawomir Bem" <x...@x...pl>

    Użytkownik "Worf" <worfik*no_spam*@o2.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > 256 kb/sec i ze gadaja tak zeby kitr wcisnac. Ponadto duza awaryjnosc i
    > cienko codzi. innych zastrzezen nie posiadam.

    I do tego TELE2 to zatwardziali spamerzy....

    --
    s.