  • 1. Data: 2003-07-03 10:20:55
    Temat: TPNET in SPEWS
    Od: "PiK" <r...@a...com>

    In news:slrnbg7sfg.3do.robert@supersonic.plukwa.net, Robert Rędziak typed:

    > FUTnij może to od razu na polip, bo niektórzy nie wierzyli w
    > taką możliwość ;)

    Proszę bardzo:

    In news:bck0af$m58$1@nemesis.news.tpi.pl, Lukasz Kozicki typed:

    > Sorry, to nie ten link... miło być o TP A.S. ...
    > http://openrbl.org/ip/195/205/178/177.htm
    >
    > pozdr,

    No, coraz lepiej. Nastąpiła eskalacja.
    http://spews.org/html/S2595.html

    teraz juz nie jedna klasa C tylko zakres
    195.205.176.0 - 195.205.189.255

    Dla zainteresowanych - wsród ciekawszych serwerów w tym zakresie mamy np.
    serwer apollo.infor.pl [195.205.179.10] (np. newsletter gazetaprawna.pl)
    I w ten sposób Internask zaczyna generować kłopoty coraz większej masie
    firm.
    Ciekawe, czy będą w stanie wywrzeć odpowiedni nacisk na tpnet? Obawiam się
    że umowa Internasku z tpnetem nie przewiduje mozliwości zerwania z powodu
    listingu w Spews. Ale prawdopodobnie część poszkodowanych firm może
    zagłosować "nogami".

    PiK

  • 2. Data: 2003-07-08 08:55:29
    Temat: Re: TPNET in SPEWS
    Od: "JLoaf" <j...@w...pl>

    Witam,

    > No, coraz lepiej. Nastąpiła eskalacja.
    > http://spews.org/html/S2595.html
    >
    > teraz juz nie jedna klasa C tylko zakres
    > 195.205.176.0 - 195.205.189.255

    A dla zainteresowanych ciekawy wątek na temat naszej 'kochanej' TP i co o
    niej sądzą niektórzy administratorzy. Niektórzy z nich zaczęli blokować cały
    zakres adresów TPnet...

    http://www.google.com/groups?hl=en&lr=&ie=UTF-8&thre
    adm=slrnbgjsef.o79.usenet-Jul%2Bnanae%40orca.dolphin
    wave.org&rnum=1&prev=/groups%3Fnum%3D100%26hl%3Den%2
    6lr%3D%26ie%3DISO-8859-1%26scoring%3Dd%26q%3DS2595%2
    Bgroup%253Anews.admin.net-abuse.email

    --
    JLoaf - "Smile, tomorrow will be worse!"

  • 3. Data: 2003-07-09 17:48:15
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@W...hoth.jmg.com.WytnijTo.pl>

    JLoaf <j...@w...pl> wrote:
    > Witam,

    Bez sensu. A co winna jest reszta?
    I dlaczego ten zakres rośnie w góre a nie w dół? ;-p

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Olędzki
    e-mail address: ole(a-t)ans(d-o-t)pl

  • 4. Data: 2003-07-10 06:16:23
    Od: "PiK" <r...@a...com>

    In news:behif9$94j$1@news.jmg.pl, Krzysztof Oledzki typed:
    > Bez sensu. A co winna jest reszta?

    Nic, poza tym że płacą TPSA. A TPNET olewa zgłoszenia abuse od lat.
    Niestety, to jest wojna a SPEWS to ciężka artyleria.
    Uzasadnienie tej filozofii jest tu:
    http://www.spamfaq.net/spamfighting.shtml#not_a_spam
    mer_but_blackholed

    > I dlaczego ten zakres rośnie w góre a nie w dół? ;-p

    Obawiam się, ze SPEWS nie ograniczy się do tego zakresu ale sukcesywnie
    będzie go rozszerzał. W górę, w dół i na inne klasy. Zresztą to się już
    zaczęło.
    Ale nikogo nie straszę ani wcale mnie to cieszy, po prostu tak to chwilowo
    wygląda. Nie znajdę tego ale ponoć jakieś półtora roku temu szacowano, że
    SPEWS chroni około miliona kont email na świecie.

    Proponuję poczytać wątek tpnetu na nanae
    http://groups.google.pl/groups?threadm=beechu%24qpn%
    241%40atlantis.news.tpi.pl
    (w google jeszcze niepełny)

    - wyjatek, dla zachęty:

    > Apparently, they don't have much of a choice. Goodbye, Poland.

    A reszta dyskusji jest na mordpliku.

    PiK

  • 5. Data: 2003-07-10 06:16:45
    Od: "Dominik 'Rathann' Mierzejewski" <d...@u...rangers.eu.org>

    Date: Wed, 9 Jul 2003 17:48:15 +0000 (UTC)
    From: Krzysztof Oledzki <o...@w...hoth.jmg.com.wytnijto.pl>

    > Bez sensu. A co winna jest reszta?
    > I dlaczego ten zakres rośnie w góre a nie w dół? ;-p

    Przeczytaj FAQ SPEWS, to Ci się rozjaśni.

    --
    "The third principle of sentient life is its capacity for self-sacrifice.
    For a cause, a loved one, for a friend."

  • 6. Data: 2003-07-10 21:35:18
    Od:  --- ! daNuta ! --- <d...@k...pl>

    begin 1 Krzysztof Oledzki wrote:

    > Bez sensu. A co winna jest reszta?

    Nic. Ma pecha i tyle.

    > I dlaczego ten zakres rośnie w góre a nie w dół? ;-p

    Bo inaczej nikt od Wielkiego Brata by dupy w tym temacie nie ruszył a
    niedługo będzie musiał. Zresztą już się zaczęło na nanae. Poczytaj o
    filozofii wyznawanej przez SPEWS.

    --
    Nuta - (Odpisując mi prywatnie, usuń 'da' z mojego adresu e-mail)
    Najnowsze polskie tłumaczenia programu Hamster 2.0.2.1, OE-QuoteFix,