  • 11. Data: 2010-04-16 19:10:39
    Temat: Re: Spekulacje Nostradamus - Smolensk
    Od: "Krzychu" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kris" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:hqa7ga$15c$5@mx1.internetia.pl...
    > Polacy nie proznują....
    >

    > "I wtem wielki ptak metalowy upadnie,
    > a na nim znajdować się będą osoby ważne kraju niezwyciężonego,
    > a na kraj ogarnięty chaosem i żałobą,
    > wrogi najeźdźca ze wschodu uderzy..."

    "A wtenczas czarny Anioł zza ogromnej wody, spali kraj najeźdźcy ogniem
    piekielnym., a imię jego czterdzieści i cztery"
    ;-)

  • 12. Data: 2010-04-16 19:13:30
    Od: PaPi <r...@d...trzy>

    > Przyjacielu, a czy ten Nostradamus w szklanej kuli zobaczyl tez kiedy lustrzanki
    > wreszcie beda mialy porzadny, cichy autofocus podczas krecenia filmow ?

    Co prawda nie lustrzanka ale... GH1 :-)
    Nie slychac w ogole AF w kitowym 14-140.

  • 13. Data: 2010-04-16 19:13:54
    Od: Olek <a...@d...pl>

    On 2010-04-16 19:40, Kris wrote:
> [...]
    > wrogi najeźdźca ze wschodu uderzy..."
    >
    > Oraz jego uzupełnienie: "Metalowe ptaki rozdzielą na zawsze dwóch braci"

    baranku ten sam tekst cytowano po atakach na WTC...

  • 14. Data: 2010-04-16 20:09:03
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl>

    > baranku ten sam tekst cytowano po atakach na WTC...

    to teraz jakby trochę lepiej dopasowany to faktów ;-)

  • 15. Data: 2010-04-16 20:10:04
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl>

    > "I wtem wielki ptak metalowy upadnie,
    > a na nim znajdować się będą osoby ważne kraju niezwyciężonego,
    > a na kraj ogarnięty chaosem i żałobą,
    > wrogi najeźdźca ze wschodu uderzy..."

    Natenczas Wojski chwycił na taśmie przypięty. Swój róg bawoli, długi,
    cętkowany, kręty. Jak wąż boa, oburącz do ust go przycisnął,

  • 16. Data: 2010-04-16 22:56:26
    Od: q...@o...pl

    > "I wtem wielki ptak ..."

    To chyba raczej pl.soc.seks ?

  • 17. Data: 2010-04-17 07:29:45
    Od: Maru <m...@n...pl>

    W dniu 16.04.2010 19:40, Kris pisze:
    > Polacy nie proznuj?....
    >

    > "I wtem wielki ptak metalowy upadnie,
    > a na nim znajdowa? si? b?d? osoby wa?ne kraju niezwyci?onego,
    > a na kraj ogarni?ty chaosem i ?a?ob?,
    > wrogi naje?d?ca ze wschodu uderzy..."
    >
    > Oraz jego uzupe?nienie: "Metalowe ptaki rozdziel? na zawsze dw?ch braci"
    >
    > http://miniurl.pl/nostradamus - youtube
    >
    > http://miniurl.pl/spekulacje - Spekulacje na temat proroctw dotycz?cych
    > wypadku pod Smole?skiem
    > Nostradamus nie przepowiedzia? katastrofy w Smole?sku

    Czyżby po raz kolejny hieny wychodziły na żer?
    Tylko tak mogę skomentować wszelkie "sensacyjki" wyrastające na gruncie
    tragedii. W dzisiejszych czasach na niczym się tak nie żeruje jak na
    ludzkich nieszczęściach i tragediach.

  • 18. Data: 2010-04-17 10:04:05
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    Użytkownik "Maru" napisał w wiadomości

> [...]
    > Tylko tak mogę skomentować wszelkie "sensacyjki" wyrastające na gruncie
    > tragedii. W dzisiejszych czasach na niczym się tak nie żeruje jak na

    Ech.. Mysle ze to dopoiero poczatek. Teraz wszyscy w mediach udaja zalobe
    (bo w ich szczeros jakos nie wierze).
    Ale poczekajcie, az minie zaloba. Jak rzuca sie sobie do gardel, to trzeba
    bedzie trzymac miske pod telewizorem,
    zeby krew nie ubabrala dywanu.

  • 19. Data: 2010-04-17 11:10:14
    Od: Maru <m...@n...pl>

    W dniu 17.04.2010 12:04, Ajgor pisze:
> [...]
    > (bo w ich szczeros jakos nie wierze).
    > Ale poczekajcie, az minie zaloba. Jak rzuca sie sobie do gardel, to trzeba

    Oj, już to do kilku osób powiedziałem, że my Polacy nie potrafimy
    wypośrodkować pewnych rzeczy, tylko zawsze popadamy ze skrajności w
    skrajność.
    Nagle po śmierci okazuje się, że był to złoty człowiek, daj Boże więcej
    takich ludzi tylko żywych. Do tej pory żadne z mediów nie pokazywały
    takiego wizerunku pary prezydenckiej, wręcz przeciwnie. Za wszelką cenę
    starano się ich ośmieszyć, podkopać ich autorytet itd. Teraz niewiele
    brakuje, żeby po śmierci wynieść ich na ołtarze.
    To chyba oddaje obraz mediów w Polsce i prawdopodobnie na świecie.
    Zawsze z uśmiechem i trochę żartem twierdziłem, że nie oglądam
    telewizji, bo ... telewizja kłamie;)
    I tak jak piszesz, tydzień góra dwa i zaczną się walki o stołki i
    babranie w bagnie.
    Zwłaszcza, że teraz jest kilka łakomych kąsków do chapnięcia.

  • 20. Data: 2010-04-17 15:39:57
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

> [...]
    > starano się ich ośmieszyć, podkopać ich autorytet itd. Teraz niewiele
    > brakuje, żeby po śmierci wynieść ich na ołtarze.

    Ciiiichooo....
    Skąd wiesz, ze tu zaden biskup nie zaglada? Podchwyci pomysl, i bedzie
    kolejna chryja.

> [...]
    > w bagnie.
    > Zwłaszcza, że teraz jest kilka łakomych kąsków do chapnięcia.

    Nie tylko o stolki bedzie wojna. Tez o ten Wawel, o winnych wypadku, a nawet
    o to, czy intencje Rosjan,
    ze tak pomagają, byly szczere, czy nie.