  • 1. Data: 2011-11-24 13:13:40
    Temat: Sprawdziłem, działa.
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Kupiłem adapter USB>SATA/PATA, za 29zł najtańszy w komplecie z zasilaczem.
    Podłączyłem przez niego dysk 40GB do odbiornika DVBT AKAI i działa. Nagrywam
    i odwtarzam video, MP3 oraz zdjęcia.

    Marek

  • 2. Data: 2011-11-24 14:34:42
    Temat: Re: Sprawdziłem, działa.
    Od: a...@p...pl

    On Thu, 24 Nov 2011 14:13:40 +0100, "4CX250"
    <t...@p...ornet.pl> wrote:

    >Kupiłem adapter USB>SATA/PATA, za 29zł najtańszy w komplecie z zasilaczem.
    >Podłączyłem przez niego dysk 40GB do odbiornika DVBT AKAI i działa. Nagrywam
    >i odwtarzam video, MP3 oraz zdjęcia.

    nie wiem czy to jest regula, ale dyski po usb podlaczone do tunera z
    opcja pvr (moga...ale nie zawsze to robia) wylaczaja krecenie dysku,
    jak nie potrzeba.

    A u ciebie jak jest? Napisz jaki tuner dvb-t masz?

    --
    ThinkXtra

  • 3. Data: 2011-11-24 19:29:32
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Kupiłem adapter USB>SATA/PATA, za 29zł najtańszy w komplecie z
    > zasilaczem. Podłączyłem przez niego dysk 40GB do odbiornika DVBT AKAI i
    > działa. Nagrywam i odwtarzam video, MP3 oraz zdjęcia.

    To tak a propos czego?

  • 4. Data: 2011-11-24 19:30:16
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik <a...@p...pl> napisał w wiadomości

    > nie wiem czy to jest regula, ale dyski po usb podlaczone do tunera z
    > opcja pvr (moga...ale nie zawsze to robia) wylaczaja krecenie dysku,
    > jak nie potrzeba.

    Tzn. jak jest wyłączony timeshift.
    Problem w ty, że to jedna z najsensowniejszych funkcji pvr.