  • 1. Data: 2010-08-17 19:00:21
    Temat: Sprawnosc zasilacza SFX
    Od: "R.M." <f...@g...com>

    Witam,
    Od dluzszego czasu szukam sprawnosci zasilacza Fortron FSP200-50SNV 200W

    natknalem sie na strone

    http://www.sparklepower.com/pdf/FSP200-50SNV.pdf

    i ku mojemu zdziwienia pisza 65%, a na wielu strona pisza High
    Efficiency dla tego modelu, jednak nie podaja ile ...

    minelo troche czasu i weszlem na strone

    http://80plus.org/manu/psu/psu_join.aspx

    posortowelom po liczbe wszystkich medali i wyszlo ze na 1 miejscu jest
    Fortran/FSP a na drugim Sparkle Power, czyli najwiekszy konkurent FSP

    niech zgadne - piekna soecyfikacja z dziadowska sprawnoscia aby zabrac
    klientow FSP?

    ja osobiscie nie spotkalem sie aby jakikolwiek zasilacz mial tak
    dziadowska sprawnosc, a moze to faktycznie szajs, co myslicie o tym?

    pozdrawiam,
    R.M.

  • 2. Data: 2010-08-17 19:56:23
    Temat: Re: Sprawnosc zasilacza SFX
    Od: konieczko <t...@o...pl>

    W dniu 2010-08-17 21:00, R.M. pisze:
> [...]
    >
    > ja osobiscie nie spotkalem sie aby jakikolwiek zasilacz mial tak
    > dziadowska sprawnosc, a moze to faktycznie szajs, co myslicie o tym?

    Ja z tego co widzialem to nie mysle tylko powiem ci ze chinczycy to
    sprytny narod bo robia tani sprzet i maja debilnych kupcow to inna sprawa.

    Sprawnosc zasilacza to stosunek mocy dostarczonej do odprowadzonej wez
    miernik i spradz jaka ma sprawnoc pod pelnym obciazeniem.

  • 3. Data: 2010-08-19 14:55:13
    Od: "P.apa5.merf" <o...@w...pl>

    Órzytkownik "konieczko" napisal:

    > Ja z tego co widzialem to nie mysle tylko powiem ci ze chinczycy to
    > sprytny narod bo robia tani sprzet i maja debilnych kupcow to inna sprawa.

    zadnych debilnych kupców, po prostu nielegalnie zalewaja rynki, klient czsto
    nawet nie ma wyjscia!:O(

    > Sprawnosc zasilacza to stosunek mocy dostarczonej do odprowadzonej wez
    > miernik i spradz jaka ma sprawnoc pod pelnym obciazeniem.

    jak nie dysponuje pozadnym mierniczkiem TRUE RMS to ma nikle szanse na
    sprawdzenie:O(