  • 1. Data: 2010-08-17 14:47:07
    Temat: CyberPower UPS - czy ktos moze mi wyjasnic gwarancje?
    Od: "R.M." <f...@g...com>

    Witam,
    Czy ktos moglby mi wyjasnic dokladnie o co chodzi z ta gwarancja

    pod produktem np seri DX jest napisane, cytuje:
    "Dożywotnia gwarancja 25000 Euro dla podłączonego sprzętu"

    co to oznacza?

    pozdrawiam,
    R.M.

  • 2. Data: 2010-08-17 14:52:48
    Od: Filip Ozimek <f...@m...polbox.pl>

    W dniu 2010-08-17 16:47, R.M. pisze:
> [...]
    >
    > pod produktem np seri DX jest napisane, cytuje:
    > "Dożywotnia gwarancja 25000 Euro dla podłączonego sprzętu"

    Myślę, że jak zapytasz się gwaranta to otrzymasz najlepszą odpowiedź. To
    chyba mało znana marka więc stosunkowo niewielu grupowiczów może Ci
    udzielić odpowiedzi.

    --
    Filip.

  • 3. Data: 2010-08-17 15:06:45
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan R.M. napisał:

    > Czy ktos moglby mi wyjasnic dokladnie o co chodzi z ta gwarancja
    >
    > pod produktem np seri DX jest napisane, cytuje:
    > "Dożywotnia gwarancja 25000 Euro dla podłączonego sprzętu"
    >
    > co to oznacza?

    Z zapisu wynika, że jeśli sprzęt podłączony do UPS ulegnie uszkodzeniu
    z powodu złego zasilania, to producent bierze za to odpowiedzialność do
    wartości 25 tysięcy euro (chyba że przy okazji awarii prąd z zasilacza
    ubije również właściciela, wtedy nie). Jak wygląda egzekwowanie tego
    zapisu, to już inna sprawa.

    --
    Jarek

  • 4. Data: 2010-08-17 15:46:57
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 17 Aug 2010 16:47:07 +0200, R.M. wrote:
    >Czy ktos moglby mi wyjasnic dokladnie o co chodzi z ta gwarancja
    >pod produktem np seri DX jest napisane, cytuje:
    >"Dożywotnia gwarancja 25000 Euro dla podłączonego sprzętu"
    >co to oznacza?

    Dokladnie to co producent _napisal_ w warunkach, ale jesli nie masz
    wujka adwokata to podziel przez sto.

    Innymi slowy - warunki ubezpieczenia beda tak sformulowane, zeby w
    razie szkody ci niewiele wyplacic.

    J.

  • 5. Data: 2010-08-17 16:47:37
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan J.F napisał:

    > Dokladnie to co producent _napisal_ w warunkach, ale jesli nie masz
    > wujka adwokata to podziel przez sto.

    A jak za adwokata robi wynajęty profesjonalista, a nie wujek Staszek,
    to trzeba mu oddać 99% kwoty tytułem honorarium?

    > Innymi slowy - warunki ubezpieczenia beda tak sformulowane, zeby w
    > razie szkody ci niewiele wyplacic.

    Raczej żeby *NIC* nie wypłacić. Uznanie szkody, to najtrudniejsza
    i najważniejsza rzecz. Jak już zgodzą się cokolwiek wypłacić, to
    dalej jest z górki.

    --
    Jarek

  • 6. Data: 2010-08-18 06:35:50
    Od: "William Bonawentura" <n...@i...pl>

    Użytkownik "R.M." <f...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > pod produktem np seri DX jest napisane, cytuje:
    > "Dożywotnia gwarancja 25000 Euro dla podłączonego sprzętu"

    Najprawdopodobniej oznacza, że producent deklaruje, że w przypadku awarii w
    skutek przepięcia, sprzętu chronionego przez okreslone standardami
    zabezpieczenia (ochronnik A na linii zewnętrznej, B w przyłączu, C w tablicy
    rozdzielczej i wreszcie D w postaci jego UPSa), ubezpieczyciel producenta
    wypłaci koszt naprawy lub wymiany tych urządzeń do maksymalnej kwoty 25000
    Euro.