    From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Sprawnośc zasilacza do PC w kiepskich warunkach
    Date: Mon, 22 Jan 2018 20:44:59 +0100

    Cześć.

    Mam komputer na Atomie. Dysk SSD i mechaniczny. Mechaniczny 95% czasu
    wyłączony.

    Całość zjada pi x drzwi 15W podczas nicnierobienia po stronie DC.

    No i teraz pytanie, w jaki zasilacz powinienem celować aby uzyskac
    sensowną sprawność i nie zjadać 50W na wejściu:

    a) tani o malej mocy
    b) drogi z dużą ilością 3-liteorwych skrótów o małej mocy
    c) drogi o dużej mocy
    d) drogi z dużą ilością 3-liteorwych skrótów o dużej mocy

    Ponieważ maszyna działa 24h/d to może miec to już jako takie znaczenie.

    Zakładam że nikt nie projektuje zasilacza 500W do pracy ciąglej na 15W
    więc pytanie gdzie będzie mi zjadało mniej mocy. Ale może się myle, może
    lepsze zasilacze mają lepsza sprawność w kiepskich warunkach niż tanie w
    lepszych?