  • 11. Data: 2002-03-27 14:31:29
    Temat: Re: Sprzeciw URT wobec nowego cennika dzierżawek
    Od: KrzysiekPP <_...@c...pl>

    > To prywatna firma, świadcząca usługi i płacąca podatki. I musi
    > jeszcze
    > udostępniać swoje zasoby, aby ponieść straty finansowe na rzecz
    > operatorów internetu naprzykład (nie oszukujmy się, udostępniając

    A jak zakladali telefony z mojej miejscowosci, to ludzie sami musieli im kopac
    rowy, zeby miec telefon ? Oplacali przez 2 lata skladki na komitet, a potem
    dowiedzieli sie, ze musza doplacic drugie tyle, bo inaczej telefonu nie
    bedzie?

    --
    Krzysiek, Krakow, <j...@c...pl>, http://www.ceti.pl/~jimi/

  • 12. Data: 2002-03-27 14:31:34
    Od: f...@h...pl (Adam Kułagowski)

    Zbigniew Sikora, napisał(a):

    > Gratulacje dla pana Prezesa URT !!! Takie działania przywracają mi nadzieję
    > na normalne funkcjonowanie przynajmniej fragmentu tego państwa.
    > Ciekaw jestem jakiej ekwilibrystyki dokona pan Rataj odpowiadając na
    > sprzeciw URTu.

    Uspokoje Ciebie ze wszystko wraca do normy :-( to jeszcze poprzedni prezes
    URT mianowany za rzadow AWS, ktoremu konczy sie kadencja za 2 tygodnie.

    Pozdrawiam
    PS szkoda ze sie mu konczy kadencja oczywiscie
    --
    Adam Kułagowski UIN: 23321744 f...@p...pl

    I tried switching to gum but couldn't keep it lit.

  • 13. Data: 2002-03-28 12:31:54
    Od: _...@p...pl (Andrzej Bursztynski)

    Piotr Żurawski wrote:
    > Naprawdę nie chcem wsadzać kija w mrowisko, ale popatrz na to
    > z punktu widzenia prywatnej spółki, jaką w tej chwili jest TPSA.
    > Firma jako podmiot gospodarczy jest ZMUSZANA do świadczenia
    > określonych usług (dzierżawa łącz), nie może narzucić swojego
    > cennika.

    Nie mam absolutnie nic przeciw temu by TPSA była rzeczywiście prywatną spółką i
    konkurowała na uczciwych zasadach z pozostałymi prywatnymi firmami. Żeby
    jednak były zapewnione warunki jednakowego traktowania parę rzeczy musiałoby
    mieć miejsce - m.in. TPSA musiałaby zwrócić koszty budowy i zysków z łączy,
    które uzyskano w formie darowizny przed rokiem 1989, pieniądze które w podobny
    sposób uzyskano od tzw. komitetów telefonicznych.

    Nie wierzę w to, by tak kiedykolwiek się stało (z wielu względół chociaż
    procesy o zwrot wymuszonej darowizny mogłyby być bardzo interesujące dla
    prawników) - TPSA zawsze wykorzystywała i będzie wykorzystywać jak tylko będzie
    mogła swoją pozycję na rynku - tak się dzieje w każdym kraju w każdym ustroju.
    Stąd niestety nie może być mowy o wolnej konkurencji, stąd URT - czy to wziąłeś
    pod uwagę?

    --
    Andrzej Bursztynski, My personal opinions are just mine
    -crossout underlines and replace with first 3 letters of my first name-

  • 14. Data: 2002-03-28 16:36:18
    Od: Adam Gasiorski <a...@f...interia.pl>

    > Tylko i? wykorzystuje do swojej dzia?alno?ci miedziane druty, po?o?one
    > jeszcze za czasów naszych ojców, w?a?nie na koszt pa?stwa. Które to
    > rzeczone druty dosta?a za darmo. Na wieczyste u?ytkowanie.

    Nie popieram dzialan TPSA, ale w tej kwestii mam inne zdanie:

    Wzmiankowane druty zostale sprzedane przez Skarb Panstwa !!! Nie dane, a
    sprzedane !!!
    Pieniadze ze sprzedazy posluzyly do zasilenia budzetu, a ten jest
    potrzebny do wspolczesnego modelu panstwa takiego jak nasze....

    Inna sprawa, ze widocznie niezbyt rzetelenie przeprowadzono wycene !!!
    BTW to caly model prywatyzacji TPSA byl zly, nie opieral sie na dobrze
    przyjetych rozwiazaniach wzorem np. AT&T. Sprzedano majatek oraz CALY
    rynek telekomunikacyjny - klientow, potezna infrastrukture, wygenerowano
    pracownikow ktorzy zostana zwolnieni po paru latach i przejmie ich
    panstwo...

    Adam Gasiorski

  • 15. Data: 2002-03-28 19:03:38
    Od: Robert Redziak <s...@s...plukwa.net>

    On Thu, 28 Mar 2002 16:36:18 +0000 (UTC), Adam Gasiorski
    <a...@f...interia.pl> wrote:

    > Wzmiankowane druty zostale sprzedane przez Skarb Panstwa !!! Nie dane, a
    > sprzedane !!!

    A możesz przytoczyć kwotę, za jaką zostały sprzedane? I dlaczego
    TPSA?

    r.
    _____________
    robert rędziak :: 1.0654205607477 j.w.g. :: rekin.plukwa.net

    Na newsy i http://gaciale.plukwa.net piszę całkowicie prywatnie

  • 16. Data: 2002-03-28 20:15:17
    Od: _...@p...pl (Andrzej Bursztynski)

    Adam Gasiorski wrote:

> [...]
    > Pieniadze ze sprzedazy posluzyly do zasilenia budzetu, a ten jest
    > potrzebny do wspolczesnego modelu panstwa takiego jak nasze....

    Chyba nie za bardzo zrozumiałeś o czym mowa. Do końca lat 80-tych jak
    jakakolwiek firma chciała od TPSA więcej telefonów/teleksów/łączy
    a par miedzianych brakło (a brakło - w W-wie np. przez całe lata nie kładziono
    nowych) to warunkiem konieczny był taki: "OK, ale połóżcie na własny koszt
    własny kabel i przekażcie nam aktem darowizny to my was podłączymy".
    Nie chcę się wdawać w dyskusje prawne ale na filmach to zwykle podobne rzeczy
    to głównie mafia w Ameryce uczyła robić -))

    A że Skarb Państwa _sprzedał_ akcje spółki akcyjnej to jest zupełnie inna
    melodia.

  • 17. Data: 2002-03-28 20:37:24
    Od: Daniel Podlejski <u...@u...eu.org>

    Robert Redziak napisał:
    [...]
    : A możesz przytoczyć kwotę, za jaką zostały sprzedane? I dlaczego
    : TPSA?

    W sumie to raczej zostały sprzedane razem z TPSA jej obecnym właścicielom.
    ;)

    --
    Daniel Podlejski <u...@u...eu.org>
    ... Whoa, let the sun beat down upon my face

  • 18. Data: 2002-04-02 12:49:46
    Od: w...@m...pl (Wojciech Wolyniak)

    On Thu, 28 Mar 2002 20:15:17 +0000 (UTC), _...@p...pl (Andrzej
    Bursztynski) wrote:

> [...]
    >nowych) to warunkiem konieczny był taki: "OK, ale połóżcie na własny koszt
    >własny kabel i przekażcie nam aktem darowizny to my was podłączymy".
    Kiedys chcialem szklo w studzienki wpuscic to nie dosc ze na koszt
    wlasny to jeszcze "odpowiednia" firma miala to robic. brrr

    Pozdrawiam
    Wojtek

  • 19. Data: 2002-04-02 22:13:50
    Od: l...@w...pdi.net (Dariusz K. Ladziak)

    On Tue, 2 Apr 2002 12:49:46 +0000 (UTC), w...@m...pl (Wojciech
    Wolyniak) wrote:

    >Kiedys chcialem szklo w studzienki wpuscic to nie dosc ze na koszt
    >wlasny to jeszcze "odpowiednia" firma miala to robic. brrr

    Pewnie nie doszedles do wlasciwego etapu i dlatego nie wiesz
    najlepszego - dostalbys najwyzsza warstwe w bloku kablowym, te po
    ktorej najwiecej sie depcze i najczesciej na boki rozgarnia...
    Pytanie: Ktore kable najszybciej szlag trafia?

    --
    Darek

  • 20. Data: 2002-04-04 19:21:32
    Od: f...@W...irc.pl (futszaK)

    <a...@f...interia.pl> wrote:

> [...]
    >Pieniadze ze sprzedazy posluzyly do zasilenia budzetu, a ten jest
    >potrzebny do wspolczesnego modelu panstwa takiego jak nasze....

    co bedzie jak sie okaze ze juz wszystko zostanie sprzedane a model
    panstwa sie nie zmieni...

> [...]
    >rynek telekomunikacyjny - klientow, potezna infrastrukture, wygenerowano
    >pracownikow ktorzy zostana zwolnieni po paru latach i przejmie ich

    ...na zasilki...

    futszaK
    Sprzedam dzialajaca kawiarenke internetowa w miescie
    powiatowym na Pomorzu Srodkowym.Cena 30tys.zl
    Info: 0504213565, 0607302031 lub na priv