  • 11. Data: 2016-06-19 22:11:51
    Temat: Re: Srajfon dostanie bana w chinach
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    news:1flj7biifr7se$.7sdcnfhwrdq3$.dlg@40tude.net...

    > To nie tak dziala.
    > W wzorze uzytkowym (utility patent) nozesz opatentowac pewna ceche
    > wygladu. Np ze ma zaokraglone rogi i trzy przyciski z prawej strony.

    > To sa patenty chinskie i pekinskie ?

    Chyba tak. Są przecież Chińczyki i pekińczyki.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 12. Data: 2016-06-19 23:09:45
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    Użytkownik "Ghost" <n...@d...pl> napisał w wiadomości
    > Za naruszenie patentu chińskiej firmy, buhahhahahahahaha, tak to jest gdy
    > się walczy patentami na zaokrąglone narożniki, to się samemu później w
    > dupsko obrywa.
    >
    > Stracić taki rynek! :-O

    co do tego rynku- jednak znaczący jest- z linku podanego poniżej- "Strata
    jest tym bardziej bolesna, że Chiny dla Apple są drugim największym rynkiem
    zbytu."
    http://www.forbes.pl/apple-stracil-prawa-do-nazwy-ip
    hone-w-chinach,artykuly,204534,1,1.html#

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 13. Data: 2016-06-20 07:46:15
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "atm" napisał w wiadomości grup
    pl...

    On 18.06.2016 21:13, Ghost wrote:

    > Użytkownik "atm" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    >A dziekuje za rekomendacje :)
    >Jednak chyba sam przyznasz po spojrzeniu na fotke chinskiego pierwowzoru,
    >ze to tylko pretekst aby sie przypiac do Apple'a.

    To mówisz, że apple robi cos innego?

    >Zas Pekin to nie cale Chiny.

    Jesteś pewien?

  • 14. Data: 2016-06-20 11:49:24
    Od: atm <...@v...pl>

    On 19.06.2016 23:09, tck wrote:

> [...]
    > największym rynkiem zbytu."
    > http://www.forbes.pl/apple-stracil-prawa-do-nazwy-ip
    hone-w-chinach,artykuly,204534,1,1.html#

    Chyba nie dojdzie sie, gdzie w koncu nie moga sprzedawac..
    In theory, this could lead to iPhone sales being halted in Beijing but
    sales continue as Apple has appealed to a higher court.
    http://www.bbc.com/news/technology-36561428

  • 15. Data: 2016-06-20 11:54:27
    Od: atm <...@v...pl>

    On 20.06.2016 07:46, Ghost wrote:

    > Użytkownik "atm" napisał w wiadomości grup
    pl...

    a.pl...

    > To mówisz, że apple robi cos innego?

    Nie, Apple jest super trolem patentowym choc czesc zarzutow wzgledem
    konkurentow wydaje sie o wiele bardziej zasadna niz w tym przypadku.
    Samsung wciaz to i tamto podbiera:
    https://s.yimg.com/cd/resizer/2.0/FIT_TO_WIDTH-w500/
    df84a543f031de799ed7b78e388e29da485ebb0f.jpg
    http://www.androidcentral.com/sites/androidcentral.c
    om/files/styles/xlarge_wm_brw/public/article_images/
    2016/02/galaxy-s7-iphone-6s-front-hero.jpg?itok=XLVW
    SXgF

    > Jesteś pewien?

    Zalezy ktore zrodlo wziac pod uwage.

  • 16. Data: 2016-06-20 12:04:51
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "atm" napisał w wiadomości grup
    pl...

> [...]
    com/files/styles/xlarge_wm_brw/public/article_images
    /2016/02/galaxy-s7-iphone-6s-front-hero.jpg?itok=XLV

    Po mojemu te telefony różnią się praktycznie tak samo jak ten chiński ze
    srajfonem. Wystarczy wziąć oba do ręki, by nie mieć wątpliwości.