  • 1. Data: 2019-12-15 23:42:11
    Temat: Śruba przy klapce baterii... Po co to komu??
    Od: Marek <f...@f...com>

    Kiedyś jak urządzenie miało klapkę do komory z bateriami to klapka
    miała zatrzask. Zatrzaski były różne, ale to nie ma znaczenia. Ale od
    kilkunastu lat jakiś geniusz wymyślił żeby do klapki która już ma
    zatrzask dodawać śrubę. Baterii szybko nie da się wymienić (lub
    włożyć) otwierając po prostu klapkę, trzeba szukać odpowiedniego
    śrubokręta....
    O co chodzi z tą modą na klapkę z zatrzaskiem i śrubą? Po co to
    komu?? Co to za kretyński pomysł by tak utrudniać życie?

    --
    Marek

  • 2. Data: 2019-12-15 23:52:47
    Temat: Re: Śruba przy klapce baterii... Po co to komu??
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2019-12-15 o 23:42, Marek pisze:
> [...]
    > O co chodzi z tą modą na klapkę z zatrzaskiem i śrubą? Po co to komu??
    > Co to za kretyński pomysł by tak utrudniać życie?

    Ale to chyba tylko w zabawkach lub sprzęcie dla dzieci, coby baterii nie
    niutkały lub co gorsza połknęły.

    Robert

  • 3. Data: 2019-12-16 00:12:10
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 16 grudnia 2019 07:42:14 UTC+9 użytkownik Marek napisał:
> [...]
    > O co chodzi z tą modą na klapkę z zatrzaskiem i śrubą? Po co to
    > komu?? Co to za kretyński pomysł by tak utrudniać życie?

    To jest skutek rozpowszechnienia się marnego oprogramowania CAD. Jeśli łatwiej jest
    zaprojektować klapkę z wkrętem to tak każdy robi i szlus.

  • 4. Data: 2019-12-16 00:40:02
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-12-15, Robert Wańkowski <r...@w...pl> wrote:

    > Ale to chyba tylko w zabawkach lub sprzęcie dla dzieci, coby baterii nie
    > niutkały lub co gorsza połknęły.

    Nie tylko dla dzieci. Zastanawiam się, czy nie ma to też jakiegoś związku
    z postepującą gównianością materiałów, bo taki zatrzask się jednak dość
    często łamie.

    --
    Marcin

  • 5. Data: 2019-12-16 02:29:30
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 16 grudnia 2019 08:40:03 UTC+9 użytkownik Marcin Debowski
    napisał:

    > Nie tylko dla dzieci. Zastanawiam się, czy nie ma to też jakiegoś związku
    > z postepującą gównianością materiałów, bo taki zatrzask się jednak dość
    > często łamie.

    Ale jak się złamie to nie jest problem producenta, ani tym bardziej konstruktora.

    Problem konstruktora jest wtedy gdy okazuje się że nowiuśka forma wypluwa klapki
    które się łamią w fabryce podczas montażu. Wtedy dostaje kopa w zad.

  • 6. Data: 2019-12-16 16:09:50
    Od: PeJot <P...@n...pl>

> [...]
    > O co chodzi z tą modą na klapkę z zatrzaskiem i śrubą? Po co to komu??
    > Co to za kretyński pomysł by tak utrudniać życie?

    Widziałem sporo takich rozwiązań w sprzęcie profesjonalnym ( mierniki
    uniwersalne, suwmiarki, mikrometry itp. ) i szczerze mówiąc wolałbym aby
    np. w pilocie narażonym na upadek było coś takiego a nie klapka ze 3
    krotnie przetworzonego polipropylenu za zatrzask który łamie się od
    patrzenia na niego.

    Jak często zmieniasz baterie ?

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 7. Data: 2019-12-18 00:43:36
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    Konrad Anikiel wrote:

    > To jest skutek rozpowszechnienia się marnego oprogramowania CAD. Jeśli łatwiej jest
    zaprojektować klapkę z wkrętem to tak każdy robi i szlus.

    Coś takiego widuję głównie w zabawkach i profesjonalnym sprzęcie
    pomiarowym. W tym drugim przypadku wkręt często wkręca się w mosiężną
    tulejkę zatopioną w obudowie. To coś więcej niż CAD, bez wyraźnego
    powodu nikt by sobie tym okrężnicy nie zatruwał.

    Pozdrawiam, Piotr

  • 8. Data: 2019-12-18 12:45:30
    Od: robot <a...@o...pl>

> [...]
    > O co chodzi z tą modą na klapkę z zatrzaskiem i śrubą? Po co to komu?? Co to za
    kretyński pomysł by tak utrudniać życie?

    Odpukać, jeszcze nie natrafiłem.

  • 9. Data: 2020-01-15 19:16:32
    Od: Sir_Robak <s...@o...pl>

    W dniu 2019-12-16 o 16:09, PeJot pisze:
    > i szczerze mówiąc wolałbym aby np. w pilocie narażonym na upadek było
    > coś takiego

    O! toto poproszę!
    noszz krew mnie zalewa w każdym pilocie zgubiona albo wyłamana klapka!
    pytam dziewczyn co z tym robią --> oczywiście wielkie oczy nikt nie
    widział nikt nie dotykał nikt nie zgubił! eh....

    Robak