  • 11. Data: 2016-11-13 13:12:09
    Temat: Re: Staary numer 42 920
    Od: moje12a <d...@g...com>

    W dniu piątek, 11 listopada 2016 08:52:11 UTC+1 użytkownik w...@g...com
    napisał:
> [...]
    czy coś innego. Oki dzięki za info.

    > Nie bardzo, bo siłą rzeczy nakładają mi się w pamięci kolejne edycje.
    >
    > Na pewno jednak była w nim odmienność polegająca na GRAFICZNYM przedstawieniu
    schematów wybierania (numerów) w sieci PSTN. Z prostokątami oznaczającymi różne
    rodzaje central, strzałkami jako połączeniami, rozróżnieniem na połączenia lokalne,
    miejscowe, okręgowe, strefowe, międzymiastowe i międzynarodowe. Kolejne 'warstwy'
    schematu sieci w postaci elips. Abonent wywołujący i wywoływany w postaci ikony
    czarnego aparatu stacjonarnego :-)

    > Ps. Pomyślałem, że IŁ w Warszawie ma przecież jakieś archiwum/bibliotekę, gdzie ten
    załącznik jest po prostu do zobaczenia/skopiowania.

    Dzięki, spróbuję się z nimi skontaktować.