  • 1. Data: 2016-06-28 08:53:40
    Temat: Stare telefony - grupa na fejsie
    Od: "Piotr C." <p...@m...com.delete.pl>

    Witam

    Idzie nowe i tutaj prawie nic się nie dzieje, tymczasem istnieje sobie taka grupka na
    pejsbuku:
    https://www.facebook.com/groups/theloveofvintagerota
    rytelephones

    - stare telefony. Obowiązuje język angielski ale sprzęty z różnych krajów, też zdarza
    mi się wrzucić jakieś ciekawostki od nas. Tak że zapraszam :)

    pozdr.

  • 2. Data: 2016-06-29 16:28:51
    Temat: Re: Stare telefony - grupa na fejsie
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    W dniu wtorek, 28 czerwca 2016 08:53:43 UTC+2 użytkownik Piotr C. napisał:
> [...]
    zdarza mi się wrzucić jakieś ciekawostki od nas. Tak że zapraszam :)

    Ciekawa grupka, dzięki.

    Ircys