  • 1. Data: 2014-04-14 09:16:10
    Temat: Stara strona Wordpress i nowa domena dla niej - ?
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    Witam wszystkich,

    mam hosting i pozostałe usługi w znanej i lubianej firmie na h.
    Miałem serwis zrobiony na Wordpressie i odpowiednią domenę abcd.pl
    przekierowałem w panelu administracyjnym na odpowiedni katalog na
    serwerze. Przyszedł czas odnowienia domeny i okazało się, że jest dla
    mnie za drogo. Nabyłem więc domenę abcd.waw.pl i przekierowałem na ten
    sam katalog na serwerze. Jednak strona nie działa - wyświetla się jakby
    wersja tekstowa websajtu. Sądziłem, że to kwestia usunięcia starej
    domeny gdzieś w ustawieniach Wordpressa. Jednak z niewiadomych przyczyn
    hasło administratora Wordpress nie działa...
    Czy to jest taka polityka firmy h.. i muszę robić websajt od początku,
    czy też jest jakiś sposób, żeby na nowej domenie uruchomić stronę, która
    funkcjonowała wcześniej pod inną domeną?

  • 2. Data: 2014-04-15 12:31:33
    Temat: Re: Stara strona Wordpress i nowa domena dla niej - ?
    Od: Tomasz Sowa <t...@N...ttmath.org>

    Witam, dnia Mon, 14 Apr 2014 09:16:10 +0200
    Poldek <p...@i...eu> napisał:

> [...]
    > starej domeny gdzieś w ustawieniach Wordpressa. Jednak z niewiadomych
    > przyczyn hasło administratora Wordpress nie działa...

    Tu masz opisane co trzeba zrobić przy zmianie domeny:
    http://codex.wordpress.org/Changing_The_Site_URL

    --
    Tomek

  • 3. Data: 2014-04-15 19:25:00
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    Tomasz Sowa wrote:
    > Witam, dnia Mon, 14 Apr 2014 09:16:10 +0200

    > Tu masz opisane co trzeba zrobić przy zmianie domeny:
    > http://codex.wordpress.org/Changing_The_Site_URL

    Super - zadziałało - dzięki Maestro :-)