  • 1. Data: 2016-05-22 10:19:38
    Temat: Budka telefoniczna - numer do zlokalizowania, rzeczywisty adres budki
    Od: "maniek" <spam@spam>

    Gimbazowa wyszukiwarka http://www.publitel.pl/wyszukiwarka_at/ twierdzi, że
    niejaki numer 81 804-11-06 przypisany do budki telefonicznej, która ponoć
    znajduje się w miejscowości Góra Puławska, na ul. Radomskiej 11 przy OSP.
    Śladu jednak po tej budce nie widzę przeglądając okolicę wskazanej remizy:
    http://goo.gl/maps/bmbUQK12Ks82 a numer jak najbardziej jest aktywny.
    Ta lipna wyszukiwarka słynie z tego, że w jej bazie danych panuje chlew i
    zdarzają się budki, które w rzeczywistości potrafią być oddalone od
    wskazanego miejsca nawet o 40km, pinezki wskazujące fizyczną lokalizację też
    lubią wylądować w sąsiednich miejscowościach, do niektórych budek wypasione
    mikrozdjęcia (jeżeli są w ogóle) też lubią być pomieszane i wskazywać
    kompletnie inną budkę niż podają jej dane adresowe z tabelki.

    Czy jest ktoś w stanie stwierdzić gdzie ten wskazany numer fizycznie stoi?
    Firma TP Teltech, która się podpisuje jako twórca tej wyszukiwarki to beton,
    żadnych konstruktywnych odpowiedzi, nie zamierzają też poprawiać żadnych
    błędów jakie zostały do nich zgłoszone w lokalizacjach. I oczywiście spisu
    budek z numerami w postaci jednego wielkiego dokumentu na całą Polskę jako
    np format XLS czy PDF nie udostępniają, bo to tajne przez poufne. Śmieszni
    są. To dla kogo te budki są? Dla służb specjalnych? Zapewne skoro ktoś prosi
    o listę to na pewno te niedobitki budek jakie zostały już w PL chce im
    wszystkie wysadzić w powietrze....................

  • 2. Data: 2016-05-22 17:16:02
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 22 May 2016 10:19:38 +0200, "maniek" <spam@spam> wrote:
    > np format XLS czy PDF nie udostępniają, bo to tajne przez poufne.

    I słusznie, po co komu ta wiedza?

    --
    Marek

  • 3. Data: 2016-05-27 13:31:53
    Od: "maniek" <spam@spam>

    "Marek"
    > I słusznie, po co komu ta wiedza?

    Idą twoim tropem na cholerę w ogóle były wydawane książki telefoniczne? Po
    co komu taka wiedza?
    Wiedza po to, że tam gdzie jeszcze zostały niedobitki budek, nie zawsze mają
    napisany na obudowie numer i np padła nam komórka, znając numer rozmówca
    może zadzwonić do nas a my odbierzemy i w budce będziemy kontynuować
    rozmowę.
    Nie wiem co tak bronisz tej dostępności spisu.
    Czym to się różni od spisu sklepów sieci X z adresami i kontaktem?

  • 4. Data: 2016-05-27 14:44:31
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Lub automat na korytarzu w szpitalu, tak żeby do pacjenta można było zadzwonić.

    -----