  • 11. Data: 2012-02-06 15:00:51
    Temat: Re: Start projekciku 'elektrownia wiatrowa'
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Lagod" napisał w wiadomości
    W dniu 2012-01-29 14:17, pluton pisze:

    >Mnie się zawsze wydawało, że projektowania nie "startuje" się od
    >kupowania tylko od koncepcji, a kupowanie jest gdzieś tak pod sam
    >koniec.

    Ale jak sie chce zrobic po cenie zlomu, to trzeba odwrotnie -
    dopasowac koncepcje do mozliwosci materialowych :-)

    J.

  • 12. Data: 2012-02-06 15:05:25
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    On 6 Lut, 15:00, "J.F" <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Ale jak sie chce zrobic po cenie zlomu, to trzeba odwrotnie -
    > dopasowac koncepcje do mozliwosci materialowych :-)

    A jak się trafi na skład starych szyn kolejowych?

  • 13. Data: 2012-02-08 19:49:58
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 6 Feb 2012 07:05:25 -0800 (PST), Konrad Anikiel napisał(a):

    > A jak się trafi na skład starych szyn kolejowych?

    Swietny material do zrobienia wiezy ? Tylko troche za drogi,nawet po cenie
    zlomu ?

    J.

  • 14. Data: 2012-02-11 09:34:01
    Od: "pluton" <z...@g...pl>

    Ale mozna zastosowac koncepcje chetnie realizowana przez niektorych,
    pod tytylem 'projektuj i buduj' :)

    > Ale jak sie chce zrobic po cenie zlomu, to trzeba odwrotnie -
    > dopasowac koncepcje do mozliwosci materialowych :-)

    Niekoniecznie. Mozna poswiecic troche czasu na 'polowanie' na takie
    materialy,
    jakie sa potrzebne.

    --
    pozdrawiam