  • 51. Data: 2020-05-02 12:35:40
    Temat: Re: Stary komputer nowy samolot - to tylko pozornie OT
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    W dniu 2020-04-30 o 20:03, Janusz pisze:
    > Musisz sobie odpowiedzieć na ile cenisz zdrowie i życie swoje i rodziny,
    > czy warto ryzykować czy nie.
    > Może dlatego jeszcze nie latałem :)

    A samochodem jeździsz? Bo wiesz, we wszystkich katastrofach lotniczych w
    Polsce od początków awiacji zginęło łącznie znacznie mniej ludzi, niz w
    rok na drogach.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 52. Data: 2020-05-02 15:38:06
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2020-05-02 o 12:35, Pawel "O'Pajak" pisze:

    > A samochodem jeździsz? Bo wiesz, we wszystkich katastrofach lotniczych w
    > Polsce od początków awiacji zginęło łącznie znacznie mniej ludzi, niz w
    > rok na drogach.
    Wszystko zgoda, tylko że w aucie mam jakiś wpływ na to co się dzieje, a
    w samolocie
    raczej żadnego.

    --
    Janusz

  • 53. Data: 2020-05-03 17:38:28
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    W dniu 2020-05-02 o 15:38, Janusz pisze:
    > Wszystko zgoda, tylko że w aucie mam jakiś wpływ na to co się dzieje, a
    > w samolocie
    > raczej żadnego.Wpływ masz taki, że możesz nie jeździć. Tak samo, jak nie latać. Jak
    Ci
    miszcz z naprzeciwka nagle zjedzie na Twój pas, albo inny miszcz z
    podporządkowanej wystartuje, to raczej niewielki masz na to wpływ.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 54. Data: 2020-05-03 17:41:49
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-05-03 o 17:38, Pawel "O'Pajak" pisze:

    > miszcz z naprzeciwka nagle zjedzie na Twój pas, albo inny miszcz z
    > podporządkowanej wystartuje, to raczej niewielki masz na to wpływ.

    Ma wpływ, może walić w "miszcza" lub spróbować ominąć.
    Na fotelu pasażera nawet takiego nie ma.

    Avast.

  • 55. Data: 2020-05-03 23:22:19
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    > miszcz z naprzeciwka nagle zjedzie na Twój pas, albo inny miszcz z
    Wiadomo że trzeba mieć trochę szczęścia ale czasami widać pewne symptomy,
    a już paru takich mistrzów miałem co to na 3 sie pchali.

    > podporządkowanej wystartuje, to raczej niewielki masz na to wpływ.
    Walę w niego, gorzej gdy nie widać, raz mi już zaa kamienicy babka tak
    zajechała, bo nie zauważyła skrzyżowania, ale ułamek sekundy zdążyłem
    zahamować i to ja ją walnąłem w drzwi od pasażera. Jak na razie więcej
    przygód nie miałem, a wypadków lotniczych już w tym czasie trochę było.
    Wiem że tzw osobo-kilomery mówiąc cos innego ale nadal uważam że na
    ziemi mamy jakby większe szanse :)
    --
    Janusz

  • 56. Data: 2020-05-06 14:21:53
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    heby <h...@p...onet.pl> wrote:

    > natomiast wolałbym nie być podpinany pod respirator napędzany Linuxem

    Niech sobie będzie napędzany i Linuksem, ale niech będzie mechanizm
    fail-safe, który w momencie wykrycia (sprzętowo), że coś nie działa,
    włączy alarm albo przełączy sterownik na prostszy (może mniej dokładny,
    ale działający).