  • 1. Data: 2011-03-19 15:19:58
    Temat: Stolik do czytania w lózku ?
    Od: " JaC" <p...@p...onet.pl>

    Trochę a propos komputer stacjonarny vs. lapek:
    Trzymanie laptopa na kolanach jak sama nazwa wskazuje jest OK, ale jeśli do
    przeczytania jest parę tysięcy stron (uff) przez kilka tygodni (uff), to dobrze
    byłoby podłączyć zewnętrzny monitor.
    Monitory są, 18'' - 19'' z pivotem (przz pionowym formacie mieści sie cała
    strona na raz, mniej przewijania).
    Gdy monitor stoi obok łóżka, to po jakimś czasie jednak szyja nieco boli od
    skręcenia.
    Trafiliście na jakiś fajny stolik komouterowy, który dałoby się dobrze
    zastosować także do "pracy" w łóżku (no trudno w weekendy siedzieć w fotelu
    przy biurku, rodzina też chce być blisko Ciebie ;)) ?
    Odpada "ława" na całą szerokość łóżka (m.in. IKEA), chodzi raczej o coś
    jednostronnego łatwiejszego do odsunięcia.

  • 2. Data: 2011-03-19 16:12:05
    Temat: Re: Stolik do czytania w lózku ?
    Od: Krzysztof <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-03-19 16:19, JaC pisze:
> [...]
    > przeczytania jest parę tysięcy stron (uff) przez kilka tygodni (uff), to dobrze
    Na pewno zależy od tego co czytasz, ale IMVHO wygodniejszym rozwiązaniem
    może być zakup jakiegoś e-czytnika. Oczy się nie męczą, urządzenie jest
    poręczne jak zwykła książka, baterie rzadko się ładuje... Wady? Jeżeli
    potrzebujesz oglądać zdjęcia w kolorze, to oczywiście odpada,
    czarno-białe też wyglądają przeciętnie. Do pdf musi być odpowiednio duży
    ekran (źle się skaluje).

    --
    Krzysztof

  • 3. Data: 2011-03-19 18:29:53
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    JaC pisze:
> [...]
    > Odpada "ława" na całą szerokość łóżka (m.in. IKEA), chodzi raczej o coś
    > jednostronnego łatwiejszego do odsunięcia.

    widziałem. kształt zbiżony do litery C
    czyli podwozie na kółkach, zamiast 4 nóg - dwie - umiesczone z boku, i
    blat, dokładnie nad podwoziem. jak da sie "Wjechać" pod łóżko - idealna
    sprawa ( jeszcze regulacja wysokości była)

    ToMasz

  • 4. Data: 2011-03-19 18:39:28
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2011-03-19 16:19, JaC wrote:
> [...]
    >[...]
    > Monitory są, 18'' - 19'' z pivotem (przz pionowym formacie mieści sie cała

    Może zamiast jednej niewygody mieć inna niewygodę zainteresuj się tym:

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Amazon_Kindle

    Lub inny klon tego pomysłu:

    http://allegro.pl/czytniki-ebookow-76253

    Nie jest wykluczone ze kupisz go w cenie takiej jak podstawkę do
    laptopa. Oczy lepiej znoszą e-ink kindla niż świecący monitor.

  • 5. Data: 2011-03-19 23:43:41
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    Dnia 19.3.2011, JaC napisał(a):

> [...]
    > Odpada "ława" na całą szerokość łóżka (m.in. IKEA), chodzi raczej o coś
    > jednostronnego łatwiejszego do odsunięcia.

    Może stolik na "śniadania do łóżka"? Na upartego laptopa na nim postawisz.
    http://www.dunelm-mill.com/wcsstore/ConsumerDirectSt
    orefrontAssetStore/images/products/extralarge//30060
    370.jpg
    --
    _____ __________________________
    \` Y (__) __\` | | | '/ http://polish.spampoison.com/

  • 6. Data: 2011-03-20 01:30:31
    Od: " THX" <j...@g...pl>

    O to to, nazywam to C "kaczym dziobem".
    Gdzie widziałeś?

    -----

  • 7. Data: 2011-03-20 01:32:11
    Od: " THX" <j...@g...pl>

    Niemal wyłącznie PDF-y (trochę DOC czy RTF).

    -----

  • 8. Data: 2011-03-20 01:34:04
    Od: " THX" <j...@g...pl>

    Właściwie 100% e-Booków to PDF-y z DRM :-((

    -----

  • 9. Data: 2011-03-20 01:38:16
    Od: " THX" <j...@g...pl>

    No w sumie czemu nie :-))
    Klikając link myślałem, że zobaczę "jednostronny" stolik o regulowanej
    wysokości połączony z szafką przyłóżkową, jaki jest stosowany w domach opieki
    lub szpitalach (pewnie by się nadał, choć na pewno jest gdzieś jakieś
    deykowane komputerowe rozwiązanie, np. z osobnym poziomem na ekran, a osobnym
    na klawiaturę i mysz).
    THX

    -----

  • 10. Data: 2011-03-20 02:38:39
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-03-20 02:30, THX pisze:
    > O to to, nazywam to C "kaczym dziobem".
    > Gdzie widziałeś?
    >

    > -----

    > dwie - umiesczone z boku, i blat, dokładnie nad podwoziem.

    Nie lepiej czytać z ekranu, a nie ze stolika?
    Co chcesz mieć napisane na tym stoliku?

    --
    animka