  • 31. Data: 2010-07-06 11:10:03
    Temat: Re: Straciłem gokartowe dziewictwo ...
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Katanka wrote:

    > PS. Najważniejsze, że miałem lepszy czas od mojego kumpla, a
    > gokartami jeździł wcześniej kilkanascie/kilkadziesiąt razy.
    > Wyprzedziłem go o 0,1 sek.

    Pierwsze jazdy też mi jakoś nie szły, jakoś dziwnie na wyjściu z
    każdego zakrętu mnie wyprzedzali. Mój kart się zbieeeeeerał,
    zbieeeerał, jakby był furmanką z węglem.

    Potem się dowiedziałem że większość jeździ tak jak obsługa toru tego
    nie lubi - gaz do dechy przez cały czas, i tylko lekko hamowanie na
    zakrętach.

    Jak się odpuści gaz, to zanim kart wejdzie na obroty...

    A na wciśniętym gazie zdaje się ślizga się sprzęgło (?), ale silnik
    trzyma obroty. Tylko że to sprzęgło (?) się przypala...

    Tak czy inaczej sztuczka polega niedopuszczeniu żeby obroty spadły do
    jałowych. Da się to zrobić z odpuszczaniem gazu, bez takiego katowania,
    trzeba tylko trochę podgazowywać...

    Ale fakt, zabawa przednia.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 32. Data: 2010-07-06 11:11:47
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Katanka" <k...@i...pl> wrote in message

    > Jakimi bzdetami? Jak pierwszy raz puknąłem pannę, to też się tak
    > cieszyłem. Każdy pierwszy raz smakuje dobrze :)

    I tez w Bravo opisales 'moj pierwszy raz'? ;)

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 33. Data: 2010-07-06 11:14:49
    Od: MM <k...@g...pl>

    Dnia 05-07-2010 o 23:25:28 Katanka <k...@i...pl> napisał(a):

    > 32, a co to ma do rzeczy?

    A tak ostatnio widzę że na grupę wrzucasz posty typu mam bąbla w kole czy
    mogę grzać 140, odnoszę wrażenie że się strasznie podniecasz swoim nowym
    autem i jakie one jest wspaniałe. Chcesz, aby wszyscy widzieli ile ty masz
    kasy (bo stać cię na taki "wózek"), jaki ty jesteś fajny bo gokartem
    jechałeś.

    Trochę skromności.

  • 34. Data: 2010-07-06 11:29:29
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Tue, 6 Jul 2010 09:10:03 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za Massai
    wyklawiaturowal co nastepuje:

> [...]
    >
    > Tak czy inaczej sztuczka polega niedopuszczeniu żeby obroty spadły do
    > jałowych. Da się to zrobić z odpuszczaniem gazu, bez takiego katowania,

    Nowsze gokarty, np Sodi maja zabezpieczenie i przy wcisnietym hamulcu
    odcinaja paliwo, wiec ta sztuczka nie dziala. W starszych maszynach
    czasami mozna bylo uruchomic tryb turbo reka dociagajac linke od gazu, aby
    wcisnac go bardziej niz 'do dechy' :)

    Piotr Klimek
    Citroen C5 2.0HDI `02

  • 35. Data: 2010-07-06 12:14:17
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    MM wrote:

> [...]
    > swoim nowym autem i jakie one jest wspaniałe. Chcesz, aby wszyscy
    > widzieli ile ty masz kasy (bo stać cię na taki "wózek"), jaki ty

    Eee. sorry, ale bredzisz :) Przeciez to grupa o motoryzacji, mamy się cieszyć
    tym co nas kręci, a mnie motoryzacja kręci. Precz z malkontenctwem.

    Ps. To wcale nie super wózek, super to mnie ostatnio brał na autostradzie (Aston
    Martin).

    --
    Kacper Potocki vel Katanka
    PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!

  • 36. Data: 2010-07-06 12:42:47
    Od: "kamil" <k...@s...com>

> [...]
    > malkontenctwem.
    >
    > Ps. To wcale nie super wózek, super to mnie ostatnio brał na autostradzie

    No wlasnie - machalem ci wtedy a ty nic..

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 37. Data: 2010-07-06 13:08:14
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    kamil wrote:

    > No wlasnie - machalem ci wtedy a ty nic..

    Mrugnąłem światłami i pomachałem szczerząc zęby z wrażenia :) Czarny, cabrio z
    super laską ... ech ...

  • 38. Data: 2010-07-06 15:24:57
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    RoMan Mandziejewicz pisze:

    > A ile Ty, że już Cię nic nie cieszy? Bo ja tu do dość starych należę a
    > jeszcze parę rzeczy mi jest w stanie trochę radochy dostarczyć...

    Czlowiek na starosc dziecinnieje ;>

    --
    Karolek

  • 39. Data: 2010-07-06 15:31:45
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Seba" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Ogólne koszty jednak muszą być niższe - nie wygrywałoby to w
    > postępowaniach przetargowych aż na taką skalę.

    Trudno powiedziec - bo to projektant wybiera technologie, a potem
    wykonawca robi jak w projekcie.
    Wystarczy ze projektantowi sie wydaje ze jest tansza, albo ze pod
    nia sa jakies instalacje wymagajace dostepu ..

    Moze byc tez kwestia odwodnienia itp

    J.

  • 40. Data: 2010-07-14 08:11:29
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    Katanka wrote:

    > Kurde, ale zabawa!

    Wczoraj z żoną wybrałem się na ten sam tor. Na szczęście był pusty (w weekend
    kolejka na kilkanaście osób) i tylko we dwoje jeździliśmy. Żonka kręciła sobie
    kółka na poziomie 34s, mi udało się pobić czas o całą sekundę. Tym razem nie
    hamowałem przed jednym zakrętem, tylko puszczałem gaz. Do najlepszego czasu toru
    brakuje mi jeszcze około sekundy. Za tydzień znowu będę próbował.