  • 1. Data: 2010-07-04 14:40:02
    Temat: panda 1.1-czy warto?
    Od: alex123 <m...@p...fm>

    Mam możliwość kupienia od znajomego Fiata Pandę 1.1, 40 kW (54 KM),
    LPG, 4-letnia, przebieg 125000. Cena ok. 9500. Samochód kupiony i
    rejestrowany w Polsce. Chciałbym się Was poradzić czy samochód jest
    wart swojej ceny (oczywiście zakładając, że jest w 100% sprawny)? Czy
    mogę się spodziewać jakichś problemów po dość dużym jak na 4 lata
    przebiegu? Z góry dzięki za każdą opinię i poradę.

  • 2. Data: 2010-07-04 14:57:16
    Temat: Re: panda 1.1-czy warto?
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "alex123" <m...@p...fm> napisał w wiadomości
    u.googlegroups.com...
[...]

    Nie odpowiem merytorycznie, ale 30 cos tys/rocznie to tragicznie nie
    jest, nieprzesadzajmy. Ja swoim prywatym samochodem robie ok 30.000tys
    rocznie, gdzie codziennie w dzien jezdze sluzbowym.

    PZDr
    Adam

  • 3. Data: 2010-07-04 16:25:25
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 4 Jul 2010 05:40:02 -0700 (PDT), alex123 napisał(a):

    > Mam możliwość kupienia od znajomego Fiata Pandę 1.1, 40 kW (54 KM),
    > LPG, 4-letnia, przebieg 125000. Cena ok. 9500. Samochód kupiony i

    Nie samochód, a KURDUPEL. Za połowe tej ceny kupisz AUTO.

    --
    ___________ (R)

  • 4. Data: 2010-07-04 16:40:46
    Od: alex123 <m...@p...fm>

    > Nie samoch d, a KURDUPEL. Za po owe tej ceny kupisz AUTO.

    Kiedy ja właśnie potrzebuje takiego kurdupla :D Samochód ma być przede
    wszystkim do użytku miejskiego. Generalnie mnie parametry samochodu
    odpowiadają - chciałbym się tylko poradzić czy cena jest odpowiednia
    na tej klasy samochód z takim rocznikiem i przebiegiem.

  • 5. Data: 2010-07-04 16:50:16
    Od: BearBag <c...@g...com>

    kasa moze byc, jak nie przeszkadza ci komfort jazdy to bierz.

  • 6. Data: 2010-07-04 16:51:27
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

> [...]
    > odpowiadają - chciałbym się tylko poradzić czy cena jest odpowiednia
    > na tej klasy samochód z takim rocznikiem i przebiegiem.

    Najtaniej i najpewniej będzie pójść do US i zapytać pani w okienku która
    zajmuje się odprowadzaniem podatku od świeżo zakupionych aut.
    Posługują się oni cennikiem http://www.eurotax.pl/P/index.php.

    Bardzo solidny cennik - najlepszy w Polsce.
    Ewentualnie podejść do jakiejkolwiek ubezpieczalni samochodów (może masz
    jakiegoś kolegę ubezpieczyciela). Ubezpieczalnie również posługują się
    Eurotaxem.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 7. Data: 2010-07-04 16:57:03
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

> [...]
    > Ewentualnie podejść do jakiejkolwiek ubezpieczalni samochodów (może masz
    > jakiegoś kolegę ubezpieczyciela). Ubezpieczalnie również posługują się

    Wstępna wycena dla czterolatka:
    http://www.eurotax.pl/P/fzgratis/fzresult.php?fzart=
    10&typedv=48962&layout=

    ale nie brał bym jej mocno pod uwagę, i polecam udac się do jakiegoś
    ubezpieczyciela

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 8. Data: 2010-07-04 16:59:33
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > Wstępna wycena dla czterolatka:
    > http://www.eurotax.pl/P/fzgratis/fzresult.php?fzart=
    10&typedv=48962&layout=

    Z przebiegu twój "czterolatek" jest już "ośmiolatkiem" :).

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 9. Data: 2010-07-04 18:13:56
    Od: Rychu <r...@a...pl>

    W dniu 2010-07-04 14:40, alex123 pisze:
> [...]
    > mogę się spodziewać jakichś problemów po dość dużym jak na 4 lata
    > przebiegu? Z góry dzięki za każdą opinię i poradę.

    Kupiłem w sierpniu zeszłego roku 4-letnią z przebiegiem 124 kkm. Tylko,
    że to Panda VAN. Zastosowanie auta to głównie krótkie kursy po mieście,
    a raz na jakiś czas podrzucenie jakiegoś sprzętu w różne miejsca
    w kraju. W skrócie tak: jeździ, trochę trzeba wymieniać na starcie
    (rozrząd, amortyzatory, świece, filtry, hamulce), ale nie są to ogromne
    kwoty. Jedyne co jest mocno uciążliwe, to to, że jest straszny bałagan
    z częściami. O ile oddajesz do serwisu i masz to gdzieś, to oni mają
    z tym problem. Jeśli sam chcesz dostarczać części, to się okazuje, że
    lepiej mieć 3 komplety ze sobą, a potem dwa zwrócić (robiłem tak
    na przykład z tarczami z przodu). Czasem okazuje się, że nawet w ASO
    mając VIN auta próbują wsadzić nie tą część co trzeba. No i gdybyś
    kiedyś chciał lakierować z autocasco, to omijaj Cartimexa w DC.

    Teraz pandziorex ma 141 kkm i czuję, że znów trzeba będzie trochę
    powymieniać (na bank świece i filtry, bo już coraz słabiej jeździ).

    --
    Pozdr
    Rychu

  • 10. Data: 2010-07-04 18:16:53
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-07-04 16:50, BearBag pisze:
    > kasa moze byc, jak nie przeszkadza ci komfort jazdy to bierz.

    Byleby stan techniczny był jako tako OK. I tak napewno trochę trzeba
    będzie dołożyć na start (a to opony, filtry, płyny, rozrząd, jeśli nie
    robiony...). Ważne, żeby nie miał czegoś poważniejszego do zrobienia, co
    wciągnie parę tysi.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl