  • 1. Data: 2010-07-05 08:56:01
    Temat: Straciłem gokartowe dziewictwo ...
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    ... spodobało mi się, tylko wkurzali mnie na torze młodzi ludzie, gokartowi
    wyjadacze, któzy za wszelką cenę chcieli we mnie przyrąbać i pokazać jak oni
    fajnie, ślizgami jeżdżą. No to ich przepuściłem i mogłem sobie spokojnie poczuć
    jak gokart zachowuje się w zakrętach i jaką linię obrać dla uzyskania
    najlepszego czasu. Nie szło mi najlepiej, bo najszybsze okrążenie miałem na
    poziomie 26:4, a jeden z kolesi (było nas na trasie siedmiu) miał najlepszy czas
    24:5. W sumie uplasowałem sie na 4 miejscu. No ale to był pierwszy raz, a tamci
    goscie wymiatali. Już się nie mogę doczekac kolejnego wyścigu ...

    PS. Najważniejsze, że miałem lepszy czas od mojego kumpla, a gokartami jeździł
    wcześniej kilkanascie/kilkadziesiąt razy. Wyprzedziłem go o 0,1 sek.

    Kurde, ale zabawa!

    --
    Kacper Potocki vel Katanka
    PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!

  • 2. Data: 2010-07-05 10:19:01
    Temat: Re: Straciłem gokartowe dziewictwo ...
    Od: Szymon Łuczak <s...@w...pl>

    Katanka pisze:
> [...]
    >
    > PS. Najważniejsze, że miałem lepszy czas od mojego kumpla, a gokartami
    > jeździł wcześniej kilkanascie/kilkadziesiąt razy. Wyprzedziłem go o 0,1
    Szczęście beginera :)

  • 3. Data: 2010-07-05 10:38:17
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    Szymon Łuczak wrote:

    > Szczęście beginera :)

    Pewnie tak :) W każdym razie okropnie mi sie podobało, a samaimpreza nie jest
    droga (20zł za wyścig składający się z 16 okrążeń). Jedynie mam zastrzeżenia co
    do koasków.

  • 4. Data: 2010-07-05 10:50:45
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Katanka" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
    > PS. Najważniejsze, że miałem lepszy czas od mojego kumpla, a
    > gokartami jeździł wcześniej kilkanascie/kilkadziesiąt razy.
    > Wyprzedziłem go o 0,1 sek.

    A roznica mas jaka ? :-)

    J.

  • 5. Data: 2010-07-05 10:56:03
    Od: Gabriel'Varius' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik J.F. napisał:

    > Użytkownik "Katanka" <k...@i...pl> napisał w wiadomości

    > A roznica mas jaka ? :-)
    To jedno, a na dodatek kosiarki dla "ludu" zazwyczaj roznia sie iloscia posiadanych
    KM :-)

    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 6. Data: 2010-07-05 10:57:52
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2010-07-05 10:38, Katanka wrote:

    > Pewnie tak :) W każdym razie okropnie mi sie podobało, a samaimpreza nie
    > jest droga (20zł za wyścig składający się z 16 okrążeń). Jedynie mam
    > zastrzeżenia co do koasków.

    Gdzie daja taka tanioche?

    --

    memento lorem ipsum

  • 7. Data: 2010-07-05 10:59:15
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    J.F. wrote:
    > Użytkownik "Katanka" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
    >
    > A roznica mas jaka ? :-)

    No tak, nie wziąłem tego pod uwagę. Moja waga to z ubraniem 80kg, przy tak
    słabych gokartach (6 koników) pewnie każde 10kg ma znaczenie ...

  • 8. Data: 2010-07-05 11:00:11
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > Pewnie tak :) W każdym razie okropnie mi sie podobało, a
    > samaimpreza nie jest droga (20zł za wyścig składający się z 16
    > okrążeń). Jedynie mam zastrzeżenia co do koasków.

    A dlugie te okrazenia ?
    Bo wydaje sie niezbyt drogo jak na ceny rynkowe, ale pomysl ze
    dziecko prosi codziennie o 40 zl na dwa treningi :-)

    J.

  • 9. Data: 2010-07-05 11:00:13
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    elmer radi radisson wrote:

    > Gdzie daja taka tanioche?

    Park Dinozatorlandia w Zatorze koło Wadowic. Tor przygotowany bardzo amatorsko,
    ale mi wiele do szczęścia nie potrzeba, bo to była utrata dziewictwa.

  • 10. Data: 2010-07-05 11:01:28
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    J.F. wrote:
    > Użytkownik "Katanka" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
    >
    > A dlugie te okrazenia ?

    nie długie, kazde około 25 sekund.

    > Bo wydaje sie niezbyt drogo jak na ceny rynkowe, ale pomysl ze
    > dziecko prosi codziennie o 40 zl na dwa treningi :-)

    no, mozna iśc z torbami, ale raz w tygodniu w weekend spoko :)