  • 31. Data: 2019-01-19 01:08:45
    Temat: Re: Stroustrup o C++
    Od: Wojciech Muła <w...@g...com>

    On Wednesday, January 16, 2019 at 12:36:43 AM UTC+1, AK wrote:
    > Mowilem o niespojnosciach/niedopowiedzeniach.
    > Kazda porzadniejsza ksiazka do C++ definiuje te operatory tak
    > jak je podalem.

    Musiałbym naprawdę upaść na głowę, żeby kupować
    książki o C++ i jeszcze je potem czytać. :) Wolę
    definicję ze standardu, bo to on definiuje język.

    w.

  • 32. Data: 2019-01-19 02:18:12
    Od: AK <n...@n...net>

    On 2019-01-19 01:08, Wojciech Muła wrote:

    > Musiałbym naprawdę upaść na głowę, żeby kupować
    > książki o C++ i jeszcze je potem czytać. :)

    No cóż... Signum temporis...
    EOT

    AK

  • 33. Data: 2019-01-19 12:03:28
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Wojciech Muła <w...@g...com> wrote:

    > Akurat unikanie post- i pre-inkrementacji w argumentach funkcji to dobra
    > praktyka, poprawia czytelność.

    Wszystko zależy od konkretnego przypadku. To jest np. wg mnie czytelne:

    while (*p)
    putchar(*p++);

    Mnie nie boli to, że ta dziewczyna nie wie, o czym mówi tylko to, z jaką
    pewnością się wypowiada.

    Potem takie osoby kończą studia, idą do pracy i trzeba wszystko po nich
    poprawiać.

  • 34. Data: 2019-01-19 21:18:39
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 19/01/2019 12:03, Queequeg wrote:
    > Potem takie osoby kończą studia, idą do pracy i trzeba wszystko po nich
    > poprawiać.

    Moja obserwacja jest odwrotna. Czasem trzeba poprawiać po domorosłych
    hackerach.

  • 35. Data: 2019-01-20 13:04:25
    Od: fir <p...@g...com>

    W dniu sobota, 19 stycznia 2019 21:18:36 UTC+1 użytkownik Sebastian Biały napisał:

    > Moja obserwacja jest odwrotna. Czasem trzeba poprawiać po domorosłych
    > hackerach.

    a moja taka ze firmowe dresy przyjmujace
    srogie dresiarskie pozy bo musza poprawiac kod po newbach powinny dostac wykatkowo
    ciezkiego kopa w dupe... do mnie w kazdym razie tego typu dresiarstwo ma zakaz
    zblizania sie na odleglosc dlugosci wozu z gnojem (inaczej mowiac wypad z firmy)

  • 36. Data: 2019-01-20 17:05:15
    Temat: Re: [OT] Stroustrup o C++
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 20/01/2019 13:04, fir wrote:
    > a moja taka ze firmowe dresy

    Nigdzie nie pracujesz. Nikt by z tobą nie wytrzymał nawet minuty w
    jednym zespole.

  • 37. Data: 2019-01-20 19:25:41
    Od: fir <p...@g...com>

    W dniu niedziela, 20 stycznia 2019 17:05:11 UTC+1 użytkownik Sebastian Biały napisał:

    > Nigdzie nie pracujesz. Nikt by z tobą nie wytrzymał nawet minuty w
    > jednym zespole.

    no i zaczelo sie pieprzenie rzekomo darwinowskich psycho matołow..

  • 38. Data: 2019-01-20 21:49:17
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> wrote:

    > Moja obserwacja jest odwrotna. Czasem trzeba poprawiać po domorosłych
    > hackerach.

    Tzn. kod, z którego nie wynika jasno, co autor miał na myśli, bo autor
    myśli, że jest zdolniejszy, niż faktycznie jest i stosuje sztuczki, które
    zaciemniają kod?

    Miałem okazję pracować z czymś takim (często gdy autora już nie było, a
    żadnej dokumentacji ani nawet komentarzy nie było nigdy), ale u nas w
    firmie to jednak zdecydowana mniejszość. Większość to kod bardzo niskiej
    jakości, który działa w sumie tylko przez przypadek (a często nie działa
    wcale i trzeba łatać i obchodzić coś, co nie my zepsuliśmy).

    Problem jest taki, że dostarczają nam to inne działy, nad którymi nie mamy
    żadnej kontroli.

  • 39. Data: 2019-01-20 21:54:02
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> wrote:

    > Nigdzie nie pracujesz. Nikt by z tobą nie wytrzymał nawet minuty w
    > jednym zespole.

    Gorzej jeśli takie osoby, jak ten przygłup, są narzucane z góry poprzez
    znajomości...

    W dwóch firmach, w których pracowałem, właśnie takie wciskanie na siłę
    osobników, które zdecydowanie nie powinny nigdy mieć nic wspólnego z
    pracą, do której zostały przydzielone, skończyło się odejściem najbardziej
    wartościowych jednostek (które bez problemu znalazły inną pracę).

    Jeszcze osobna sprawa to to, że gdy rekrutowałem programistów do swojego
    zespołu to poziom ludzi, którzy przychodzili na rozmowy, autentycznie mnie
    przerażał. Nie chodzi o to, że nie znali niuansów języka -- tego zawsze
    można się nauczyć -- ale większość z nich autentycznie nie potrafiła
    myśleć.

  • 40. Data: 2019-01-20 21:56:02
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    fir <p...@g...com> wrote:

    > no i zaczelo sie pieprzenie rzekomo darwinowskich psycho matołow..

    Dowiedziałeś się już, co to qsort(), specjalisto od C?

    om>)