  • 11. Data: 2009-11-27 07:54:56
    Temat: Re: Super-cap vs aku ?
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Thu, 26 Nov 2009 18:38:21 +0100,
    RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> screamed:

    > Czytnik jest cacy - kwadratów nie będzie, bo ja odpowiadam w ISOlatce
    > a oryginał był w UTF-8 - ma prawo się pieprzyć. Ale normalne znaczki
    > potęgowania, używane od zawsze w ASCII przechodzą bez problemu.

    Ale to Twój czytnik dokonał nieprawidłowej zamiany ? na 2.
    ? na ? można jeszcze zrozumieć. Czyli taki cacy nie jest.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:215B ]
    [ 08:53:28 user up 12269 days, 20:48, 1 user, load average: 0.69, 0.95, 0.01 ]

    The statement below is true.

  • 12. Data: 2009-11-27 08:25:25
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Artur,

    Friday, November 27, 2009, 8:54:56 AM, you wrote:

    > Ale to Twój czytnik dokonał nieprawidłowej zamiany 2 na 2.
    > ? na ? można jeszcze zrozumieć. Czyli taki cacy nie jest.

    Przecież "2" są - znikły znaczki potęgowania pomiędzy liczbami a
    "2"...

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 13. Data: 2009-11-27 09:56:05
    Od: Marek Lewandowski <l...@p...onet.pl>

    On Nov 27, 9:25 am, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> wrote:

    > Przecież "2" są - znikły znaczki potęgowania pomiędzy liczbami a
    > "2"...

    Obejrzyj no sobie dokładnie mojego posta:
    http://groups.google.com/group/pl.misc.elektronika/m
    sg/e2b3afb9064bcc72
    Tam nie było znaczków potęgowania, tam były po prostu kwadraty (2 w
    superscript, tak, są takie znaczki w normalnym 8-bit ASCII, 0xB2)

    Marek

  • 14. Data: 2009-11-27 10:56:47
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <l...@w...pdi.net>

    Użytkownik qlphon napisał:

    > Sorry za poprzedniego posta... klikło się za szybko...

    > czyli jeszcze przepaść w pojemności...

    Przede wszystkim przepaść pod względem długookresowego magazynowania -
    jednak kondensatory węglowe mają spory prąd samorozładowania, trzymają
    sensowny ładunek przez najwyżej kilka dni. Niezastąpione są natomiast w
    chwilowym magazynowaniu energii - np. z odzysku energii z hamowania
    silników elektrycznych.

    --
    Darek

  • 15. Data: 2009-11-27 11:04:43
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Marek,

    Friday, November 27, 2009, 10:56:05 AM, you wrote:

> [...]
    > Tam nie było znaczków potęgowania, tam były po prostu kwadraty (2 w
    > superscript, tak, są takie znaczki w normalnym 8-bit ASCII, 0xB2)

    No to zostały przerobione na zwykłe "2". Tak, jak pisałem wcześniej -
    odpowiadam w ISOlatce a tu tego znaku nie ma. Chcesz mi zabronić
    używania ISOlatki?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 16. Data: 2009-11-27 12:06:20
    Od: Marek Lewandowski <l...@p...onet.pl>

    On Nov 27, 11:56 am, "Dariusz K. Ładziak" <l...@w...pdi.net> wrote:

    > Przede wszystkim przepaść pod względem długookresowego magazynowania -
    > jednak kondensatory węglowe mają spory prąd samorozładowania, trzymają
    > sensowny ładunek przez najwyżej kilka dni.

    To już nieprawda, chyba, że definiujesz kilka dni jako 2 tygodnie...

    Marek

  • 17. Data: 2009-11-27 14:07:51
    Od: "qlphon" <q...@p...fm>

    > Przede wszystkim przepaść pod względem długookresowego magazynowania -
    > jednak kondensatory węglowe mają spory prąd samorozładowania, trzymają
    > sensowny ładunek przez najwyżej kilka dni.

    w moim pomyśle (który właśnie upadł ze względów na małą pojemność)
    to nie jest istotny argument

    potrzebuję powiedzmy 20W przez 2-3 godziny
    ale z ograniczonej objętości - zbliżonej do 6 x D-Cell

    jednak super-capy sie jeszcze do tego nie nadają
    ;-)

  • 18. Data: 2009-11-27 14:22:18
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello qlphon,

    Friday, November 27, 2009, 3:07:51 PM, you wrote:

    > w moim pomyśle (który właśnie upadł ze względów na małą pojemność)
    > to nie jest istotny argument
    > potrzebuję powiedzmy 20W przez 2-3 godziny
    > ale z ograniczonej objętości - zbliżonej do 6 x D-Cell

    To dałoby się zrobić na litowo-jonowych...

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 19. Data: 2009-11-30 14:31:11
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Fri, 27 Nov 2009 12:04:43 +0100,
> [...]
    >
    > No to zostały przerobione na zwykłe "2". Tak, jak pisałem wcześniej -
    > odpowiadam w ISOlatce a tu tego znaku nie ma. Chcesz mi zabronić

    Ja tylko odnośnie wadliwej konwersji. ^2 lub ? byłoby OK. 2 już nie.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:238B ]
    [ 15:29:56 user up 12272 days, 3:24, 1 user, load average: 0.30, 0.98, 0.15 ]

    It's impossible to make anything foolproof because fools are so ingenious.

  • 20. Data: 2009-11-30 21:19:01
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    Artur M. Piwko pisze:

    > Ja tylko odnośnie wadliwej konwersji. ^2 lub ? byłoby OK. 2 już nie.

    Eeee, chciałbyś aby przy konwersji UTF-8 na ISO8859-2 jeden znaczek "do
    drugiej potęgi" został skonwertowany na dwa znaki "^2"? Przesaada. Wg
    mnie jeżeli wszyscy przejdą w końcu na UTF-8 to skończą się odwieczne
    wojny kodowań. Howgh.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/