  • 51. Data: 2009-12-10 09:04:52
    Temat: Re: Suzuki Bandit 1996-97-98 poziom paliwa
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    fv pisze:

    > Nie no pewnie, B6 to po prostu zupełnie nie jedzie i nie nadaje się do turystyki
    ;-)

    jasne, że nie. przeciez nie ma wskaźnika paliwa.

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5

  • 52. Data: 2009-12-10 10:16:04
    Od: "f...@g...com" <f...@g...com>

    > Znam takie stacje NesteA24 - bywa ze sa to jedne z tych tanszych i na
    > nich wowczas place karta
    > ale tu Cie mam bo na tych stacjach tankuje sie za zdeklarowana kwote a
    > nie do pelna :))

    ja znam taka stacje Shella, gdzie to dziala inaczej - wkladasz karte,
    wpisuejsz PIN, dostajesz blokade na 58 funtow. Mozesz zatankowac za
    maks 58 funtow - lub mniej. Dla motocykla do pelna to maks. 15
    obecnie. Dzien czy dwa pozniej rozliczaja transakcje, schodzi blokada
    i zdejmuja z konta 15 funtow (czy iles).

    > Nie. Chodzi o to ze jest szybciej i nie musze rozbierac kasku i
    > kominiarku

    Aaaa, to sie zgodze. Ale ja place karta bez zdejmowania kasku.
    ewentualnie jedna rekawice, jesli jezdze w grubszych i nie wstukam
    pinu. Ale w cienszych da rade :)

    > powaga? wez nie rozsmieszaj... :))

    Tak jak mowilem - prowadze moj budzet w Excelu bo inaczej nie
    panowalbym nad pieniedzmy. Gdybym nosil gotowke, to bym nie musial. I
    nie chodzi tu tylko o tankowanie, raczej o wsystkie stale oplaty -
    karty kredytowe, czynsz, ubezpieczenie auta i motoru, organizacje
    charytatywne, faktura za komorke itd..

    I o! :)

  • 53. Data: 2009-12-10 14:17:38
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Thu, 10 Dec 2009 09:40:00 +0100, Piotr Klimek
    <usenet@usun_toklimek.net.pl> wrote:

    [...]
    > Jak turystyka to tylko na B-52 :)

    Taaa.
    - Polecieliśmy w weekend z kumplami do Berlina.
    - O, fajnie. I co, jak Ci się podoba Berlin, fajne zabytki?
    - W sumie trudno powiedzieć, nie lądowaliśmy.

    :-)

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    NTV 650