  • 1. Data: 2010-11-08 13:25:13
    Temat: Światła do jazdy dziennej (Philips) - pytanie do użytkowników.
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Hej,
    czy jest ktoś u nas na grupie, kto ma u siebie w aucie zamontowane
    światła do jazdy dziennej sygnowane znakiem Philipsa (ten starszy model
    *Led Daytime Lights*,
    http://www.swiatla-do-jazdy-dziennej-drl.pl/daylight
    / - teraz widzę, że
    na ich stronie pojawiły się też jakieś nowsze rozwiązania)?

    Mam pytanie o sposób ich działania - czy po przekręceniu (u mnie
    włożeniu) kluczyka, do stanu gotowości (bez odpalania silnika) zapalają
    się Wam one? U mnie tak, po czym po kilku sekundach gasną i znowu się
    zapalają - istna dyskoteka. Nie wiem czy wynika to z ich specyfiki
    działania czy też może zostały np. błędnie podłączone (o co raczej
    trudno patrząc przez pryzmat możliwości ich podłączenia).
    Po odpaleniu auta działają ok (bez odpalania silnika, w momencie
    zapalenia świateł też zachowują się poprawnie) - gasną przy zapaleniu
    świateł mijania.
    Jak to jest u Was?

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 2. Data: 2010-11-09 08:15:49
    Od: Arek <a...@...a.z.e.t.a.pl>

    Seba wrote:

> [...]
    > działania czy też może zostały np. błędnie podłączone (o co raczej
    > trudno patrząc przez pryzmat możliwości ich podłączenia).

    Nie posiadam ale ich sterownik mierzy napięcie zasilania i na tej podstawie
    decyduje czy auto jest odpalone czy nie.

    Pewnie wariuje Ci napięcie - stąd dyskoteka.

    --
    Arek, arekmx|gazeta.pl

  • 3. Data: 2010-11-09 12:06:26
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Tue, 09 Nov 2010 08:15:49 +0100, Arek napisał(a):

    > Nie posiadam ale ich sterownik mierzy napięcie zasilania i na tej podstawie
    > decyduje czy auto jest odpalone czy nie.
    >
    > Pewnie wariuje Ci napięcie - stąd dyskoteka.

    Tak podejrzewam, ale wolę dopytać innych użytkowników bo a nóż TTTM.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.