  • 1. Data: 2012-11-18 16:53:28
    Temat: Swiatło przeciwmgłowe
    Od: "Meryl" <M...@w...pl>

    Mam pytanie, czy jak włączycie światło przeciwmgłowe tylne to automatycznie
    włączaja wam się przeciwmgielne z przodu ???
    Jak z przodu zapale, to tyle sie nie swieca
    Czy to jest normalne?
    Audi A4 B5 po lifcie

  • 2. Data: 2012-11-18 18:16:04
    Temat: Re: Swiat?o przeciwmg?owe
    Od: Krzysztof Matyasik <m...@w...pl>

    W dniu 18.11.2012 16:53, Meryl pisze:
    > Mam pytanie, czy jak w??czycie ?wiat?o przeciwmg?owe tylne to automatycznie
    > w??czaja wam si? przeciwmgielne z przodu ???
    > Jak z przodu zapale, to tyle sie nie swieca
    > Czy to jest normalne?
    > Audi A4 B5 po lifcie

    Tak, to jest normalne, zarówno w tym modelu, jak i w wielu innych.

  • 3. Data: 2012-11-18 20:05:57
    Temat: Re: Swiatło przeciwmgłowe
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 18 Nov 2012 16:53:28 +0100, Meryl napisał(a):

    > Mam pytanie, czy jak włączycie światło przeciwmgłowe tylne to automatycznie
    > włączaja wam się przeciwmgielne z przodu ???

    Nie.

    > Jak z przodu zapale, to tyle sie nie swieca
    > Czy to jest normalne?
    > Audi A4 B5 po lifcie

    Nie wiem, natomiast czy Ty wiesz kiedy należy zapalić tylne?

    --
    ___________ (R)

  • 4. Data: 2012-11-18 21:36:12
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Meryl wrote:
> [...]
    > automatycznie włączaja wam się przeciwmgielne z przodu ???
    > Jak z przodu zapale, to tyle sie nie swieca

    różne bryczki mają różnie...

    u mnie sie oddzielnie włącza tylne i przednie... (Reno wersalka)

  • 5. Data: 2012-11-18 21:47:28
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2012-11-18 16:53, Meryl pisze:

    > Jak z przodu zapale, to tyle sie nie swieca

    Dzięki bogu.

    Najlepiej usuń przełącznik do tylnych świateł pm.

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90