  • 1. Data: 2012-11-17 21:41:31
    Temat: Co sądzicie o galancie z lat - powiedzmy ośmioletni
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Żonie chciałbym kupić coś większego niż matiz. Co sądzicie o galancie z
    tych roczników - 2003-2004? Silniki 2,0 lub 2,4 pewnie do dietolubnych
    nie należa, ale ona i tak nie jeździ b. dużo. - kilka tysięcy rocznie,
    góra z siedem, więc spalanie to drugoplanowa sprawa.

    Chodzi o to, żeby auto było bezpieczne (poduszki,ABS, chętnie ESP,
    rozmiary), nienajgorzej wyposażone (klima,wspomaganie, elektryka i
    centralny zamek koniecznie).

    Czy silniki GDI mają poważne wady, które je dyskwalifikują lub
    zmniejszają niezawodność tego modelu? Diesel (ze względu na przebiegi)
    odpada.

    --
    Yogi(n)

  • 2. Data: 2012-11-17 21:45:17
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-11-17 21:41, Yogi(n) pisze:

    > Czy silniki GDI mają poważne wady, które je dyskwalifikują lub
    > zmniejszają niezawodność tego modelu? Diesel (ze względu na przebiegi)
    > odpada.

    GDI sobie odpuść, poczytaj o tej konstrukcji i dowiesz się dlaczego
    japończycy przerwali produkcje.

    Lewis

  • 3. Data: 2012-11-17 21:49:39
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik "Lewis" <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > GDI sobie odpuść, poczytaj o tej konstrukcji i dowiesz się dlaczego
    > japończycy przerwali produkcje.

    A które beznynowe galanty to nie są GDI? Pogubiłem się w ichnich
    oznaczeniach.

    --
    Yogi(n)

  • 4. Data: 2012-11-17 21:57:00
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-11-17 21:49, Yogi(n) pisze:

    > A które beznynowe galanty to nie są GDI? Pogubiłem się w ichnich
    > oznaczeniach.

    np 2.5V6 6A13.

    Lewis

  • 5. Data: 2012-11-17 21:59:05
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik "Yogi(n)" <y...@k...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Lewis" <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:k88t18$8cp$1@node1.news.atman.pl...

    > A które beznynowe galanty to nie są GDI? Pogubiłem się w ichnich
    > oznaczeniach.

    OK, już wiem. 2,5 litra to trochę za dużo dla niej, ale 2,0 będzie w sam
    raz.
    Bez GDI ;-)

    Jakieś uwagi, typowe usterki np. zawieszenia itp?

    --
    Yogi(n)

  • 6. Data: 2012-11-17 22:05:16
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-11-17 21:59, Yogi(n) pisze:

    > OK, już wiem. 2,5 litra to trochę za dużo dla niej, ale 2,0 będzie w sam
    > raz.
    > Bez GDI ;-)
    >
    > Jakieś uwagi, typowe usterki np. zawieszenia itp?

    Najgorsza chyba jest blacharka, a zwłaszcza tylne nadkola - jak papier...

    Lewis

  • 7. Data: 2012-11-17 22:33:45
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    > Najgorsza chyba jest blacharka, a zwłaszcza tylne nadkola - jak
    > papier...

    To akurat nie problem, mam zadłuzonego u mnie znajomego blacharza,
    będzie możliwość odzyskania części należnosci w formie naprawy;-)
    Dzięki za uwagi.
    --
    Yogi(n)

  • 8. Data: 2012-11-17 22:39:41
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Yogi(n) pisze tak:

    > mam zadłuzonego u mnie znajomego blacharza

    zadłużony blacharz
    czy to nie jest wyrażenie wewnętrznie sprzeczne? ;)

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 9. Data: 2012-11-17 22:49:14
    Od: Mumin <m...@T...onet.pl>

    W dniu 2012-11-17 21:45, Lewis pisze:

    > GDI sobie odpuść, poczytaj o tej konstrukcji i dowiesz się dlaczego
    > japończycy przerwali produkcje.

    A to GDI, które teraz jest w Hyundaich to licencja Mitsubishi?

    --

    Pozdrawiam,
    Mumin

  • 10. Data: 2012-11-17 22:57:51
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-11-17 22:49, Mumin pisze:

    > A to GDI, które teraz jest w Hyundaich to licencja Mitsubishi?

    Jak zerkniesz na wikipedię to wiele systemów bezpośredniego wtrysku
    benzyny opiera sie właśnie o mitsu... Hyundaije też.

    http://en.wikipedia.org/wiki/Gasoline_direct_injecti
    on

    Lewis