    From: "robbys" <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Sygnał tonowy centrali -trzaski
    Date: Mon, 24 Sep 2012 09:34:51 +0200

    Witam Szanownych!
    Obsługuję centralę DGT3450 w wersji po milenizacji. Mniej więcej dwa
    tygodnie temu padła zapasowa jednostka centralna, która zamieniona została
    na serwisową.
    Po jej wymianie przez serwis nie sprawdzałem czy sygnał tonowy zgłoszenia
    się centrali (gotowość linii na wybieranie cyfr) będzie miał taki stan tzn.w
    słuchawce słychać sygnał tonowy i równocześnie z nim trzaski. Sprawdzałem
    linie analogowe i te od "systemówek". Trzaski zanikają jak dojdzie do
    połączenia z innym numerem w obrębie tej samej sieci i poza nią.
    Czy prawidłowy może być mój wniosek, że jest coś nie tak z uziemieniem
    centrali, czy może pojawiło się jakieś napięcie na uziomie?
    Jeżeli ma ktoś inne doświadczenia w tej materii to może się podzieli własnym
    doświadczeniami.

    Pozdrawia,
    robbys