  • 1. Data: 2016-07-19 14:30:56
    Temat: Sym Husky 125 - naprawa/wymiana silnika. Warszawa/mazowieckie
    Od: a...@g...com

    Cześć.

    Posiadam Sym Husky. Silnik stuka - panewka. Raczej chętnie bym wymienił na coś innego
    - inny silnik.

    Od czego pasuje? Jakie koszta? Kto się podejmie? :)

  • 2. Data: 2016-09-13 15:32:11
    Od: mmaurycy <m...@g...com>

    W dniu 2016-07-19 o 14:30, a...@g...com pisze:
    > Cześć.
    >
    > Posiadam Sym Husky. Silnik stuka - panewka. Raczej chętnie bym wymienił na coś
    innego - inny silnik.

    > Od czego pasuje? Jakie koszta? Kto się podejmie? :)

    Witam,
    fajny motorek czy jesteś pewny że to panewka? W tych motorkach głównie
    dźwigienki zaworowe i wałek rozrządu. Silnik można wymienić na jakiegoś
    singla najlepiej 250cm rama jest mocna i duża więc wytrzyma. Ja miałem
    plan i już kupiony komplet od yamaha sr250 ale są bardziej pasujące
    silniki (niższe). Poczytaj sobie na stronce
    https://sites.google.com/site/mmaurycy/symhusky125

    --
    mmaurycy
    Hyosung GT650

  • 3. Data: 2020-06-11 23:44:25
    Od: a...@g...com

    Mmaurycy
    Witam proszę podpowiedzieć jaki inni silnik będzie oasował do sym husky 125