  • 1. Data: 2014-01-01 20:08:56
    Temat: Syrena Meluzyna L za 35000pln
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>

    Aż dziw bierze, że nikt jeszcze nie wspomniał:

    http://moto.onet.pl/premiery/syrena-meluzyna-turbo-g
    oraca-premiera-
    polskiego-supersamochodu/dk3t5

    Tomek

  • 2. Data: 2014-01-01 20:17:49
    Temat: Re: Syrena Meluzyna L za 35000pln
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-01-01, Tomasz Stiller <k...@l...eu.org> wrote:
    > Aż dziw bierze, że nikt jeszcze nie wspomniał:
    >
    > http://moto.onet.pl/premiery/syrena-meluzyna-turbo-g
    oraca-premiera-
    > polskiego-supersamochodu/dk3t5

    Bo widac, PMS-owicze to powazni ludzie i nie podniecaja sie newsami
    o kolejnym "polskim samochodzie" gdzie jest kilka amatorskich renderow :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 3. Data: 2014-01-01 20:36:01
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 1 stycznia 2014 20:08:56 UTC+1 użytkownik Tomasz Stiller napisał:
    > Aż dziw bierze, że nikt jeszcze nie wspomniał:
    >

    > http://moto.onet.pl/premiery/syrena-meluzyna-turbo-g
    oraca-premiera-

    > polskiego-supersamochodu/dk3t5
    >

    > Tomek

    Jako ciekawostkę przyrodniczą można takie doniesienia traktować.

  • 4. Data: 2014-01-01 20:38:13
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-01-01, k...@g...com <k...@g...com> wrote:

    > Jako ciekawostkę przyrodniczą można takie doniesienia traktować.

    Ale widze, ze koleszka od tego projektu zastosowal troche inna technike niz
    wczesniejsi. Nie jakies tam szukanie prywatnego inwestora tylko chce wydybac od
    panstwa.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 5. Data: 2014-01-01 21:05:13
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 1 stycznia 2014 20:38:13 UTC+1 użytkownik AZ napisał:

> [...]
    >
    > wczesniejsi. Nie jakies tam szukanie prywatnego inwestora tylko chce wydybac od

    Cwana gapa znaczy się.

  • 6. Data: 2014-01-01 21:10:01
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2014-01-01 20:08, Tomasz Stiller pisze:
    > Aż dziw bierze, że nikt jeszcze nie wspomniał:
    >
    > http://moto.onet.pl/premiery/syrena-meluzyna-turbo-g
    oraca-premiera-
    > polskiego-supersamochodu/dk3t5
    No jest juz nawet krótka recenzja i porównanie do pozostałych dwóch:
    http://www.zlomnik.pl/index.php/2013/12/27/porownani
    e-nowych-aut-arrinera-new-warsaw-i-syrena-meluzyna/

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 7. Data: 2014-01-01 22:04:28
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-01-01 21:05, Użytkownik k...@g...com napisał:

    > Cwana gapa znaczy się.

    Nie tak bardzo cwana, z daleka widać że jako wzorzec do rysunków
    robiła 911. A może specjalnie zostawił podobieństwo.

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2014-01-01 22:19:48
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 01 Jan 2014 21:10:01 +0100 osobnik zwany BartekK
    napisał:

    oraca-premiera-
    > No jest juz nawet krótka recenzja i porównanie do pozostałych dwóch:
> [...]

    fajnie się porównuje coś co jest wyłącznie wirtualne.
    Z tych trzech to Arrinera przynajmniej jako podwozie zaczęła jeździć. O
    reszczie warto bedzie gadać jak pojawią się w postaci choćby jeżdżącego
    prototypu.

    Swoją drogą to ta niby Syrena brzydka jak nieszczęście i wtórna do bólu.
    Ale może dlatego, że bardzo lubię 911 :)

    --
    Jeep Grand Cherokee 4.0
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 9. Data: 2014-01-02 01:09:16
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Wed, 1 Jan 2014 19:08:56 +0000 (UTC), Tomasz Stiller napisał(a):

    > Aż dziw bierze, że nikt jeszcze nie wspomniał:
    >
    > http://moto.onet.pl/premiery/syrena-meluzyna-turbo-g
    oraca-premiera-
    > polskiego-supersamochodu/dk3t5

    Moje dziecko też czasami rysuje samochody.
    Myślisz że gdybym zapowiedział ich sprzedaż za 33000zł, to by było warte
    wspomnienia?

    Z tego co pamiętam artykuły o tej Syrenie, to artysta-plastyk, projektujący
    zabawki, wpadł na pomysł żeby produkować samochody, nie ma zbytniego
    pojęcia o motoryzacji, kombinuje robić czterocylindrowy silnik 3.0
    spełniający przyszłe normy emisjispalin, nie wie jeszcze co i jak, ale wie
    że za 35000zł ;)

    No nic... pozostaje życzyć powodzenia.

    Ale warte wspomnienia to będzie jak będzie to na cokolwiek dalszym etapie
    niż słabiutkie rendery.

  • 10. Data: 2014-01-02 01:11:32
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>

    On Thu, 02 Jan 2014 01:09:16 +0100, Tomasz Pyra wrote:

    > Ale warte wspomnienia to będzie jak będzie to na cokolwiek dalszym
    > etapie niż słabiutkie rendery.

    Wszystko jasne, temat niemedialny. Wracamy do dyskusji o pijakach.

    Tomek