  • 1. Data: 2012-08-21 14:50:11
    Temat: Szacunkowa cena kompletnej licencji ERP
    Od: "MK" <s...@p...onet.pl>

    Witam grupowiczow

    Czy bylibyscie w stanie podac mocno szacunkowy koszt netto jednej,
    kompletnej licencji systemu ERP.
    Licencja taka powinna byc uniwersalna czyli pozwalac zarowno na prace w
    module FK, a po zmianie uprawnien dla uzytkownika takze na np. w module
    Kadry czy Sprzedaz.
    W cenie jednej licencji powinno byc wszysko co na nia sie sklada czyli takze
    jedna licencja na dostep do bazy danych, jedna licencja na dostep do systemu
    operacyjnego serwera (praca terminalowa lub przez zamapowany zasob), itp.

    Za wszelka odpowiedz serdecznie dziekuje.

    Pozdrawiam
    M.K.

  • 2. Data: 2012-08-21 15:27:29
    Temat: Re: Szacunkowa cena kompletnej licencji ERP
    Od: Adam Klobukowski <a...@g...com>

    On Tuesday, 21 August 2012 14:50:11 UTC+2, MK wrote:
> [...]
    >
    > operacyjnego serwera (praca terminalowa lub przez zamapowany zasob), itp.
    >

    > Za wszelka odpowiedz serdecznie dziekuje.

    Każdy system ERP ceni się inaczej. To mogą być koszty różniące się kilkoma rzędami
    wielkości.

    AdamK

  • 3. Data: 2012-08-22 07:06:59
    Od: "MK" <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Chodzi mi o systemy ERP z sredniej polski nie o systemy pokroju SAP.
    Jaki bylby to rzad wielkosci? 3000-5000 zl netto za kompletna licencje czy w
    granicach 10 000 zl netto ?

    Pozdrawiam
    M.K.

  • 4. Data: 2012-08-22 08:49:00
    Od: " k" <f...@g...pl>

    > ...... ERP.

    nigdy sie tym nie zajmowałem, ale zdaje sie ze sporo osob
    rozbudowuje i przerabia takie coś; nawet mnie to ew troche
    zainteresowalo (bo bdz co badz programowanie to programowanie)
    czy ktos moglby mi przyblizyc przy czym tutaj jest najwiecej
    roboty, wyobrazam sobie ze pewnie sa tu takie 'czesci'
    ktore sie klepiej

    - wrzucanie i wyjmowanie info z bazy danych
    - jakies komunikacje po sieci
    - jakies gui (czy tez warstwa prezentacji)
    - ew jakies mechaniki samych operacji na danych?

    jeszcze cos?

    w czym sie robi te kawalki i z czym jest duzo roboty
    (najmniej chyba kojarze ten aspekt sieciowy)

  • 5. Data: 2012-08-22 11:53:22
    Od: darekm <d...@e...com>

    W dniu 2012-08-22 07:06, MK pisze:
    > Witam
    >
    > Chodzi mi o systemy ERP z sredniej polski nie o systemy pokroju SAP.
    > Jaki bylby to rzad wielkosci? 3000-5000 zl netto za kompletna licencje czy w
    > granicach 10 000 zl netto ?

    tak szczegółowo to się nie da powiedzieć,
    z tego co się orientuje to zakres cen za stanowisko będzie się wahać w
    przedziale 1000-30000,
    a przedział tylko dlatego tak wąski bo nie brane pod uwagę wszystkie
    przypadki i warianty. Średnią sam sobie wyznacz, ale oby Ci nie wyszło
    że człowiek na spacerze z psem mają średnio 3 nogi.

    --
    Darek

  • 6. Data: 2012-08-22 12:49:27
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...mnie.pl>

    > z tego co się orientuje to zakres cen za stanowisko będzie się wahać w
    > przedziale 1000-30000,

    Czyli jak nic pasuje powiedzenie, że kosztuje tyle co używany samochód.