  • 1. Data: 2010-07-09 14:44:18
    Temat: Szczelinomierz
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Takiego czujnika potrzebuje zeby mierzyl odleglosc metalowego
    przedmiotu w zakresie kilku, no moze kilkunastu mm.
    Cos typu zblizeniowy indukcyjny, ale pomiar ciagly a nie
    dwustanowy.
    Technologia moze byc dowolna, moze byc i optyczny, a dokladnosc nie
    jest az tak bardzo istotna.

    I najchetniej zeby byl gotowy do kupienia, najlepiej w standardzie
    4-20mA, czy 0-10V.

    Widzieliscie gdzies moze taki .. umiarkowanie drogi ?

    --
    J.

  • 2. Data: 2010-07-09 15:23:40
    Temat: Re: Szczelinomierz
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

> [...]
    > czy 0-10V.
    >
    > Widzieliscie gdzies moze taki .. umiarkowanie drogi ?

    Zobacz w ofertę Keyence
    Mają różne fajne czujniki, na pewno znajdziesz coś co spełni założenia.
    http://www.keyence.co.uk/products/measure/measure.ph

    Irokez

  • 3. Data: 2010-07-09 19:27:53
    Od: "KM" <n...@o...pl>

> [...]
    > czy 0-10V.
    >
    > Widzieliscie gdzies moze taki .. umiarkowanie drogi ?

    Moze cos z :

    www.pulsotronic.de

    Pozdrawiam!
    KM

  • 4. Data: 2010-07-10 06:21:40
    Od: "tarnus" <t...@p...onet.pl>

    Nie mam pewności ale chyba ostatnio w lidlu były szczelinomierze.

    Marek

  • 5. Data: 2010-07-13 21:48:16
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    W dniu 2010-07-10 08:21 tarnus napisał(a):

    > Nie mam pewności ale chyba ostatnio w lidlu były szczelinomierze.

    Z zakresem do kilkunastu mm i wyjściem 4-20mA?

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 6. Data: 2010-07-14 09:57:51
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    Użytkownik "Adam Dybkowski" <a...@4...pl> napisał w wiadomości

    > Z zakresem do kilkunastu mm i wyjściem 4-20mA?

    Wymontować się nie da ? :)