  • 1. Data: 2012-03-18 19:03:23
    Temat: Szukam DVD 2xLCD do auta (z grami)
    Od: "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl>

    Witam
    Czy moze mi ktos wskazac jakis produkt, typu przenosna odtwararka DVD z
    dwoma monitorkami LCD i grami. Cos do auta dla dzieci na zaglowek. Na razie
    jedyny co znalazlem to jeden Philips i jedne Overmax - oba w granicach 700
    zl.
    Tak naprawde, to nawet nie musi byc DVD. Nawet lepiej, jakby mial po prostu
    wejscie na pendrive czy SD (lub pamiec wbudowana).

    Fantom

  • 2. Data: 2012-03-18 21:44:29
    Temat: Re: Szukam DVD 2xLCD do auta (z grami)
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 18.03.2012 20:03, Fantom pisze:
> [...]
    > Tak naprawde, to nawet nie musi byc DVD. Nawet lepiej, jakby mial po
    > prostu wejscie na pendrive czy SD (lub pamiec wbudowana).

    może videoplayer z hdd(300zł?) i 2x lcd zwykłe na chinche - łatwo
    rozdzielisz sygnał. wszystko z ebaya

    ToMasz

  • 3. Data: 2012-03-19 18:24:51
    Od: "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl>

    > może videoplayer z hdd(300zł?) i 2x lcd zwykłe na chinche - łatwo
    > rozdzielisz sygnał. wszystko z ebaya

    No w sumie jakis pomysl to jest. Tylko : czy faktycznie za 300 zl kupie jako
    takie dwa LCD + player ? To bedzie taki player ale bez hdd w srodku ?

    Fantom

  • 4. Data: 2012-03-19 21:47:39
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 19.03.2012 19:24, Fantom pisze:

    > No w sumie jakis pomysl to jest. Tylko : czy faktycznie za 300 zl kupie
    > jako takie dwa LCD + player ? To bedzie taki player ale bez hdd w srodku ?
    >
    > Fantom
    za 300 komplet - niema szans. ja nabyłem hddplayer z dyskiem 500GB za
    250zł, ale jak euro/dolar był tani. Stąd teraz założenie ze za 300 dasz
    radę. monitorki chinch - to już zależy od rozmiaru - poszukaj na ebayu.
    Tam jest takich sprzętów od groma. gdzieś nawet widziałem monitorki
    wbudowane w zasłonki przeciwsłoneczne przeniej szyby!

    ToMasz

  • 5. Data: 2012-03-20 09:23:56
    Od: "MF[PL]" <s...@w...pl>

    W dniu 2012-03-19 22:47, ToMasz pisze:
    > za 300 komplet - niema szans. ja nabyłem hddplayer z dyskiem 500GB za
    > 250zł, ale jak euro/dolar był tani. Stąd teraz założenie ze za 300 dasz
    > radę....

    Teraz za sam dysk 500GB trzeba zapłacić min. ok. 300zł. Żeby było mało,
    taki np. Seagate skrócił gwarancję na HDD do 12 m-cy.

  • 6. Data: 2012-03-20 10:54:48
    Od: Tomasz Szczuko <s...@g...com>

    On 18 Mar, 20:03, "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl> wrote:
> [...]
    > Tak naprawde, to nawet nie musi byc DVD. Nawet lepiej, jakby mial po prostu
    > wejscie na pendrive czy SD (lub pamiec wbudowana).

    A co sadzicie a takim cudzie :
    http://allegro.pl/br6-konsola-do-gier-4gb-mp4-mp5-tv
    -game-xvid-rmvb-i2052295812.html
    ?
    Mega tanie. Wiadomo, ze jakosc idzie na rowno z cena. Ale czy
    faktycznie beda dzialaly gierki typu pegasus, i bedzie mozna odtwarzac
    filmy na dolaczonym panelu LCD ? Jezeli tak, to to mi w zupelnosci
    wystarczy. Na 4GB nagram kilka bajek dla dzieci, a jak cos to pograja
    w jakiegos Mario

    Fantom
    ps. Widze, ze to ma zasilacz zwykly sieciowy, wiec zakladam, ze bez
    problemu przerobi sie to na zasilanie z zapalniczki.

  • 7. Data: 2012-03-20 16:55:16
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 20.03.2012 10:23, MF[PL] pisze:

    > Teraz za sam dysk 500GB trzeba zapłacić min. ok. 300zł. Żeby było mało,
    > taki np. Seagate skrócił gwarancję na HDD do 12 m-cy.

    180zł z małym dyskiem (ale na podróż styknie)
    http://www.ebay.pl/itm/3-5-hdd-media-tv-player-with-
    160gb-hard-drive-/120839797228?pt=UK_Collectables_Ha
    rdDriveEnclosures_RL&hash=item1c229cf9ec

    monitorek 7 cali za 150zł
    http://www.ebay.com/itm/370568692011?item=3705686920
    11&pt=Car_Audio_Video&cmd=ViewItem&hash=item56479d81
    2b&vxp=mtr

    Czyli masz 180+150+150 +kabelki i wtyczki plus miesiąc czekania na
    przesyłki i kupa roboty

    ToMasz

  • 8. Data: 2012-03-20 17:24:07
    Od: "Kris" <k...@W...PL>

    >Czyli masz 180+150+150 +kabelki i wtyczki plus miesiąc czekania na
    >przesyłki i kupa roboty

    nie trzeba po Ebay-ach szukać.
    Na wiodącym portalu aukcyjnym w Polsce są nawet tańsze;)