  • 1. Data: 2012-03-20 15:50:22
    Temat: jeszcze o N-BOX (ADB-5800S a lista kanałów?)
    Od: Yerine Ictimai <y...@g...com>

    juz się oswoiłem nieco z tym korproracyjnie zbrandzlowanym ADB-5800S
    ale własnie jeden z ulubionych kanałów na FTA zmienił parametry
    nadawania ("new parameters: HOTBIRD 6, Transponder - 92, 12558
    Vertical, Symbol rate 27500, FEC 3/4") i juz nie jest dostepny w tej
    chwili przez N-BOX !!!!!!

    JAK UAKTUALNIĆ LISTĘ KANAŁÓW FTA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!??????????????????

    To da się zrobić samodzielnie czy trzeba czekac NA ZMIŁOWANIE N-
    ki ????????????????

  • 2. Data: 2012-03-20 17:16:50
    Temat: Re: jeszcze o N-BOX (ADB-5800S a lista kanałów?)
    Od: Kapec <n...@p...pl>

    W dniu 2012-03-20 16:50, Yerine Ictimai pisze:
> [...]
    >
    > JAK UAKTUALNIĆ LISTĘ KANAŁÓW FTA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!??????????????????
    >
    > To da się zrobić samodzielnie czy trzeba czekac NA ZMIŁOWANIE N-

    Mozesz sobie sam przerobic to wykastrowane cos albo zlecic koszt to
    jakies 150 zeta i masz dremaboxa HD dla ubogich.

    Jesli nie to brendzluj sie z tym gownem i nie zasmiecaj grupy.

  • 3. Data: 2012-03-20 22:03:37
    Od: a...@p...pl

    On Tue, 20 Mar 2012 18:16:50 +0100, Kapec <n...@p...pl> wrote:

> [...]

    juz kiedys pisalem o tym: wystarczyloby, aby kazdy user mogl
    przygotowac sam sobie liste kanalow za pomoca komputera i strony www w
    n (po zalogowaniu).

    - edytuje sobie liste jak chce (z listy dostepnych kanalow - na
    zasadzie wyboru lub z palca wszystkie parametry) i nastepnie tak
    przygotowana lista leci z satelity i wprogramowuje sie do wlasnego
    boxa. I po sprawie. Panowie z n i ADB - zrobcie takie cos, to
    bedziecie boscy.

    --
    ThinkXtra

  • 4. Data: 2012-03-20 22:43:02
    Od: Kapec <n...@p...pl>

    W dniu 2012-03-20 23:03, a...@p...pl pisze:

> [...]
    > przygotowana lista leci z satelity i wprogramowuje sie do wlasnego
    > boxa. I po sprawie. Panowie z n i ADB - zrobcie takie cos, to

    Wiesz co ci powiem ?

    Spierdalaja debilu !.

  • 5. Data: 2012-03-21 05:26:52
    Od: Yerine Ictimai <y...@g...com>

    On Mar 20, 6:16 pm, Kapec <n...@p...pl> wrote:
> [...]
    >
    >   Mozesz sobie sam przerobic to wykastrowane cos albo zlecic koszt to
    > jakies 150 zeta i masz dremaboxa HD dla ubogich.

    jak, gdzie i komu zlecić? 150zł to mógłbym wysupłać w tych obecnych
    mękach w zmaganiu się z SOFTEM N-ki

    teraz właśnie szukając możliwości załadowania listy kanałów od nowa (w
    ustawieniach) to toto owszem załadowało mi listę kanałów od nowa, ale
    kanały sa te same lecz za to WYKASOWAŁO mi pracowicie dobrane
    wcześniej listy "ULUBIONYCH"

    WRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!

    > Jesli nie to brendzluj sie z tym gownem i nie zasmiecaj grupy.

    jak to "zaśmiecaj"... przecież ta grupa właśnie chyba od tego jest
    żeby sobie jakoś poradzić i otrzymać poradę

  • 6. Data: 2012-03-21 05:33:26
    Od: Yerine Ictimai <y...@g...com>

    On Mar 20, 11:03 pm, a...@p...pl wrote:
> [...]
    > przygotowana lista leci z satelity i wprogramowuje sie do wlasnego
    > boxa. I po sprawie. Panowie z n i ADB - zrobcie takie cos, to

    Ty myslisz że im się to opłaciłoby? Przecież chcą sprawować kontrolę
    nad dostępem do FTA w razie czego czy przypadkiem nie pojawi się tam
    jakiś kanał DARMOWY co robi konkurencję ICH ofercie

    Tak np Cyfra+ w SWOJEJ liście FTA nie uwzględnia darmowego CNN bo jest
    ono dopiero w PAKIECIE
    Proszę sobie sprawdzić, CNN jest za darmo na HotBird (ale nie na
    dekoderach Cyfry, i N-ki zresztą także)

  • 7. Data: 2012-03-21 09:41:09
    Od: K <...@...c>

    W dniu 20-03-2012 23:43, Kapec pisze:

    > Wiesz co ci powiem ?
    >
    > Spierdalaja debilu !.

    kolejne wcielenie Mieczysława Tarnawskiego z ZG.

  • 8. Data: 2012-03-21 09:42:19
    Od: K <...@...c>

    W dniu 21-03-2012 06:26, Yerine Ictimai pisze:
    > jak to "zaśmiecaj"... przecież ta grupa właśnie chyba od tego jest
    > żeby sobie jakoś poradzić i otrzymać poradę

    z mietkiem frustratem jeszcze nikt nie wygral. nawet lekarze sie poddali.

  • 9. Data: 2012-03-21 10:06:32
    Temat: Odp: jeszcze o N-BOX (ADB-5800S a lista kanałów?)
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Kapec" <n...@p...pl> napisał w wiadomości grup

    > Wiesz co ci powiem ?
    >
    > Spierdalaja debilu !.

    PLONK

  • 10. Data: 2012-03-21 11:24:43

    > jak to "zaśmiecaj"... przecież ta grupa właśnie chyba od tego jest
    > żeby sobie jakoś poradzić i otrzymać poradę

    Tak jest po to zeby czasem pomoc ale w twoim przypadku najlepiej bedzie
    cie dobić przygłupie.